סיכום מחזור 18: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום ב' ראינו משחקים נהדרים המחזור. נתיבות ממשיכים להוביל את הטבלה בבית ועולים לפליאוף עם ניצחון, לוד לא מתקשים נגד ערד ומוכנים לשלב הבא של הליגה. קריית מלאכי בלתי ניתנים לעצירה וירוחם רושמים ניצחון סופר חשוב.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-01-2022
  • 16:17

בית א'

בבית א' ראינו יופי של כדורגל. ירוחם מנצחים את קריית גת, קריית מלאכי מנצחים את רמלה ושגב שלום מענישים את ירושלים בחוץ.

 

הפועל ירוחם – בית"ר קריית גת 2-3

שחקני ירוחם באו חדים השבת במטרה לנצח את קריית גת ולעלות לפליאוף עם חיוך גדול. נהוראי ברנר פתח את הסכר בדקה השביעית, משה אביטן בדקה ה – 29 ובהמשך אופיר מלכה הבקיע פנדל. בשורות קריית גת רון בוגנים וליאל ספורטס הבקיעו את השערים.

שחקני ירוחם - חוגגים את הניצחון (צילום: איציק לוי)

 

מכבי קריית מלאכי – מ.ס. רמלה 0-1

 

מ.כ. ירושלים – הפועל שגב שלום 2-1

 

בית ב'

בבית ב' היה כדורגל ברמה אחרת לחלוטין. שחקני שדרות חוגגים ניצחון גדול על מעלה אדומים, מרחבים מתעוררים עם שביעייה (!) לרשת של צעירי רהט ולוד רושמים ניצחון סופר חשוב.

 

מכבי עירוני שדרות – בית"ר מעלה אדומים 0-2

שחקני שדרות חוגגים ניצחון ענק על שחקני מעלה אדומים. במחצית הראשונה זה היה נראה שכל קבוצה תיקח נקודה ולא נראה פה אפילו שער אחד, אבל שערים זריזים של זוהר קסאפו ואסף כהן במחצית השנייה שברו את הקרח והביא לקבוצה את שלושת הנקודות. במעלה אדומים זה היה ההפסד ה- 11 העונה והקבוצה חייבת לצבור ניצחונות בהמשך העונה כדי לא לרדת לליגה ג'.

שחקני שדרות חוגגים את הניצחון (צילום: דף הפייסבוק מכבי עירוני שדרות)

 

מכבי באר שבע – מכבי עירוני נתיבות 3-2

בנתיבות סיימו את הליגה הסדירה עם אווירה נהדרת וניצחון חוץ גדול בבאר שבע. האורחים מבאר שבע לא הצליחו להיכנס לפליאוף העליון, אך מסכמים עונה יפה עד היום. בבאר שבע דוד כהן הבקיע צמד ובנתיבות אלה היו ירין אבוקסיס, יקיר אזולאי ואדיר פיטוסי.

 

מועדון צעירי רהט – הפועל מרחבים 7-0

 

הפועל לוד – מ.כ. ערד 1-3

שחקני נתיבות - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: דוברות מכבי נתיבות)

הוסף תגובה
תגובות