תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 19: אוהד רון מארח את לירן ביטון

הצוות האדיר של אתר ״גולר״ התאחד לקראת המחזור ה-19 בליגה א׳ דרום, ובו אוהד רון יארח את לירן ביטון. מצפה לנו מפגש מסקרן מאוד השבוע, כאשר אוהד חושב שחולון תפסיד מול הבקעה, לירן חושבת שמרמורק והבקעה יפרדו בתיקו. ומה עם שאר התוצאות? הכל בתחזית שלפניכם!

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-01-2022
  • 13:39

ונעבור למשחקים:

 

מכבי קביליו יפו- הפועל אזור

אוהד: הדרבי הגדול! איזה משחק צפוי לנו בשישי הקרוב בין שני המועדונים ששנים יש יריבות ביניהם. יש הטוענים שמאז אותו משחק גביע שבו אזור גבו הרבה כסף על כרטיס למשחק, ויש אשר אומרים על כך שאזור הנחילה למכבי יפו את הפסדה הראשון מאז הקמתה מחדש.לא חסר סיבות כי היריבות בין המועדונים גדולה והאמת עושה הרבה עניין לכל הליגה. יפו ברור שעדיפה על אזור, ונכון שיפו מגיעים אחרי משחק ענק בגביע אבל לא יזלזלו בדרבי שכל כך חשוב לאוהדי יפו. ניצחון לבן ויפו תמשיך במאבק על האליפות. 

 

לירן: מכבי יפו היא אחת מהקבוצות שאני הכי נהנת לראות בליגה העונה, איציק ברוך מאמן מצוין, יש להם במנהיג על המגרש בדמות ערן לוי, ועכשיו הצטרף שחקן חיזוק אדיר דובב גבאי. יפו עושה דרך נהדרת בליגה, ומגיע להם שאפו על העפלה לרבע הגמר בגביע. והכי חשוב גם בעונה שהקבוצה רצה לעלייה היא לא שוכחת לטפח צעירים. מנגד, אזור עשתה צעדים נכונים שהחליטה להחליף הנהלה ומאמן, זה לא עבד ובאזור צעקו לשינוי. יש הנהלה חדשה, מאמן מצוין בדמות אביבי זוהר וגם הגיעו מס׳ שחקני חיזוק. יפו עדיפה ואיכותית יותר, והיא זו שתנצח.

 

 

האם הקהל של יפו יחגוג גם בגביע וגם בליגה? (צילום: דן יידוב)

 

הפועל כפר שלם- מכבי שעריים

אוהד: משחק חזק מצפה לנו השבוע, כפר שלם שאומנם עדיפה על שעריים בכל עמדה עם תקציב גדול, אבל משהו לא עובד ועושה רושם שעומר "בינוני" פרץ לא מצליח להחזיק את הכוכבים שלו ורק לראות את סדרת החינוך לכאורה שהוא עושה לחלוץ הכי טוב בליגה, מראה כמה המאמן רוצה לשלוט ושחס וחלילה לא יגידו שקדוסי העלה את כפר שלם ליגה, אלא הבינוני. שעריים הפסידה בגביע ולא הביאה הרבה כבוד לליגה א׳, לאחר שהקהל שלה לא התנהג כפי שמצפים ממנו. כפר שלם עדיפים אבל אם הבינוני ימשיך עם סדרת החינוך שלו, הם לא יכבשו שער. כפר שלם ינצחו. אם קדוסי לא פותח יסתיים בתיקו. 

 

לירן: כפר שלם קבוצה איכותית מאוד, אבל למרות מיקומה בטבלה נראה שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה, וזו לא אותה כפר שלם שראינו מפתיחת העונה. בכפר צריכים להבין שיש סיבוב קשה מאוד עכשיו, והקבוצות הקטנות לא יעשו לה חיים קלים. מנגד, ראיתי את שעריים במחזור הקודם מול דימונה והקבוצה פשוט לא הופיעה למשחק, ואני מקווה שבשעריים למדו לקח ועכשיו אחרי שהם הודחו בגביע הם יתרכזו בליגה. כפר שלם איכותית יותר, והיא גם זו שתנצח. 

 

הפועל בקעת הירדן- מ.כ. ירמיהו חולון

אוהד: אני מריח פה הפתעה גדולה. בקעת הירדן קבוצת תחתית העונה בבית במושב תומר לדעתי תפתיע את חולון ותוריד אותה מהמקום הראשון. חולון עושים עבודה נהדרת ויש להם מזל של אלופים, אבל המזל גם חייב להיגמר מתישהו ואני חושב שהשבוע שחקניו של רונן קנפו יחטפו הפסד נוסף, ולמרות הרצון שלהם לעלות ליגה הם יחפשו נקודות במקומות אחרים. 

 

לירן: בשקט בשקט ואחרי שהספידו את הקבוצה, בקעת הירדן רושמת עונה נהדרת מבחינתה ומתקרבת למקום שממנו נשארים בליגה. מנגד חולון, הקבוצה הכי איכותית בליגה, ויקטור גניש מאמן מצוין, ושיש הנהלה כמו קנפו ושולמן מה עוד צריך. בקעת הירדן לא תעשה חיים קלים לחולון שעדיפה על הנייר, אבל יש לי תחושה שהמפגש הזה יסתיים בתיקו. 

 

שמשון כפר קאסם- מכבי הרצליה

אוהד: כפר קאסם מפסידים נקודות נגד הקטנות, ונגד אלה שמסתגרות והיא מתקשה לייצר את המשחק הרגיל שלה. יוסי אסייג מאכזב ולא ברור עתידו, למרות שאולי זוהי קריאת השקמה מהתרדמת שהוא נמצא בה כי כשהוא יתעורר כל הליגה תדע. הרצליה עשו שינוי גדול מעמדת המאמן, אבל אלעד בראון לא מספק את הסחורה ומתחילות השאלות האם הוא מכיר את הליגה ובכלל מסוגל לעשות את השינוי שבעל הבית העייף שלו מצפה, שמשון ינצחו. 

 

לירן: לשמשון כפר קאסם יש את הסגל הכי איכותי בליגה, ואת המאמן הכי טוב בליגה יובל נעים, אבל היא מתקשה לשחק את הכדורגל שלה מול קבוצות קטנות וזה יהיה בעוכריה בסיבוב השני. בהרצליה החליפו מאמן, ואלעד בראון תפס את מקומו של עופר טלקר, אבל לא המאמן היה הבעיה של הקבוצה, פשוט אין שם עם מה לעבוד ושיימן היה צריך להתעורר ומזמן. לפי דעתי אלעד בראון עשה טעות שהוא לקח אתגר שכזה, כי הוא מאמן מצוין והוא לא צריך ירידת ליגה על הראש. בנוגע למשחק הזה אין שאלה, כפר קאסם תנצח השאלה רק באיזה הפרש.

 

 

האם יובל נעים יוביל את כפר קאסם לניצחון? (צילום: דדי ברק) 

 

הפועל מרמורק- מכבי יבנה

אוהד: משחק על מקום בפלייאוף. מרמורק כנראה וויתרו על העונה והאמת עשו צעד אמיץ ביותר, במקום להשתולל העונה ולהוציא כספים עשו מחשבה נכונה ושחררו את השחקנים הבכירים שעולים הרבה כסף, ובונים קבוצה לעונה הבאה ובעיקר מריצים את הצעירים. אומנם צעד לא אהוב על קהל, אבל בהחלט בריא. יבנה חייבים לנצח כל משחק, כי הם עדיין חולמים על הפלייאוף העליון ועל עליית ליגה. יבנה עדיפה ולדעתי גם ינצחו. 

 

לירן:המפגש המסקרן ביותר של המחזור, מצד אחד הקבוצה האדומה מרחובות יש לה מאמן מצוין בדמותו של דוד מרטן, ובמרמורק החליטו לצאת מהמירוץ אחר העלייה ולטפח צעירים, ומגיע להם מילה טובה על העניין. יש להם לא מעט שחקנים צעירים ורעבים שיהפכו להיות שם בליגה, לדוגמאת אלעד אשרם הבלם האדיר. מנגד, יבנה הקבוצה נמצאת במומנטום מצוין, היא מחוברת מתמיד, אטרקטיבית מאוד ויש לה סגל איכותי. המשחק הזה משוחק על מקום בפלייאוף ואין לי ספק שעל המגרש נראה כדורגל אטרקטיבי , אבל לדעתי הוא יסתיים בחלוקת נקודות. 

 

שמשון ת"א- עירוני כסייפה

אוהד: בסיבוב הראשון כסייפה עקצו את שמשון ת״א וצברו הרבה נקודות יחסית לקבוצת תחתית כמו כסייפה. מאז אותו משחק צביקה לוי מאמן שמשון למד את הקבוצה שלו ובעיקר את הליגה ועם תקציב מהנמוכים בליגה, שחקנים בעיקר אנונימים הוא עושה עונה אדירה ושאפו ענק על כך. שמשון בבית עדיפים רק חבל שהמשחק ישוחק בסינטטי במושבה, ששם יהיה קשה לפתח משחק ולדעתי בגלל זה יסתיים בתיקו.

 

לירן: שמשון ת״א היא תגלית העונה מבחינתי, הקבוצה שרק עלתה ליגה והמאמן המצוין שלה צביקה לוי רושמים עונה פנטסטית, ואין ספק שהקבוצה כבר תקעה יתד בליגה. מנגד, כסייפה שאם לא מינוס תשע הנקודות הייתה במקום אחר לגמרי. ראינו אותה עושה תוצאות נהדרות וגם חיים קשים לליגה. בסיבוב הקודם כסייפה גברה על שמשון, אבל לדעתי הפעם הניצחון הוא של צביקה לוי וחבורתו. 

 

מ.ס. דימונה- ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: דימונה מתחילה להראות סימנים של כדורגל, ובהתאם לכך מתחילה לצבור נקודות. נורדיה הובסה שבוע שעבר לשמשון ת"א בבית, וכבר לא בטוח שגדי כרמלי שהגיע על תקן מושיע יכול להציל את המועדון הגדול הזה מירידה. דימונה עדיפים והם גם ינצחו.

 

לירן: במחזור הקודם דימונה גברה על שעריים, וזו הפעם הראשונה שדימונה הציגה איכות וחיבור העונה ונהנתי לראות אותה. אני מקווה מאוד שזו לא הבלחה ושדימונה תשאיר מאחור את הסיבוב הראשון והמסויט ותצא לדרך חדשה, אחרת היא תחשב לכישלון העונה. אני לא חושבת שרונן ווינשטין הוא האיש הנכון להוביל את דימונה, אבל אם הוא נשאר למרות הכישלון, וחיזקו את הקבוצה בשחקנים שמקבלים סכומים גבוהים ביחס לליגה, תפקידו של ווינטיין לייצר המשכיות. מנגד, נורדיה מאז שגדי כרמלי הגיע הוא הביא איתו רוח חדשה למועדון והקבוצה הציגה מגמת שיפור אבל זה לא מספיק. דימונה בבית עדיפה, עם סגל איכותי יותר ובמומנטום מצוין והיא זו שתנצח.

 

האם רונן ווינשטיין יוביל את דימונה לרצף ניצחונות? (צילום: מני בן ארי)

 

הפועל אשקלון- עירוני אשדוד

אוהד: משחק עונה בתחתית, אשדוד עם יוסי חכים המנוסה על הקווים יודע שהמשחק סופר חשוב ומה שלא יהיה אסור לו להפסיד, אבל סגל השחקנים שלו לא בנוי למשחקים של מלחמת תחתית. מי ילחם שם? מי ישחק עם הלב והנשמה? קבוצה של נאיבים בנו באשדוד העונה, ורק נקווה שיוסי יכניס להם קצת רוח קרב. אשקלון זה אסון הכי גדול של ליגה א׳ בעשור האחרון. קבוצה עם פוטנציאל כל כך גדול ורק לראות את ציון צמח החלש משחק בקובצה שיורדת ליגה זה אומר הכל. אשקלון בבית יוציאו תיקו. 

 

לירן: אני חושבת שבגדול אפשר להיפרד מאשקלון שכבר ירדה לליגה ב׳, אני לא רואה את הקבוצה נשארת בליגה וליבי עם האוהדים שמועדון כמו אשקלון יהיה בליגה ב׳. מנגד,עירונ אשדוד ויוסי חכים חולמים על ניצחון והם מבינים שזה משחק שהם יכולים לקחת בו נקודות על הנייר , אבל פשוט זה לא יהיה. מבחינת הסגל אשדוד קבוצה אנמית מאוד, ומשחקת כדורגל מאכזב. אשקלון תשחק פתוח, אשדוד תתקשה מולה תיקו ישקף את המשחק. 

 

בני לוד- בני אילת

אוהד:לוד קבוצה של גברים, יש להם שחקנים שרצים, ושמעון וקנין על הקווים מדרבן אותם לכך וכל הכבוד להם. אילת במשחקי החוץ פחות טובה ולדעתי הם ישאפו לתיקו. בני לוד עדיפים והם גם ינצחו. 

 

לירן: תשמעו, מגיע ללוד הרבה כבוד על רוח הלחימה, ואם יש משהו שהוא נקודת האור של הקבוצה העונה זה הרעב של הקבוצה, אילת ואורן קריספין מנסים לשרוד בליגה בעונה לא פשוטה, וכל משחק לא פשוט בשבילם. שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם אותו מאזן נקודות ואני מריחה פה תיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו מלחמה !! (היידה בי היידה בו 13-01-2022, 14:26)
    אזור תחפש נקודות במקום אחר.
  2. אתם באים לנצח לא לוותר (יאללה שעריים 13-01-2022, 14:49)
  3. של הכפר (ההוהד 13-01-2022, 16:24)
    ילה כפר שלם ניתן להם בראש ונשתיק את המוכתר מישערים שאומר שאנחנו קבוצה חלשה בלי אוהדים רק 20 מחר נראה לשערים מי זה כפר שלם לא לאכזב אוהבים כפר שלם רק ניצחון בעזרת השם ילה כפררררר ניצחון ורק ניצחון מילחמה מילחמה
  4. מס 2 אתה לועס יותר מדי גת אחי (שעריים 13-01-2022, 16:57)
    נגמר לנו הליגה מזמן (לצערנו)
  5. לירן ביטון (יפואי 13-01-2022, 17:34)
    עיזבו תחזיות...ראו את הסוכריה הזאת..יפייפיה
  6. אוהד היית מת שלקבוצה שלך יהיה קהל כמו של שעריים (כחול 13-01-2022, 17:45)
    הבאנו הרבה כבוד למועדון שלנו אפילו אוהדי בני יהודה התפעלו מהקהל שלנו וגם בטלויזיה שיבחו השינאה שלך לשעריים מוציאה אותך קטן ועלוב
  7. יאללה לפרק את קופביליו (אזוריה 13-01-2022, 18:20)
    איף, לאן לקחתם אותנו, לרמלה. מה, אין לכם בית? יאללה, הם משפריצים מההגרלה (הלוואי יחטפו 15 כל משחק) והראש שלהם לא במשחק וגם השמן המגעיל לא משחק. הזדמנות לפורר אותם, מועדון מסריח, עם אוהדים בני 200
  8. תגובה ל-6 בשביל מה התגובה הזאת תגיד לי , למה זה טוב (תושב אזור ותיק 13-01-2022, 18:56)
  9. אזוריה התבלבלת בקשר למסריח מחר תקבלו 4 חחח (חירייה חח 13-01-2022, 19:03)
  10. מחר שולחים את אזור לליגה ב (יאללה יפו מלחמה 13-01-2022, 19:06)
  11. גולר אתם בושה (היידה בי היידה בו 13-01-2022, 19:14)
    תמחקו בבקשה את התגובה המזלזלת של ההוא של אזור , חכו חכו מחר תהיה חגיגה ביפו.
  12. לאזוריה מתגובה 6 (אוהד נייטרלי מאשדוד 13-01-2022, 19:21)
    אתה כל כך מסכן ועלוב ואיזה פה מלוכלך , אני לא מבין איך אתר גולר מפרסם את הגועל נפש שיוצא לך מהפה , נראה לי שהשנאה מעבירה אותך על דעתך ,אם הייתי שחקן בקבוצה שלך , הייתי מתבייש שיש לנו אוהד כמוך .
  13. ל11 (היידה בי היידה בו 13-01-2022, 20:56)
    זה בדיוק מה שהתכוונתי, פשוט בושה
  14. לא להיות מופתעים אזור אנשים חרא (ניטרלי 13-01-2022, 21:01)
    מקום הכי מסריח בליגה כך האנשים שם כך המגרש צריך שירדו ליגה ומעופו מהעינים
  15. אל תעופו על עצמכם (אזור 13-01-2022, 22:47)
    תקציב 3 מיליון שקל ואתם משחקים גרוע. מחר נדפוק לכם סופית את העליה.
  16. בעייה עם אזור (יפו 14-01-2022, 00:37)
    תמיד לפני המשחק מתרברבים... מגיעים ומשחקים...מקבלים בראש .. ומתקפלים .. והאוהדים?אזוריה? ממשיך לפטפט
  17. מחר אזור סופית לליגה ב (יאללה יפו מלחמה 14-01-2022, 00:54)
  18. רק עירוני (איציק שולמייסטר 14-01-2022, 03:11)
    אם לא אני הם יורדים ליגה והם יודעים את זה עונה הבאה 8000 נמאס מ3000 עלובים אני השוער מספר 1 בליגה
  19. יפו הזבלות (אוהד עירוני 14-01-2022, 03:13)
    יתנו לאזור לנצח יפו אפסים
  20. יובל נעים הוא אחלה גבר (אלי 14-01-2022, 18:35)
    אבל להגיד שהוא המאמן הכי טוב בליגה? קצת ניסחפתם !!!! מאמן בונקריסט
  21. טמבל (חולוני 16-01-2022, 13:03)
    אוהד רון כמה אתה טמבל .אין שכל אין דאגות.דש חם מרונן קנפו.אין לך מושג בהימורים.