תחזית מחזור 8: פליאוף ליגה ב' צפון

המחזור השמיני בפליאוף ליגה ב' צפון מגיע ואיתו משחקים חזקים מאוד. המאני טיים של הפליאוף כבר פה וכל נקודה חשובה לכל קבוצה. לדעתי צפת יחזרו לנצח, טמרה יחגגו על חשבון כפר מנדא ובקרב בין נוג'ידאת לטירת הכרמל שחקניו של עבאס סואן ייקחו את הנקודות. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 17-03-2022
  • 08:20

ליגה ב' צפון א'

 

עירוני בני כאבול – הפועל עירוני צפת (שישי, 13:45, כאבול)

שחקני כאבול מגיעים לאחר הפסד לכפר מנדא בשבוע שעבר ושחקניו של אלון אלוק ספגו הפסד ביתי לכרמיאל. אני מעריך ששחקניו צפת יצליחו להביא לידי ביטוי את יכולותיהם ולקחת שלוש נקודות מהמשחק.

 

אסף פחימה - יצליח להחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות? (צילום: עובאדה אכתילאת)

 

צעירי טמרה – אחווה כפר מנדא (שישי, 13:45, טמרה)

שחקני טמרה ספגו הפסד כבד לבני שפרעם בשבוע שעבר ושחקניו של פאהד חסון מכפר מנדא חגגו עם ניצחון על בני כאבול לאחר כמה הפסדים רצופים. אין ספק שזה יהיה משחק סופר מרתק, אך בסופו של דבר בטמרה ייקחו פה שלוש נקודות.

 

הפועל עירוני כרמיאל – איחוד בני שפרעם (שישי, 14:00, כרמיאל)

שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל חגגו ניצחון בצפת בשבוע שעבר ובני שפרעם לא ריחמו על צעירי טמרה עם שלישייה. אין ספק שמדובר במשחק בין שתי קבוצות חזקות מאוד, אך בני שפרעם כבר הוכיחו שיש להם סגל עמוק עם שחקנים איכותיים מאוד. אני מריח פה ניצחון חוץ של האורחים משפרעם.

 

שחקני כרמיאל - יצליחו לנצח את שפרעם? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת – הפועל טירת הכרמל (שישי, 13:45, בועיינה נוג'ידאת)

זה הולך להיות משחק מותח במיוחד, בין שתי הענקיות של פליאוף ליגה ב' צפון ב' עם הפרש של שלוש נקודות בלבד בין אחת לשנייה. בצד אחד של המגרש שחקניו של עבאס סואן שרושמים ניצחונות יפים ובצידו השני של המגרש שחקניו של חנא פרהוד שמתים להיות בליגה א' בשנה הבאה. לדעתי, זה הולך להיות צמוד מאוד ואני מהמר פה על ניצחון ביתי של נוג'ידאת.

 

חנא פרהוד - יגנוב ניצחון למכבי נוג'ידאת החזקים?

 

בית"ר חיפה – הפועל בני מוסמוס (שישי, 14:00, חיפה)

שחקני חיפה מגיעים לאחר הפסד גדול לטירת הכרמל ובני מוסמוס חזרו למסלול הניצחונות לאחר ניצחון חשוב על בני באקה. לדעתי, שחקניו של זיאד אגרביה ייקחו פה שלוש נקודות בלי יותר מדי בעיות.

 

זיאד ונסים אגרביה - ישמחו לחגוג ניצחון שני ברציפות (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

איחוד בני באקה – צעירי אום אל פאחם (שישי, 15:00, באקה אל גרביה)

זה הולך להיות מפגש בין שתי קבוצות שספגו הפסדים בשבוע שעבר ומתים לחוות את תחושת הניצחון. לאום אל פאחם הולך טוב יותר בפליאוף והם מצליחים להוציא קצת ניצחונות ובבני באקה חסר את הגרוש ללירה. אני מהמר פה על ניצחון חוץ של אום אל פאחם.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות