"המטרה של יפיע היא להיות קבוצת צמרת"

כך אמר רמי אבולעילה, מאמנה של מכבי עירוני יפיע שפותחת את הסיבוב השני בסערה עם ניצחון יפה בעכו. ביפיע התחילו את הסיבוב השני ברגל ימין ורוצים להתקדם ממשחק למשחק, אבל יש שאיפות בקבוצה. אבולעילה: "המקום הראוי ליפיע הוא לסיים בין שלושת הראשונות שמעפילות לפליאוף."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-12-2021
  • 08:13

מכבי עירוני יפיע נכון לעכשיו עושה עונה לא רעה בכלל. אחרי סיבוב ראשון טוב, שחקניו של רמי אבולעילה רוצים להמשיך את מומנטום החיובי שהתחילו איתו את הסיבוב השני. ביום שישי שחקני יפיע יתארחו בשפרעם, נגד הקבוצה החזקה של פיראס מוגרבי שניצחו אותם בסיבוב הקודם והגיע הזמן לסגור חשבונות.

 

רמי, התחלתם נהדר את הסיבוב השני. עבדתם קשה בפגרה?

"ברוך השם התחלנו את הסיבוב השני בצורה טובה מאוד עם ניצחון מוצדק והצגת כדורגל יפה. במהלך הפגרה עבדנו טוב על כל מה שרצינו לשפר. המטרה של יפיע היא להיות קבוצת צמרת. המקום הראוי ליפיע הוא אחד משלושת המקומות הראשונים שמובילים לפליאוף שממנו אנחנו רוצים להעפיל לליגה א'."

 

ביום שישי משחק קשה נגד שפרעם, אפשר לנצח אותם?

"שפרעם קבוצה מצוינת עם סגל שחקנים חזק. אנחנו קבוצה צנוע ורעבה לניצחונות משבוע לשבוע. אננו באים עם שחקנים צעירים, בלי שמות מפוצצים, אבל משחקים כדורגל יפה ואיכותי. לא סתם אנחנו בחלק העליון של הטבלה."

שחקני יפיע - רוצים להעפיל לליגה א' בסיום העונה (צילום: חגאג רחאל)

 

איזה קבוצה נראה ביפיע בסיבוב השני?

"ביפיע יראו קבוצה שעושה חיים קשים לכל שאר הקבוצות. אנחנו קבוצת צמרת לכל דבר שמציגה כדורגל מהיר, עם מלחמה על כל כדור. יש לנו קבוצה שמחה שממשיכה לעבוד קשה בשביל להשיג את המטרות שהוצבו מתחילת השנה. יש לנו מאחורי הקבוצה הנהלה שלא חוסכת מזמנה ומקדישה להצלחת הקבוצה. ההנהלה דואגת שיהיה לנו את התשתיות ולא יחסר לנו כלום ונוכל רק להתרכז בכדורגל."

 

בסיבוב הקודם, יפיע הפסידו לשחקני שפרעם בתוצאה 2-0, אך ביום שישי בשעה 14:30 שחקני יפיע ירצו לחולל את השינוי.

רמי אבולעילה- רוצה לחזור משפרעם עם שלוש נקודות (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות