תחזית מחזור 7: פליאוף ליגה ב' צפון

המשחק השביעי בפליאוף מגיע ואיתו משחקים קשים במיוחד. אני חושב שכפר מנדא יחזרו למסלול הניצחונות על חשבון בני כאבול, בני שפרעם ינצחו בגדול את צעירי טמרה והפועל טירת הכרמל לא הולכים לרחם על שחקני בית"ר חיפה. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-03-2022
  • 07:28

ליגה ב' צפון א'

 

אחווה כפר מנדא – עירוני בני כאבול (שישי, 11:45, ג'סר אל זרקה)

שחקניו של פאהד חסון מגיעים לאחר שלושה משחקים ללא ניצחונות וישמחו לחוש את תחושת הניצחון בחזרה. מנגד, שחקני בני כאבול מגיעים לאחר הפסד לכרמיאל במחזור הקודם ולא הולכים לעשות לשחקני כפר מנדא חיים קלים. אני מהמר פה על ניצחון של כפר מנדא.

 

חמאדה ג'בארין - יחזור לכבוש? (צילום: אייהם ג'בארין)

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 13:30, צפת)

שחקניו של אלון אלוק מגיעים לאחר הפסד לצעירי טמרה בחוץ ושחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל לאחר ניצחון חוץ בכאבול. שתי הקבוצות שקצת לא יציבות לאחרונה עם ניצחונות והפסדים, אך לדעתי בצפת האנרגיות טובות יותר והם יצליחו לאסוף את עצמם ולקחת פה שלוש נקודות.

 

אבי לוי ואלון אלוק - יחגגו גם השבוע? (צילום: יגאל שיש)

 

איחוד בני שפרעם – צעירי טמרה (שישי, 15:30, שפרעם)

שחקניו של פיראס מוגרבי מגיעים למשחק חזק מאוד לאחר ניצחון גדול על כפר מנדא וישמחו לאסוף עוד שלוש נקודות לאסוף. בצידו השני של המגרש יחכו להם שחקני טמרה שלקחו לצפת נקודות במחזור הקודם וכל נקודה חשובה להם בהמשך המאבק. מדובר על שתי הקבוצות החזקות של הפליאוף בליגה הזו ולדעתי שפרעם ייקחו פה את הנקודות בסיום 90 דקות.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל טירת הכרמל – בית"ר חיפה (שישי, 11:30, טירת הכרמל)

שחקניו של חנא פרהוד מגיעים לאחר ניצחון ענק על בני מוסמוס (5-0) במחזור הקודם וישמחו להמשיך את המומנטום החיובי. מנגד, שחקניו של אורן זילכה מחיפה שהצליחו במחזור הקודם להשיג את ניצחונם הראשון בפליאוף, אך לא מספיק חזקים כדי להתמודד נגד הסגל החזק של טירת הכרמל לדעתי ולכן אני מהמר על ניצחון ביתי.

 

חנא פרהוד - יצליח להמשיך את המומנטום החיובי?

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נוג'ידאת (שישי, 11:45, אום אל פאחם)

שחקני אום אל פאחם מגיעים לאחר הפסד לבית"ר חיפה בשבוע שעבר ושחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת לאחר ניצחון על בני באקה. אין ספק שיש פה הבדל רמות משמעותי ואני בטוח שהאורחים ייקחו פה את הנקודות בקלות.

 

עבאס סואן - יצליח להשיג ניצחון חוץ? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל בני מוסמוס – איחוד בני באקה (שבת, 15:30, אום אל פאחם)

שחקניו של זיאד אגרביה מגיעים לאחר הפסד כואב 5-0 לטירת הכרמל במחזור הקודם וישמחו לחזור למסלול הניצחונות כשהם כבר כמה משחקים לא מנצחים. מנגד, בני באקה שעדין לא הצליחו להשיג אף ניצחון בפליאוף ירצו לחגוג על חשבון בני מוסמוס והמומנטום השלילי שלהם. להערכתי, בני מוסמוס טובים יותר ועלי חביב אללה יחזור לכבוש ובגדול.

תחזית ליגה ב צפון...צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות