תחזית פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 4

המשחק הרביעי בפליאוף ליגה ב' מגיע אלינו ואיתו מלא משחקים נהדרים. לדעתי, בני שפרעם ייקחו לצפת שלוש נקודות, כפר מנדא יעקצו את כרמיאל עם ניצחון חוץ, טמרה ינצחו בכאבול ובני מוסמוס לא יצליחו לגנוב נקודות בנוג'ידאת. מה לגבי שאר המשחקים? קליק קטן יענה על הכל...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-02-2022
  • 16:45

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – איחוד בני שפרעם (שישי, 13:30, צפת)

שחקניו של אלון אלוק מצפת מגיעים לאחר הפסד לבני כאבול בשבוע שעבר וקבוצת הכוכבים של פיראס מוגרבי משפרעם חגגו ניצחון גדול על כרמיאל. לדעתי, האורחים טובים יותר והם ייקחו פה את הנקודות.

 

הפועל עירוני כרמיאל – אחווה כפר מנדא (שישי, 12:00, כרמיאל)

וואו, וואו, וואו. איזה משחק חזק מחכה לנו פה. מצד אחד חבורתו של רפי בוסקילה שמשתוקקים לחזור למסלול הניצחונות לאחר הפסד לבני שפרעם ומצד שני שחקניו של פאהד חסון שרשמו ניצחון יפה על צעירי טמרה בשבוע שעבר וישמחו לרשום את ניצחונם השלישי בפליאוף. אני מריח כאן ניצחון חוץ של כפר מנדא.

פאהד חסון - לא מתכוון לוותר על אף נקודה (צילום: חגאג רחאל)

 

עירוני בני כאבול – צעירי טמרה (שישי, 13:15, כאבול)

בני כאבול רשמו בשבוע שעבר ניצחון חוץ בצפת והוכיחו שהם עדין בלופ של עלייה וצעירי טמרה ספגו הפסד בכפר מנדא. לטמרה יש סגל נוצץ שיכול לחולל קסמים ואני מריח כאן שהם יפתיעו עם ניצחון חוץ גדול.

 

ליגה ב' צפון ב

 

מכבי נוג'ידאת – הפועל בני מוסמוס (שישי, 13:45, בועיינה נוג'ידאת)

משחק מעניין ומסקרן מחכה לנו במגרש הכדורגל בבעויינה. שחקניו של עבאס סואן נעצרו בשבוע שעבר בטירת הכרמל כשלא הצליחו לכבוש אף שער ובצידו השני של במגרש הכוכבים של זיאד אגרבייה שנתנו רביעייה לבית"ר חיפה בשבוע שעבר ונמצאים בתקופה נהדרת. לדעתי, המארחים טובים יותר וינצחו את המשחק.

שחקני נוג'ידאת - יצליחו לנצח בבית את מוסמוס? (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

 

איחוד בני באקה – בית"ר חיפה (שישי, 14:00, באקה אל גרבייה)

שחקני בני באקה מגיעים לאחר תיקו באום אל פאחם בשבוע שעבר ושחקניו של אורן זילכה מחיפה ישמחו מאוד לחזור למסלול הניצחונות לאחר הפסד רציני לבני מוסמוס בשבוע שעבר. לדעתי, שחקני חיפה ירשמו פה ניצחון חוץ.

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל טירת הכרמל (שישי, 13:30, אום אל פאחם)

מדובר כאן במשחק בין שתי קבוצות שמשתוקקות לחגוג ניצחון טוב. באום אל פאחם הוציאו בשבוע שעבר תיקו נגד בני באקה וטירת הכרמל הוציאו תיקו נגד נוג'ידאת. לדעתי, שחקניו של חנא פרהוד ייקחו פה שלוש נקודות.

הפועל טירת הכרמל - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: אלמוג אליאס)

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחמד (שפרעם כחול עולה 23-02-2022, 18:38)
    שפרעם עולים לליגה א