סיכום מחזור 12: ליגה ב' צפון א'

בסופ"ש חורפי וסוער היה לנו יופי של מחזור בליגה ב' צפון. כרמיאל חזרו לחיים עם ניצחון גדול במג'דל כרום, מכבי אחווה שעב רשמו ניצחון על בני ג'דידה מכר. דיר חנא רשמו תיקו נגד נהריה, שפרעם ניצחו את אחי עכו, צעירי טמרה לא ריחמו על שחקני עראבה ובין בני ממב"ע לצפת מזג האוויר שרק לסיום לאחר 70 דקות של כדורגל.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-12-2021
  • 09:04

בית א'

בבית א' ראינו יופי של שערים. שחקני כרמיאל חוזרים למסלול הניצחונות עם ניצחון חוץ במג'דל כרום, מכבי אחווה שעב מנצחים בקלילות את בני ג'דידה /מכר ובין בני ממב"ע לצפת המשחק לא הגיע לסיומו עקב ערפל כבד.

 

איחוד בני מג'דל כרום – הפועל עירוני כרמיאל 4-0

שחקני כרמיאל חוזרים לחיים עם ניצחון חוץ קליל במג'דל כרום מתחתית הטבלה. רפי בוסקילה רושם פתיחה נהדרת עם ניצחון קליל. מג'דל כרום עדיין ללא ניצחונות כלל העונה וסוללים את הדרך הנכונה חזרה לליגה ג'.

 

רפי בוסקילה - רושם ניצחון ראשון עם כרמיאל (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל עירוני צפת

במשחק החם של הצפון בין בני ממב"ע לצפת נעצר בדקה ה- 70 עקב תנאי מזג האוויר ויחודש בשבוע הבא.

 

מכבי אחווה שעב – מכבי בני ג'דידה מכר 0-2

 

בית ב'

בבית ב' קיבלנו משחקים נהדרים השבת. דיר חנא מוציאים תיקו נגד נהריה, שחקני שפרעם מצליחים לנצח בעכו ולחזור למסלול הניצחונות וצעירי טמרה לא מרחמים על שחקני עראבה עם צמד שערים.

 

הפועל דיר חנא – בית"ר נהריה 2-2

שחקניו של אחמד עבאס מצליחים להשיג נקודה נגד שחקני נהריה במגרשם הביתי. בדיר חנא זאת הייתה הנקודה השנייה העונה ולפי מה שנראה בטבלה, עם המצב לא יציב של אחי עכו יש לקבוצה עוד סיכויים להישאר בליגה בסוף העונה. בנהריה רושמים בינתיים 9 נקודות מתשעה משחקים וכדאי להתחיל לייצר ניצחונות לפי שהמצב יהיה בעייתי.

 

אחי עכו – איחוד בני שפרעם 3-0

שחקני שפרעם לא מתקשרים וחוזרים למסלול הניצחונות עם ניצחון חוץ קליל בעכו משערים של ראגב חליל, עבדאללה חאג' ועלי זבידאת. שחקניו של פיראס מוגרבי ידעו לנצל את ההזדמנויות ולכבוש שערים. בעכו המצב לא מדהים בלשון המעטה וכדאי לשחקני הקבוצה לייצר ניצחונות, אחרת שחקני דיר חנא יסתכלו עליהם מלמעלה בטבלה.

 

שחקני שפרעם - חוגגים ניצחון נוסף (צילום: חגאג רחאל)

 

מ.כ. צעירי טמרה – הפועל עראבה 0-2

שחקני כרמיאל - חזרו לנצח (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות