סיכום מחזור 11: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' הביאה לנו המחזור המון הפתעות עם לא מעט תוצאות תיקו. אין ספק שהקבוצות חזרו לסיבוב השני בכושר הרבה יותר טוב ואף קבוצה לא מוותרת על אף נקודה. עם זאת, צפת הצליחה להפתיע את כרמיאל עם ניצחון יפה, כפר מנדא מתחלקים בנקודות עם בני ממב"ע, שפרעם ויפיע גם מסיימות את המשחק ללא שערים ועראבה מפסידים לבני כאבול בבית.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-12-2021
  • 08:29

בית א'

בבית א' לא היו השבוע הרבה שערים, אך היו משחקים מאוד איכותיים. כפר מנדא ובני ממב"ע מתחלקות בנקודות, צפת מנצחת את כרמיאל בבית משער של שניר אברג'יל. מג'דל כרום משיגה עם נקודה עם תיקו נגד סכנין ובני ג'דידה לא התקשו נגד טובא שמדשדשים בתחתית.

 

אחווה כפר מנדא – בני ממב"ע 0-0

במשחק בין שתי קבוצות מהחזקות בבית כל קבוצה לוקחת נקודה אחת הבייתה ומתכוננת למשחק הבא. שחקניו של אחמד סבע מכפר מנדא אירחו שאת שחקניו של ווג'די קיש ממב"ע, אך אף קבוצה לא הצליחה להבקיע שערים. שתי הקבוצות חזקות מאוד וימשיכו להתמודד עד סוף העונה הסדירה על כרטיס כניסה לפליאוף.

מהרן לאלא - לא הצליח למצוא את הרשת (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל 0-1

שחקניו של אלון אלוק מצפת פגשו את שחקני כרמיאל ומאמנם לירון יגר וסידרו להם הפסד שני ברציפות בסיבוב השני של הליגה. שניר אברג'יל הבקיע את שער הניצחון בדקה ה- 34 ורושם משחק שני ברציפות כשהוא דואג להבקיע שערים חשובים

שחקני צפת - חוגגים (צילום באדיבות: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

איחוד בני מג'דל כרום – מעירי סכנין 1-1

 

מכבי בני ג'דידה מכר – בני טובא זנגריה 0-1

 

בית ב'

בבית ב' לא ראינו מבול של שערים, אך היו משחקים נהדרים. לאחר 90 דקות של כדורגל שפרעם ויפיע מתחלקות בנקודות. בית"ר נהריה לא מתקשה נגד עכו שממש לא מצליחה העונה ובני כאבול הצליחו לגנוב ניצחון בעראבה.

 

איחוד בני שפרעם – מכבי עירוני יפיע 0-0

בקרב בין שתי קבוצות חזקות בבית אף קבוצה לא מצליחה להבקיע ובזה נקטע רצף הניצחונות של שחקני שפרעם. שחקניו של פיראס מוגרבי רשמו רק ניצחונות עד המשחק נגד יפיע, אך שחקניו של רמי אבולעילה לא באו להעביר את הזמן וידעו לחסום נכון את שחקני ההתקפה של שפרעם. בתום 90 דקות של כדורגל, אף שער לא נכבש ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות.

שחקני יפיע - הצליחו לעצור את שפרעם (צילום: חגאג רחאל)

 

בית"ר נהריה – אחי עכו 1-3

 

הפועל עירוני עראבה – עירוני בני כאבול 1-0

 

 

 

 

 

שחקני בני ממב"ע - לא נפלו מול שחקניו כפר מנדא החזקים (צילום: דוברות בני ממב"ע)

הוסף תגובה
תגובות