תחזית מחזור 16: ליגה ב' צפון

מחזור 16 מגיע אלינו בקול תרועה ואני צופה לנו משחקים נהדרים. לדעתי בקרב הענקיות בין צפת לכפר מנדא לא תהיה הכרעה, צעירי סכנין ינצחו את בני שעב, נוג'ידאת ייתנו בראש לנווה שאנן וצעירי אום אל פאחם ייקחו עוד שלוש נקודות לאוסף. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-01-2022
  • 12:44

ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א צפוי לנו מחזור מהסרטים. צפת וכפר מנדא ייפגשו לקרב ענקיות, מג'דל כרום ינסו להשיג את הניצחון הראשון, סכנין בטוח באים להתפוצץ על שעב ובני שפרעם ישמחו לחזור לנצח לאחר מחזור חופשי.

 

בית א'

 

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל טובא

שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל מגיעים באנרגיות נהדרות לאחר ניצחון גדול על כפר מנדא ולעומתם, שחקני טובא מגיעים לאחר הפסד ביתי לצעירי סכנין. אין ספק שהבדל הרמות יבוא לידי ביטוי ולדעתי כרמיאל ינצחו בלי קשיים גדולים מדי.

רפי בוסקילה - רוצה עוד ניצחון (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הפועל עירוני צפת – אחווה כפר מנדא

הכוכבים של אלון אלוק מצפת מגיעים לאחר ניצחון חוץ בג'דידה. בצפת הצליחו כבר לעלות למקום השני בבית והקבוצה רוצה להמשיך את המומנטום החיובי שלה. בכפר מנדא חוו שני הפסדים רצופים ושחקניו של אחמד סבע רוצים לחזור ולחגוג. לדעתי, המשחק יסתיים בתיקו.

שחקני כפר מנדא - יחגגו ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

צעירי סכנין – מכבי אחווה שעב

צעירי סכנין רושמים לאחרונה ניצחונות לא רעים וירצו להמשיך את הקו החיובי. בשעב, היה משחק גדול במחזור הקודם וסיימו בתיקו 3 נגד שחקני בני ממב"ע החזקים. לדעתי, סכנין ייקחו פה את הנקודות.

 

איחוד בני מג'דל כרום – מכבי בני ג'דידה

שחקני מגדל כרום מגיעים לאחר שבוע חופש ובתקווה להשיג את ניצחונם הראשון העונה. בני ג'דידה מגיעים לאחר הפסד לצפת ולא מתכוונים לחלק מתנות לאף אחד. אני מהמר על ניצחון חוץ.

 

בית ב'

 

איחוד בני שפרעם – בית"ר נהריה

שחקניו של פיראס מוגראבי מגיעים לאחר שבוע חופש לקראת משחק נגד שחקני נהריה שלא נמצאים בשיא שלהם, אבל הניצחון על יפיע בשבוע שעבר העלה את האנרגיות בקבוצה. הבדלי הרמות בטוח יגיעו לידי ביטוי ולפי דעתי בני שפרעם ינצחו את המשחק בקלות.

 

צעירי טמרה – עירוני בני כאבול

צעירי טמרה מגיעים לאחר תיקו 2 נגד דיר חנא משבוע שעבר וכאבול ניצחו את עכו ללא מאמץ מיוחד. אין ספק שטמרה רמה מעל כאבול ואני מעריך שהם ייקחו שלוש נקודות בקלות.

צעירי טמרה - יחגגו בסוף המשחק? (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

אחי עכו – הפועל עירוני עראבה

עכו מגיעים לאחר הפסד חוץ לבני כאבול בשבוע שעבר וישמחו להשיג קצת נקודות. בעראבה, מגיעים לאחר שבוע חופשי והקבוצה של עבד רבאח נחושה להשיג ניצחון חוץ שהוא אפשרי לחלוטין. להערכתי המשחק יסתיים בתיקו.

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל דיר חנא

איזה משחק מחכה לנו המחזור.. שתי קבוצות עם מאמנים חדשים/ישנים. ביפיע יש את אוסאמה שהחל אתמול לאמן את הקבוצה ובדיר חנא את רמי אבולעילה, אקס יפיע. על הנייר ביפיע יש קבוצה איכותית יותר, אך ביום נתון בליגה הזאת הכל אפשרי. אני מהמר על ניצחון של יפיע.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בליגה ב' צפון ב' יהיה לנו מחזור נהדר השבוע, זה בטוח. נווה שאנן ינסו לחזור לעניינים נגד נוגידאת החזקים, צפוי לנו קרב יפה בין מוסמוס לכפר כמא ובין בית שאן לבית"ר חיפה זה גם יהיה משחק מעניין.

 

בית א'

 

מכבי אחי איכסל – מ.ס. פרדס חנה

שחקני איכסל מגיעים לאחר תיקו בנוג'ידאת ופרדס חנה לאחר תיקו בטירת הכרמל. שתי הקבוצות נפגשו בשבוע שעבר נגד קבוצות חזקות וישמו לקחת השבוע נקודות. להערכתי, איכסל ייקחו פה שלוש נקודות.

 

מכבי נווה שאנן – מכבי נוג'ידאת אחמד

איזה משחק מחכה לנו פה. נווה שאנן מגיעים בשיא המשבר שלהם לאחר רצף הפסדים ומאמן חדש על הקווים ובצידו השני של המגרש קבוצת הכוכבים של עבאס סואן מנוג'ידאת שהוציאו תיקו נגד איכסל בשבוע שעבר. לדעתי, נוג'ידאת ייקחו פה שלוש נקודות.

עבאס סואן - יגנוב ניצחון מנווה שאנן? צילום: עודד חסין)

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל כפר כמא

משחק לוהט יהיה השבוע במוסמוס. שחקניו של זיאד אגרביה מגיעים לאחר שבוע חופשי וישמח לקחת פה נקודות ובצידו השני של המגרש שחקני של משה ויצמן שרושמים רצף ניצחונות יפה ונמצאים במומנטום נהדר. אני מעריך שכפר כמא ייקחו את הנקודות.

משה ויצמן - רוצה עוד ניצחון (צילום: עודד חסין)

 

מכבי עוספיא – צעירי אום אל פאחם

שחקני עוספיא מגיעים לאחר הפסד לכפר כמא ואום אל פאחם לאחר ניצחון על נווה שאנן. אין ספק שהבדל הרמות יבוא לידי ביטוי ואני בטוי שהאורחים ינצחו פה בגדול.

 

בית ב'

 

הפועל רמות מנשה – הפועל טירת הכרמל

שחקניו של אלעד ברצור מגיעים לאחר שבוע חופשי והאורחים מטירת הכרמל מגיעים בכושר שיא לאחר ניצחון גדול ומשמעותי על ביר אל מכסור בשבוע שעבר. אין ספק שיש הבדל רמות גדול בין הקבוצות ולהערכתי, האורחים ינצחו את המשחק.

 

הפועל בית שאן – בית"ר חיפה

משחק אש מחכה לנו בבית שאן. שחקני בית שאן הוציאו בשבוע שעבר תיקו נגד שחקני הגלבוע ושחקניו של אורן זילכה מחיפה ניצחו את בני באקה החזקים. אני חושב שהאורחים ייקחו פה את הנקודות.

אורן זילכה - רוצה לקחת שלוש נקודות

 

הפועל דליית אל כרמל – סנדרלה גלבוע

שחקני דליית אל כרמל חטפו בראש בשבוע שעבר עם שישייה מבני קרע וגלבוע עשו תיקו נגד בית שאן. אין ספק שגלבוע רמה מעל דליית אל כרמל ואני בטוח שהם ינצחו את המשחק.

 

אחי ביר אל מכסור – איחוד בני כפר קרע

שחקני ביר אל מכסור מגיעים לאחר הפסד לטירת הכרמל וכפר קרע מגיעים רעננים לאחר ניצחון גדול על דליית אל כרמל. כפר קרע קבוצה עם סגל הרבה יותר איכותי ואני בטוח שהם ייקחו פה את הנקודות.

שחקני כפר קרע - רוצים ניצחון שני ברציפות (צילום: דוברות בני כפר קרע)

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות