תחזית הפלייאוף ליגה ב׳ דרום ב׳

הפלייאוף בליגה ב׳ מגיע לנקודת רתיחה כשאנחנו במחזור החמישי של משחקי הפלייאוף. משחק העונה בדרום ב׳ בין הפועל לוד לשניה מקרית מלאכי בעוד בית דגן פוגשת את האחרונה בני יפו? ומה יהיה בין נתיבות ומודיעין, והאם הקבוצה החזקה מקלנסוואה תעבור בהצלחה את עמישב? אמש גברה מחנה יהודה על קרית אונו 1-0.

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2022
  • 08:33

ונעבור למשחקים:

הפועל לוד- קרית מלאכי

קבוצתו של אופיר רגב מלוד נמצאת המקום הראשון בבית בדרך לליגה א. לוד פוגשת את היריבה העיקרית שלה למאבק קרית מלאכי בידיעה שניצחון שלה והיא רגל וחצי בליגה א. בעוד שקבוצתו של אוהד יוסף יודעת את חשיבות המצב, ועידן חג׳ג׳ כוכבה של מלאכי לא יוותר. לדעתי לוד בבית עם הקהל הגדול שלה ינצח את מלאכי ויעלה ליגה בסיום העונה. ניצחון ללוד.

 

פיני מתנה מלוד, מצפה לו משחק קשה במיוחד מול קרית מלאכי. מילום: יונתן גינזבורג

 

מכבי נתיבות- עירוני מודיעין

עוד משחק נהדר מצפה לנו בנתיבות כאשר שתי הקבוצות שעדיין עם סיכוי מצויין לעלות ליגה נפגשות. קבוצתו של אהוד כחילה מול קבוצתו של שי מאור. שני מאמנים מהטובים בליגה שעברו משחקים כאלה בעבר ויודעים את החשיבות. יש לי תחושה לתיקו אפילו לתיקו ללא שערים. 

 

מ.כ. ירושלים- הפועל ירוחם

שתי הקבוצות שאם לא יהיה משהו מיוחד יודעות כבר שסיימו את העונה, ולמרות הניצחון המרשים של ירושלים מחזור אחרון על מלאכי בחוץ לא באמת יש להם סיכוי לעלות ליגה העונה, ולדעתי ירושלים ינצחו גם את ירוחם אבל בספק רב אם זה יספיק להם אפילו לסיים במקום השני.

 

ליגה ב דרום א:

בית דגן - בני יפו

המוליכה הגאה של הבית מבית דגן מציגה פלייאוף נהדר, משחקת כדורגל אולי הטוב ביותר שלה העונה בטיימינג הטוב ביותר מבחינתה. בני יפו אומנם ללא נקודות אבל מגיעה לכל משחק כדי לשחק כדורגל וכובשת שערים כמעט בכל משחק שלה.בית דגן עדיפה ואני לא רואה מצב שהיא מפסידה נקודות מול בני יפו. 

 

הקהל המדהים של בית דגן שתומך בקבוצתו בדרך לליגה א. צילום: דוברות בית דגן

 

 

הפועל קלנסוואה- עמישב פ"ת

עוד משחק סופר מעניין של הבית הזה כאשר שתי הקבוצות מאמנים אותם מאמנים וותיקים שמכירים אחד את השני. מצד אחד חיים סירוטקין המאמן המצויין שמשחק כדורגל יפה לעין שלפעמים בגלל החשיבה של כדורגל מפסיד נקודות, בעוד אוהד בוזגלו מהעבר השני הוא מאמן שדוגל טקטקי בכדורגל סגור, ולחפש את המתפרצות אני אישית לא אוהב מאמנים שחושבים קודם הגנה ולא חושבים התקפה ועובדה קבוצתו כבשה שער אחד בשלושה משחקים, בעוד במשחק אחד קצת מוזר כבשה חמישייה נגד בני יפו.עמישב תבוא לסגור ואני חושב שהיא גם תחלץ נקודה. רוב המשחקים של בוזגלו בעבר מול סירוטקין היה שההגנה של בוזגלו ניצחה ולכן גם הפעם אני חושב שההגנה תנצ ויסתיים ללא שערים משחק נוסף של עמישב. 

 

נבו מזרחי, האם שחקני עמישב יעצרו אותו ? המשחק מריח כמו תיקו ללא שערים...צילום: חמודי זמירו

 

הפועל קרית אונו- הפועל מחנה יהודה 1-0

הפועל מחנה יהודה גברה אמש על הפועל קרית אונו משער יפה והאמת קצת מוזר של אורן שירי שבעט כדור חופשי מכ 40 מטרים, הכדור פגע בקרקע וקפץ מעל שוער קרית אונו שכנראה חלם ולא היה מרוכז והכדור קפץ מעליו ונכנס פנימה.  שער חשוב למחנה יהודה שממשיכה את המסע המופלע שלה אל עבר ליגה א. 

קהל קרית מלאכי, חייבים לנצח את לוד.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד חפש מי (עמישב 01-03-2022, 19:35)
    לבנתיים בוזגלו עושה בית ספר לסירוטקין אז שב בשקט