תחזית פליאוף ליגה ב' צפון – מחזור 1

הליגה הסדירה הגיעה לסיומה והגיע הרגע שכולנו חיכינו לו - משחקי הפליאוף. לדעתי, שפרעם ייפתחו את המשחקים ברגל ימין, בני כאבול לא יצליחו לגבור על שחקני כרמיאל ונוג'ידאת לא יתקשו נגד בני באקה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-02-2022
  • 11:38

ליגה ב' צפון א'

 

איחוד בני שפרעם – אחווה כפר מנדא (שישי, 14:00, שפרעם)

זה הולך להיות משחק מרתק. שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם שמגיעים לאחר שני משחקים ללא נינצחון, אך נתנו לשחקני נוער לשחק את המשחקים הלא רלוונטיים, יארחו את החבורה מכפר מנדא שבמזל עלו לפליאוף. בשפרעם יש סגל חזק ומגוון, עם זאת בכפר מנדא יש לא מעט כוכבים השנה. להערכתי, שפרעם ייקחו פה את הנקודות.

 

הפועל עירוני כרמיאל – עירוני בני כאבול (שישי, 11:45, כרמיאל)

שחקניו של רפי בוסקילה מגיעים בכושר שיא לקראת משחקי הפליאוף וחשובים. בבני כאבול היו מחזורים אחרונים לא רעים וישמחו להמשיך את המומנטום החיובי. לדעתי, שחקני כרמיאל ינצחו את המשחק ויפתחו את הפליאוף ברגל ימין.

 

שחקני כרמיאל - יחגגו ניצחון? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני צפת – צעירי טמרה (שישי, 13:00, צפת)

שחקניו של אלון אלוק עשו עונה נהדרת עד היום וישמחו לפתוח את משחקי הפליאוף בניצחון. בצידו השני של המגרש ניתן לראות את שחקני טמרה עם הסגל הנוצץ שהראו לנו העונה איך שהם יודעים להיות פייטרים. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת – איחוד בני באקה (שישי, 11:30, בועיינה נוג'ידאת)

שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת נתנו במשחקים האחרונים לשחקני הנוער לעלות על המגרש, דבר שנתן לשחקני המפתח מנוחה גדולה. בבאקה, רשמו ניצחונות במשחקים האחרונים ולא הולכים לעשות לאף קבוצה חיים קלים בפליאוף. לדעתי, נוג'ידאת ייקחו פה שלוש נקודות.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס (שישי, 12:00, נשר)

איזה משחק מחכה לנו פה! בין קבוצת הכוכבים של חנא פרהוד שמגיעה לפליאוף בכושר נהדר לבין הקבוצה המרגשת ממוסמוס שאף אחד לא הבין עדין איך הם הצליחו להרים קבוצה כה איכותית בכפר שמרגש את כל וואדי ערה. להערכתי למארחים יש סגל רחב יותר ועם הרגל הנדרת של אבו רוקון לאחרונה הם יצליחו להשיג את הנקודות.

 

שחקני טירת הכרמל - רוצים ניצחון במשחק הראשון (צילום: אלמוג אליאס)

 

צעירי אום אל פאחם – בית"ר חיפה (שישי, 13:15, אום אל פאחם)

זה הולך להיות משחק חם במיוחד. הכוכבים של אום אל פאחם יארחו את שחקניו החזקים של אורן זילכה, מפגש מרתק בין שתי קבוצות שרוצות לקחת פה שלוש נקודות. באום אל פאחם התקופה האחרונה לא הייתה חגיגה, בעיקר עם הפסד למוסמוס בשבוע שעבר ובחיפה עשו תיקו בשבוע שעבר ורוצים מאוד לחזור לנצח. אני מריח פה ניצחון חוץ של שחקני חיפה

שחקני אחווה כפר מנדא - יצליחו להתמודד נגד שחקני כרמיאל? (צילום: דוברות אחווה כפר מנדא)

הוסף תגובה
תגובות