סיכום פלייאוף ליגה ב׳ דרום

המחזור החמישי בפלייאוף העליון הסתיים, ובמחזור זה רואים שכל קבוצה לא רוצה להפסיד ולכן מספר משחקים מרכזיים הסתיימו בתיקו. מחנה יהודה גברה על קרית אונו ועלתה לפסגה בדרום א׳, ואילו דרום ב׳ המשחק בין הפועל לוד לקריית מלאכי הסתיים בתיקו וחלוקת נקודות..אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-03-2022
  • 10:57

ונעבור לתוצאות:

הפועל קרית אונו- הפועל מחנה יהודה 1-0

חניכיו של רמי צבי כבשו שער ניצחון בדקה ה 25 מרגליו של אורן שירי. האמת היה שער קצת מוזר והרבה מהאשמה אפשר לבוא על שוער קרית אונו, שכן המשחק הוכרע מכדור חופשי כ 40 מטרים אלכסונית מהשער כאשר הכדור פגע בקרקע לפני השוער וקפץ מעליו. ללא ספק השוער לא היה מרוכז אך המשחק הוכרע ומחנה יהודה לאור התוצאות קפתה מהמקום הרביעי למקום הראשון עם אופציה טובה לעלות לליגה א. 

 

הרבה קהל הגיע לצפות בקלנסוואה מול עמישב. צילום: חגאג רחאל

 

עמישב פ"ת - הפועל קלנסוואה 0-0 

500 צופים הגיעו לראות את המשחק המסקרן שכצפוי קבוצתו של אוהד בוזגלו הגיעה לשחק, התרכזה בקבוצת היריבה ואיך לעצור אותה ושכחה שמדובר בכדורגל וצריך לשחק כדורגל ולייצר מצבים כדי לנצח. חניכיו של בוזגלו הצליחו לעצור את חניכיו של חיים סירוטקין והמשחק הסתיים בשיוויון 0-0 כפי שצפינו מראש. רק חבל שיש מאמנים שהורסים את הכדורגל ולא מנסים לייצר מצבים, ורק לחשוב שאותה קבוצה של עמישב כבשה 5 שערים מול בני יפו ובכל שאר המשחקים כבשה משחק אחד,רק נקווה לכדורגל כשר בפלייאוף הזה.

 

בית דגן- בני יפו 3-0

ההפתעה הגדולה של המשחקים היום, בני יפו אשר נמצאת במקום האחרון בבית גברה על הראשונה ערב המחזור 3-0 חלק, והוכיחה שהקבוצה הזאת יכולה לנצח כל קבוצה בבית הזה. שאפו לקבוצתו של רמי מבני יפו שמוכיח ששחקניו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח. קבוצתו של שוקי סדיס מבית דגן תצטרך לחפש ניצחנות במחזורים הבאים.

 

אוהד בוזגלו, הגיע במטרה לסגור את התקפת קלנסוואה. השיג 0-0. אבל מה עם כדורגל? צילום: חגאג רחאל

 

דרום ב:

עירוני נתיבות- עירוני מודיעין 0-0

קבוצתו של אהוד כחילה פגשה יריבה חזקה בדמות קבוצתו של שי מאור משחק של "מאבקים" עם מצבים נוחים לשתי הקבוצות. מודיעין חסרה 3 שחקני הרכב משה סולימנוב, מוחמד אזברגה ויואל גנון נתיבות חסרה 2 שחקני הרכב ירין אבוקסיס ויקיר אזולאי. שחקן נתיבות סתיו זלינגר ספג כרטיס אדום בדקה ה 90. 

 

מ.כ. ירושלים- הפועל ירוחם 1-2

קבוצתו שי ניסים מירושלים הגיעה למשחק סופר חשוב מבחינתה, וגברה על קבוצתו של ניר ברד וטיפסה למקום השני יחד עם מלאכי נתיבות ומודיעין. ירושלים מוכיחה שיש לה הרבה מה למכור בפלייאוף הזה ולא נתפלא אם הם יפתיעו את כולם ויעלו ליגה בסיום העונה. 

 

הפועל לוד- קרית מלאכי 1-1

מפגש בין שתי המועמדות המובהקות ביותר לעלייה בליגה ב׳ דרום ב׳. מחצית ראשונה שקולה מאוד עם יתרון קל למלאכי שגם השכילה לכבוש שער על סף הירידה למחצית עליו אחראי דרור ויצמן. בלוד ערכו מס׳ חילופים בצורה שקולה , והקבוצה הצליחה להשוות משער של אור עלוואה מצטיין המשחק שכובש מחזור שני ברציפות, ויודע לעשות הגנה וגם התקפה. עבור לוד זהו תיקו נוח, עבור מלאכי תיקו שכולו הפסד ואם הייתה חכמה הייתה מנצחת את המשחק הזה. 

עמישב נגד קלנסוואה. תיקו 0-0 צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (עמישב 02-03-2022, 19:08)
    כמה שקוף אתה יכול להיות תשאל את סירוטקין איך הוא יצא בנס 3 פעמים מול שוער ופעמיים הוציאו מהקו! מול בעיטה אחת כל מחצית למסגרת של קלנסוואה תתפוצץ יאפס
  2. עמישב אימפריה (ירוק 02-03-2022, 19:44)
  3. קלנסוואה ניצלה בנס (חחחח 02-03-2022, 19:45)