תחזית פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 2

המשחק השני בפליאוף ליגה ב' מגיע אלינו והשבוע מחכים לנו משחקים חזקים מאוד. אני חושב שכרמיאל יצליחו לקחת מצפת שלוש נקודות, כפר מנדא יחגגו בכאבול ובין צערי טמרה לבני שפרעם מחכה לנו משחק סופר מעניין. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-02-2022
  • 08:34

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל עירוני צפת (שישי, 12:00, כרמיאל)

כרמיאל פתחו את הפליאוף ברגל ימין עם ניצחון בבני כאבול משער של נור ביסאן ושחקניו של רפי בוסקילה בטוח ירצו להמשיך את המומנטום החיובי. מצידו השני של המגרש שחקניו של אלון אלוק מצפת שמגיעים לאחר הפסד ביתי לצעירי טמרה ורוצים להוכיח שהם שווים משהו בפליאוף ואל באו רק בשביל להעביר את הזמן. להערכתי, שחקני כרמיאל ייקחו פה שלוש נקודות.

רפי בוסקילה - ישיג ניצחון שני ברציפות? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

עירוני בני כאבול – אחווה כפר מנדא (שישי, 13:30, כאבול)

שחקני כאבול מגיעים לאחר הפסד ביתי לכרמיאל במשחק הקודם וכפר מנדא מגיעים לאחר ניצחון גדול בשפרעם במשחק הקודם ורוצים להמשיך את הקו החיובי. שחקניו של פאהד חסון רמה מעל שחקני כאבול ואני מריח פה ניצחון חוץ גדול.

חמאדה גבארין, הג'וקר של פאהד חסון - יצליח להבקיע גם השבוע? (צילום: אייהם גבארין)

 

צעירי טמרה – איחוד בני שפרעם (שישי, 14:15, טמרה)

משחק סופר מסקרן מצפה לנו בטמרה. המארחים מגיעים לאחר ניצחון ענק על שחקני צפת ושפרעם לא הצליחו לשמור על הבית בשבוע שעבר עם הפסד לכפר מנדא. שתי קבוצות חזקות מאוד עם סגל שחקנים איכותי ביותר. אני מעריך ששחקני שפרעם ייקחו פה ניצחון חוץ.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בית"ר חיפה – הפועל טירת הכרמל (שישי, 13:30, חיפה)

גם במגרש בחיפה מחכה לנו מפגש לוהט. שחקניו של אורן זילכה הוציאו נקודה מהמשחק נגד צעירי אום אל פאחם והאורחים מטירת הכרמל הצליחו לחלץ בשיניים נקודה נגד בני מוסמוס עם שער של אבו רוקון בדקה ה- 97. לדעתי, האורחים הולכים להפתיע ולקחת פה שלוש נקודות.

שחקני טירת הכרמל - יחגגו ניצחון ראשון? (צילום: אלמוג אליאס)

 

מכבי נוג'ידאת – צעירי אום אל פאחם (שישי, 11:45, בועיינה נוג'ידאת)

שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת פתחו טוב את הפליאוף עם ניצחון בשבוע שעבר על בני באקה משער של אליהו דרעי. אום אל פאחם מגיעים לאחר תיקו נגד בית"ר חיפה וישמו לקחת פה את הנקודות כדי להתקדם כמה שאפשר. אני מהמר על ניצחון ביתי של המאחרים.

שחקני נוג'ידאת - יחגגו גם השבוע? (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

 

איחוד בני באקה – הפועל בני מוסמוס (שבת, 13:00, באקה אל גרבייה)

משחק לוהט במיוחד מחכה לנו בשבת במגרש בבאקה אל גרבייה. בני באקה מגיעים לאחר הפסד בנוג'ידאת ולהוטים לחוש את הניצחון במשחקי הפליאוף. מנגד, שחקניהם של זיאד ונסים אגרביה שלהוטים לגנוב פה ניצחון חוץ, בעיקר לאחר שהם מרגישים שגנבו להם ניצחון בשבוע שעבר נגד טירת הכרמל. לדעתי, יהיה פה תיקו בסיום 90 דקות של כדורגל.

שחקני בני מוסמוס - רוצים לקחת שלוש נקודות (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות