סיכום מחזור 11: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום ב' חוגגים את המחזור ה – 11 עם מבול שערים. כאשר נתיבות מנצחת את מעלה אדומים, מודיעין מרסקת את רהט עם שמונה שערים, לוד מאותתת לליגה ומתפוצצת על מרחבים עם שישה שערים ושגב שלום עם שישייה בשיכון המזרח

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-12-2021
  • 07:33

בית א'

בבית א' ראינו המחזור משחקים נהדרים עם המון שערים. שדרות מנצחת את ערד, נתיבות מנצחת את מעלה אדומים. מודיעין מביסה את צעירי רהט ולוד לא מרחמת על מרחבים.

 

מכבי שדרות – מ.כ. ערד 1-2

מכבי שדרות משיגה את ניצחונה השלישי העונה ומשווה את הנקודות שלה לצעירי רהט שרק בגלל הפרש שערים נמצאים מקום אחד מעליהם בטבלה. בערד, נחלו המחזור את ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא. בשורות שדרות יניב פאשאי וניסים זרביב הבקיעו את השערים ובשורות ערד מור בן חמו צימק את התוצאה.

 

מכבי נתיבות – בית"ר מעלה אדומים 0-3

בנתיבות רושמים ניצחון נוסף לרזומה וממשיכים לככב בפסגת הטבלה בבית. במעלה אדומים זה היה ההפסד השישי העונה, אך הפרש הנקודות במרכז הטבלה כה קטן שניצחון/שניים יכולים להביא את הקבוצה למקום הרביעי. בנתיבות מה שהביא את הניצחון זה צמד של ירין אבוקסיס ושער נוסף של אביאל אפנגר.

 

עירוני מודיעין – מועדון צעירי רהט 1-8

 

הפועל לוד – הפועל מרחבים 1-6

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים נהדרים, אך רק אחד הסתיים עם ניצחון. אור יהודה משיגה תיקו בבית נגד ירוחם, שגב שלום מנצחת את שיכון המזרח, קריית מלאכי וירושלים נפרדות בחלוקת נקודות וגם בין קריית גת לגדרה כל קבוצה לקחה נקודה הבייתה.

 

מ.כ. אור יהודה – הפועל ירוחם 1-1

שחקני אור יהודה לא מצליחים להשיג את ניצחונם השני העונה ורושמים תיקו נוסף לרזומה. בירוחם, זה היה התיקו החמישי העונה, אך הפרש הנקודות במרכז הטבלה כה קטן שבזכות ניצחון אחד הכל יכול להשתנות. האורחים עלו ראשון ליתרון בדקה ה- 24 משער של שי לוק ועם תחילת המחצית השנייה, בדקה ה- 48 רז כהן מאור יהודה השווה את התוצאה.

 

שחקני ירוחם - משיגים נקודה נוספת (צילום: איציק לוי)

 

מ.ס. שיכון המזרח – מ.ס. שגב שלום 6-2

בקרב התחתית של בית ב' שיכון המזרח אירחה את שגב שלום, אך לא הצליחה לשמור על הבית. שחקני שגב שלום כבשו שישייה ורשמו את ניצחונם הראשון העונה. בשיכון המזרח, זה היה ההפסד הרביעי העונה ולמרות ההפסד, הקבוצה עדין במקום השביעי בטבלה, אך שגב שלום רק עם שתי נקודות מתחתיה.

 

מכבי קרית מלאכי – מ.כ. ירושלים 1-1

 

בית"ר קריית גת – הפועל גדרה 1-1

שחקני נתיבות - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: דוברות מכבי נתיבות)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יורדים ליגה (אורן 14-12-2021, 10:35)
    אור יהודה קבוצה חלשה מאוד השנה ליגה ג ואז פירוק צריך להביא למועדון חברי ההנהלה חדשים ולא אנשים פח שלא מבנים מזה כדור רגל יאללה גיא פרץ שלומי חזן תסגרו את המועדון ותעזבו אותנו הרסתם את הכדור רגל בעיר אחד שקרן ואחד מספר סיפורים
  2. יש יורדת בטוחה מ.כ.אור יהודה (אוהד אור יהודה 17-12-2021, 17:14)
    כולם יודעים שאור יהודה קבוצה החלשה ויורדת ליגה ג