סיכום מחזור 7: פלייאוף ליגה ב' צפון

המחזור השביעי בפלייאוף של ליגה ב' צפון כבר מאחורינו ואיתו הגיעו בשישי האחרון משחקים נהדרים. כרמיאל חוזרים לחיים על חשבון צפת עם ניצחון חוץ, כפר מנדא מצליחים לנצח את כאבול, טירת הכרמל לא מרחמים על בית"ר חיפה ובני שפרעם רושמים ניצחון נוסף לרזומה. שאר התוצאות בכתבה שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-03-2022
  • 07:35

 

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל כפר מנדא – עירוני בני כאבול 0-1

שחקניו של פאהד חסון הגיעו למשחק נגד כאבול לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון ושמחו לחזור למסלול הניצחונות. בכאבול הצליחו במשחק הראשון נגד כפר מנדא לקחת את הנקודות, אך האנרגיות של שחקני כפר מנדא היו בשמיים ולא היה ניתן לעצור אותם.

 

שחקני כפר מנדא - חוגגים ניצחון חשוב (צילום: אייהם גבארין)

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל 3-1

שחקניו של אלון אלוק אירחו את שחקני כרמיאל שמתאמנים תחת הדרכתו של רפי בוסקילה בתקווה לקחת שלוש נקודות, אך האורחים הפתיעו לחלוטין ולא באו במטרה של לחלק מתנות. בשורות כרמיאל הכובשים היו סהר אזולאי, הישאם כיוואן ומוחמד סוואד. בצפת שניר אברג'יל צימק את התוצאה, אך זה לא היה מספיק בשביל לקחת נקודות מהמשחק.

 

מוחמד סוואד - יש לו סיבה לחייך (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

איחוד בני שפרעם – צעירי טמרה 0-3

שחקניו של פיראס מוגרבי לא באים לבזבז את הזמן והם רושמים לזכותם ניצחון נוסף שמביא להם שלוש נקודות חשובות. בטמרה, לא מצליחים לשמור על יציבות, אך אי אפשר לבוא אליהם בטענות מכיוון שהבדל הרמות בין הקבוצות בא לידי ביטוי במגרש. עלי חטיב הבקיע צמד ומוחמד עומרייה הוסיף שער משלו.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל טירת הכרמל – בית"ר חיפה 0-4

שחקניו של חנא פרהוד מפרקים את שחקני חיפה עם רביעייה. שחקניו של אורן זילכה לא מצליחים להשיג את הניצחון בפליאוף וכנראה יכולים לקפוץ לעיר התחתית ולהתארגן על כפכפים לים. רביב טורונטו הבקיע את השער הראשון, עידן אליאס את השני, חסיב אבו רוקון דייק מהנקודה הלבנה בשער השלישי את השער הרביעי כבש גיא אוהד. פרהוד אמר לנו השבוע שהוא דורש הרבה משחקניו ורואים זאת על המגרש.

 

הפועל טירת הכרמל - רושמים ניצחון חשוב (צילום: אלמוג אליאס)

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נוג'ידאת 2-0

שחקניו של עבאס סואן רושמים ניצחון חוץ ועוברים צעד נוסף לעבר ליגה א'. באום אל פאחם ניסו לתת הכל בשביל לעצור את שחקני נוג'ידאת, אך הכלים שלרשותם לא הספיקו בשביל לבצע את המשימה. בדקה ה- 20 איתן אדרי כבש את השער הראשון ובדקה ה – 70 אמיר סואן כבש את השני.

 

שחקני נוג'ידאת - היו ראשונים לכל כדור (צילום: עודד חסין)

 

בני מוסמוס – בני באקה 2-3

שחקניו של זיאד אגרביה חוזרים למסלול הניצחונות ובגדול. בני באקה עדין ללא ניצחון במשחקי הפליאוף והם קיוו שנגד בני מוסמוס זה יקרה, אך למקומיים היו תוכניות אחרות לחלוטין. צמד שערים של אבו ליל ועוד שער של אבו חסן סגרו את הפינה והביאו לאגרביה שלוש נקודות יקרות מפז.

שחקני כפר מנדא - חוזרים לנצח ובגדול (צילום: דוברות אחווה כפר מנדא)

הוסף תגובה
תגובות