תחזית פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 5

רק הסתיים לו המחזור הרביעי בפליאוף ובשנייה הגיע כבר החמישי וכמו בכל משחק בפליאוף מחכים לנו משחקים נהדרים. לדעתי, שפרעם ינצחו את כאבול וצעירי טמרה יחגגו נגד כרמיאל. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-02-2022
  • 08:18

ליגה ב' צפון א'

 

איחוד בני שפרעם – עירוני בני כאבול (שלישי, 15:30, שפרעם)

שחקניו של פיראס מוגרבי מגיעים למפגש נגד כאבול בכושר שיא לאחר שניצחו ביום שישי 3-0 בצפת והם מוליכים בכבוד את פסגת הטבלה בפליאוף. מנגד, האורחים מכאבול ישמחו לחזור למסלול הניצחונות לאחר הפסד לצעירי טמרה במחזור האחרון. אין ספק שיש פה הבדל רמות בין הקבוצות ואני מריח ניצחון גדול של שפרעם.

 

פיראס מוגרבי - יצליח לשמור על הבית? (צילום: חגאג רחאל)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני צפת (שלישי, 15:30, כפר מנדא)

שחקניו של פאהד חסון מגיעים לאחר תוצאת תיקו בכרמיאל ושחקניו של אלון אלוק מצפת מגיעים לאחר הפסד ביתי לשפרעם. זה הולך להיות משחק סופר מסקרן עם שתי קבוצות שרוצות לחזור ולחוות את תחושת הניצחון. לדעתי, המארחים ייקחו פה שלוש נקודות.

 

אסף פחימה הכוכב של צפת - יצליח עם חבריו לקבוצה לקחת נקודות מכפר מנדא? (צילום: עובאדה אכתילאת)

 

צעירי טמרה – הפועל עירוני כרמיאל (שלישי, 15:30, טמרה)

שחקני טמרה חגגו ביום שישי ניצחון גדול בכאבול וירצו להמשיך את המומנטום החיובי שיש בקבוצה. מנגד, שחקניו של רפי בוסקילה שלא הצליחו לנצח בביתם את כפר מנדא וסיימו בתיקו עם טעם של החמצה בפה. אני חושב שבטמרה יש את האנרגיות הנכונות שיעזרו לקבוצה לקחת פה שלוש נקודות.

 

שחקני טמרה - יחגגו פעמיים בשבוע? (צילום: מחסאן נסאר)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

הפועל בני מוסמוס – צעירי אום אל פאחם (שלישי, 14:15, אום אל פאחם)

שחקניו של זיאד אגרביה מגיעים לאחר תוצאת תיקו סופר חשובה נגד נוג'ידאת ושחקני אום אל פאחם מגיעים מאושרים לאחר הניצחון על הפועל טירת הכרמל. זה הולך להיות משחק קשוח במגרש לא פשוט, אך שתי הקבוצות הללו כבר נפגשו כמה פעמים השנה ואין ספק שכל השחקנים יגיעו מוכנים. להערכתי, בני מוסמוס ייקחו פה את הנקודות.

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני באקה (שלישי, 15:15, טירת הכרמל)

שחקניו של חנא פרהוד מגיעים לאחר הפסד צורם באום אל פאחם ובני באקה לאחר תיקו נגד בית"ר חיפה. המארחים חייבים את הניצחון כדי להישאר בעניינים והאורחים מבאקה ישמחו לחגוג את הניצחון הראשון בפליאוף. אני מהמר על ניצחון ביתי של טירת הכרמל.

 

שחקני טירת הכרמל - יחזרו למסלול הניצחונות? (צילום: אלמוג אליאס)

 

בית"ר חיפה – מכבי נוג'ידאת (שלישי, 15:15, חיפה)

מדובר במשחק מסקרן במיוחד כששתי הקבוצות מגיעות לאחר תוצאות תיקו ורוצות לרשום ניצחון לרזומה. שחקניו של אורן זילכה סיימו בתיקו נגד בני באקה ושחקניו של עבאס סואן נעצרו נגד בני מוסמוס במחזור האחרון. אני מעריך שהאורחים ייקחו פה את הנקודות, אך זה לא יהיה כל כך פשוט.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות