יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 13 - ליגה ב' צפון

אחרי מחזור אדיר בשבוע שעבר, ליגה ב' צפון מגיעה לעוד סופ"ש נהדר של כדורגל. איזה משחקים מחכים לנו הפעם? אני חושב שצפת לא יתקשו במג'דל כרום, כפר מנדא ינצחו את שעב בקלות, שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל יחגגו באום אל פאחם ושחקני נווה שאנן במשחק של להיות או לחדול. מה לגבי השאר? הכל בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-12-2021
  • 10:27

 

ליגה ב' צפון א'

 

איחוד מג'דל כרום – הפועל עירוני צפת

מג'דל כרום מגיעים לאחר הפסד לכרמיאל וישמחו להשיג את ניצחונם הראשון העונה. עם זאת, בצידו השני של המגרש, הכוכבים של אלון אלוק מצפת לא מתכוונים לחלק מתנות. להערכתי, צפת ינצחו את המשחק בקלות.

 

אחווה כפר מנדא – מכבי אחווה שעב

שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא רעבים להשיג ניצחון וירצו לשמור על הבית. בשעב היציבות היא לא הדבר החזק במועדון, בעיקר לאחר ההתפטרות של פחרי עסקאלה מאמן הקבוצה. אני חושב שכפר מנדא יקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

אחמד סבע - יחגוג ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל בני טובא – מ.ס. בני ממב"ע

הפועל בני טובא מגיעה למשחק עם מאמן שלישי העונה – פחרי עסקאלה שסיים עם טובא את העונה הקודמת וחזר אחרי תקופה קצרה בשעב. בטובא, המצב לא מזהיר וישמחו לקחת שלוש נקודות הבייתה. מנגד, האורחים מרמת הגולן בנמצאים בתקופה נהדרת לאחרונה לא הולכים לוותר על שום כדור. לדעתי, בני ממב"ע יקחו את שלושת הנקודות.

 

אסעד עמאשה - יחזור לכבוש? (צילום: עובאדה אכתילאת)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – צעירי סכנין

ג'דידה מגיעים לאחר הפסד חוץ לשעב במחזור הקודם וירצו להשיג את הניצחון כדי לבסס את מעמדם במקום החמישי. בסכנין מגיעים לאחר שבוע מנוחה, אך יעשו הכל כדי להשיג את הניצחון בשביל לברוח מתחתית הטבלה, בעיקר שבני טובא נושפים בעורפם. להערכתי, המשחק יסתיים בתיקו.

 

בית"ר נהריה – עירוני בני כאבול

שחקני נהריה מגיעים לאחר תיקו בדיר חנא במחזור הקודם כשהם כבר התמקמו במקום השישי בבית. בכאבול, נחו בשבוע שעבר ובוודאות כול השחקנים ירצו לחזור לעניינים עם ניצחון חוץ. אני מהמר על ניצחון חוץ של כאבול.

 

הפועל דיר חנא – אחי עכו

שחקני של אחמד עבאס מגיעים לאחר תיקו נגד נהריה בשבוע שעבר וישמח להשיג ניצחון ראשון העונה. בעכו, חטפו בראש משפרעם במחזור האחרון והקבוצה לא יציבה לאחרונה. אני חושב שדיר חנא יכולים להשיג ניצחון ראשון העונה.

 

שחקני דיר חנא - מתים לנצח (צילום: דוברות הפועל דיר חנא)

 

הפועל עירוני עראבה – מכבי עירוני יפיע

שחקני עראבה ינסו להשיג לפחות נקודה אחת מהמפגש נגד הקבוצה היצירתית מיפיע. במחזור האחרון עראבה הפסידו לצעירי טמרה ורוצים לחזור לצבירת נקודות כמה שיותר מהר. האורחים מיפיע מגיעים לאחר של טלטלה כשמאמן הקבוצה רמי אבולעילה שם את המפתחות וחתם בבני זלפה מליגה א'. להערכתי, שחקני יפיע יצליחו להשיג ניצחון חוץ.

 

שחקני יפיע - יצליחו לנצח ללא מאמנם על הקווים? (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. טירת הכרמל

שחקני אום אל פאחם מגיעים לאחר מחזור חופשי שנתן להם קצת זמן לאימונים טובים לקראת המשחק הקשה שמחכה להם. מנגד, שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל מגיעים לאחר ניצחון ענק על כפר כמא וירצו להמשיך את המומנטום הנהדר. אני חושב שטירת הכרמל תיקח פה שלוש נקודות בלי יותר מדי בעיות.

 

שחקניו של מאור סיסו - רוצים לחגוג שבועיים ברציפות (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל)

 

מכבי עוספיא – מכבי נווה שאנן

נועלת הטבלה תארח את נווה שאנן וינסו להוציא ממנה לפחות נקודה. בעוספיא, הצליחו במחזור האחרון להשיג תיקו נגד איכסל וניצחון יעזור להם משמעותית בטבלה. בנווה שאנן מגיעים לאחר הפסד לבני מוסמוס במחזור האחרון ושחקניו של ליאור טל חייבים לנצח את המשחק כדי להישאר בענייני הצמרת. אני מעריך שנווה שאנן ינצחו את המשחק.

 

שחקני נווה שאנן - ינצחו, או יבעטו בדלי? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מ.ס. פרדס חנה/כרכור – הפועל בני מוסמוס

שחקני פרדס חנה מגיעים לאחר הפסד ביתי לקבוצה החזקה מנוג'ידאת, אך גם הפעם יש להם משחק לא פשוט. שחקני מוסמוס מגיעים במומנטום נהדר לאחר ניצחון ענק על נווה שאנן משער של עלי חביב אללה. לדעתי החבורה של זיאד אגרביה לא תוותר ותיקח את הנקודות.

 

מ.ס. כפר כמא – מכבי אחי איכסל

שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא מגיעים לאחר תבוסה לטירת הכרמל במחזור הקודם וישמחו לצבור כמה נקודות. איכסל, הוציאו במחזור הקודם תיקו נגד עוספיא וישמחו גם הם לקחת פה נקודות. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

 

בית"ר חיפה – הפועל רמות מנשה

שחקניו של אורן זילכה במומנטום נהדר, לאחר הניצחון נגד גלבוע במחזור הקודם. בחיפה ישמחו לשמור על הרצף ולקחת שלוש נקודות במשחק. מנגד, חבורתו של אלעד ברצור מרמות מנשה שהוציאו תיקו נגד דליית אל כרמל במחזור הקודם, אך חייבים נקודות כדי לברוח מהתחתית. אני חושב שבית"ר חיפה ינצחו את המשחק.

 

אורן זילכה - יחלק מתנות או ייקח את הנקודות?

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בית שאן

שחקניו של חנא פרהוד מגיעים לאחר ניצחון על בני באקה במחזור הקודם שנתן המון ביטחון בקבוצה. אני בטוח שהם ירצו לשמור על הבית וסגור את הסיפור במהירות ובקלות. בבית שאן מגיעים לאחר תיקו בביר אל מכסור והחבורה של שראל אזולאי תרצה לנסות להוציא לפחות נקודה ממוליכת הטבלה. לדעתי טירת הכרמל תנצח את המשחק.

 

איחוד בני קרע – איחוד בני באקה

בני קרע מגיעים לאחר שבוע חופשי וירצו לקחת פה נקודות כדי לנסות להתקרב לגלבוע ובית שאן בטבלה. האורחים מבני באקה, מגיעים לאחר הפסד לטירת הכרמל בשבוע שעבר ולא יוותרו על אף נקודה, בעיקר ששחקני חיפה לא מניחים להם לרגע. לדעתי בני באקה ינצחו את המשחק.

 

כפר קרע - מגיעים למשחק קשוח (צילום: דוברות כפר קרע)

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל דליית אל כרמל

זהו משחק בין שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה. דליית את כרמל הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח משחקים וביר אל מכסור עדין לא עשו זאת העונה. אני בטוח שדליית את כרמל תנצח בלי קושי גדול מדי את המשחק.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות