יפו הביסה את חולון בדרום, טבריה ניצחה במשחק העונה בצפון

המחזור ה-11 בליגה א' נערך ברובו היום (שישי) והוא סיפק לנו אינספור שערים ורגעי דרמה. בדרום, יפו פירקה 0-4 את חולון ופתחה את המאבק בצמרת, ושעריים סחטה נקודה מיבנה. בצפון טבריה תפסה פער בצמרת כשניצחה את בועיינה, נשר הביסה את טייבה ומגדל העמק וצעירי כפר כנא נפרדו בחלוקת נקודות . כל תוצאות בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-11-2021
  • 15:11

מחוז דרומי :

 

ירמיהו ''גריל טאון'' חולון - מכבי קביליו יפו 4-0

משחק העונה בליגה א' דרום נצבע בלבן! מכבי יפו שלטה לאורך כל המשחק ויצאה עם ניצחון ענק. החגיגה של יפו החלה בדקה ה-27 כשערן לוי שיגר טיל מזווית קשה שנעצרה רק ברשת, כמה דקות לסיום המחצית רונן פרץ ניצל טעות של איברהים ספורי כדי להכפיל את התוצאה. יפו לא הורידה את הרגל מהגז ובמחצית השנייה כדור קרן של ערן לוי הגיע לראשו של הבלם עומרי כהן שכבש את השער השלישי במשחק. אקורד הסיום הגיע רבע שעה לסיום, גיא אמסלם ביצע פריצה נהדר שהסתיימה עם כדור ברשת. בסיום, 0-4 גדול למכבי יפו שפותחת מחדש את המאבק על העלייה בניצחון שכולו הצהרת כוונות. חולון בהופעה שתרצה לשכוח, סופגת הפסד ראשון העונה.

 

מכבי שעריים - מכבי יבנה 1-1 

שתי הקבוצות, שרצו להתקרב לחמישייה המובילה, יצאו עם נקודה שלא משרתת אף אחת מהן. במחצית הראשונה האורחת עלתה ליתרון משער של גיא שטח אך עמוק בתוך תוספת הזמן שער דרמטי של רביד אישר חילץ נקודה חשובה לשעריים וזאת לאחר אינספור הזדמנויות במחצית השנייה והחמצת פנדל של סהר לוי בחצי הראשון.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אשקלון 0-5

הקבוצה של יובל נעים עם חמישיה שניה ברציפות, הפעם מול אשקלון המופרקת. תוך ארבעים דקות בלבד התוצאה עמדה על 0-4 לזכות המאחרת משערים של אליאור סיידר (צמד), סיראז' נסאר ועומר עסמאני. בחצי השני מרבי ברבגדזה שהגיע מבני לוד קבע את תוצאת המשחק. שמשון כפר קאסם ממשיכה לתפוס גובה, אשקלון בדרך הבטוחה לליגה ב'.

 

תוצאות נוספות : 

בית''ר נורדיה ירושלים - כסייפה 0-1

מ.ס דימונה - בקעת הירדן 0-0

 

 

מחוז צפוני :

 

הפועל בועיינה - עירוני טבריה 1-0

משחק הצמרת בליגה א' צפון הוכרע עשר דקות לסיום משער של אופיר מזרחי שנתן לשמעון הדרי ואמיר כהן אוויר פסגות בצמרת, מנגד, בועיינה, שהציגה משחק טקטי יפה ספגה שער ראשון לאחר שלושה משחקים וזאת לאחר שנותרה בעשרה שחקנים כשאחמד סבע הורחק במחצית השנייה.

 

עירוני נשר - צעירי טייבה 0-4

העולה החדשה מליגה ב' עם הופעת ענק רשמה ניצחון מפתיע. במחצית הראשונה לואיס זומה ושחקן הרכש החדש, עזאת חלאיילה כבשו. בחצי השני טייבה ניסתה לצאת קדימה ונענשה משערים של אלמוג אוחיון ואסיל כנעאני הצעיר. בסיום, יגאל אנטבי מובס במשחקו השני בטייבה, עומר לוינזון ונשר בהופעת ענק.

 

הפועל מגדל העמק - צעירי כפר כנא 1-1

פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחת שעלתה ליתרון משער של אחמד צביח. התגובה של כפר כנא הגיע במחצית השנייה כשמחמוד מנעא איזן וקבע את תוצאת המשחק. כובש השער לזכות מגדל העמק, אחמד צביח ואופק בנון הורחקו. 

 

כפר כנא השכילה לכבוש שער שיוויון (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל הרצליה - באקה אל גרביה 0-2

הקבוצה של ארז בנודיס חזרה מהפגרה בסערה כשהציגה יכולת אדירה ורשמה ניצחון נוסף. שערים של עידן דוד הנהדר ושל שחקן הנוער רז פלברג הכריעו את המשחק. הרצליה יכלה להגדיל את התוצאה כשהגיעה למספר הזדמנויות שפוספסו, כולל בעיטת עונשין מ-11 מטרים של עידן דוד.

 

הפועל בני ערערה - רובי שפירא 2-1

קבוצת האוהדים מחיפה חזרה בצורה נהדרת מהפגרה כשניצחה את ערערה והתקרבה לצמרת. המשחק הזה היה רשום על שמו של חן ידען שחגג צמד שערים גדול שנתן לרובי שלוש נקודות קריטיות. מג'ד גיש כבש לזכות ערערה שער שלא הספיק לנקודות.

 

רובי שפירא עם ניצחון חשוב (צילום : דוברות עיר הפועלים)

 

הפועל כאוכב - בני פרדיס 0-3

לאחר שבועות קשים שכללו את עזיבתו של עודד קוטר, הפועל כאוכב שוב יכולה לחייך לאחר שחזרה למגרשה הביתי בסערה עם 0-3 אדיר על כאוכב. לאחר מחצית מאופסת, צמד של אחמד חלאיילה ושער של עבד חג'וג' קבעו את תוצאת המשחק. בסיום אדהם זועבי הודיע על סיום תפקידו בפרדיס.

מגדל העמק חגגה שער יתרון שלא הספיק לניצחון (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו של שעריים שווה לניצחון שני של מרמורק (המוכתר 26-11-2021, 15:55)
    הקרב על המקום החמישי הוא בן שעריים למרמורק ואולי יבנה התיקו של שעריים נתן למרמורק פור של 4 נקודות רק שעריים יעלו את מרמורק לפלאוף.
  2. בזכות קהל האלפים שלה (מרמורק יעלו ליגה 26-11-2021, 16:42)
    מרמורק מלכת השפלה הפנימית
  3. הוגה דעות + המוכתר העירקי (משפחת העירקי 26-11-2021, 16:45)
    משפחה עירקית טיפוסית מאיזור רחובות שעברה תמהיל של שמולנות והצטרפה לקהל האדיר של איל גולן ושל אברגייל המנוצל
  4. טבריה (עמינדב 26-11-2021, 18:49)
    למה אמיר בחצי השני ישב על הספסל מה היו לו כאבי רגליים או שלא עמד בלחץ.
  5. ליאור ראובן תלך כבר תלך (אזור 26-11-2021, 22:46)
    נמאס ממך לך שחרר כבר הרסת אותנו
  6. תתעוררו כבר חבורת גמורים עלק פרלמנט (אזור 27-11-2021, 01:00)
    אתם הרסתם את הפועל אזור הפכתם מועדון מכובד לבדיחה של הליגה בושה
  7. הפועל הרצליה קבוצה בינונית נהנתה מבעיטת עונשין שניה לא נכונה שהכריעה את התוצאה (ראמי 27-11-2021, 08:15)
    עידן דוד וחבריו היו חלשים במחצית הראשונה עד בעיטת העונשין ההזויה והתעסקו בהנחיות לשופטים וזה השתלם להם בפנדל שלא היה ולא נברא ולא היתה הכשלה ובקה היתה יכולה להכריע את המשחק במחצית הראשונה.הגול השני בתוספת הזמן . אגב הבעיטה הראשונה לשער של בקה בדקה 40 ובדקה 48 בתוספת פנדל שהוחמץ הצלה גדולה של שוער בקה.חבל שניצחו בטעות שיפוט
  8. ליאור ראובן (אביב ציוני 27-11-2021, 08:24)
    ליאור, אתה גבר שבגברים!! כל אלו שאומרים לך ללכת, שיילכו הם!!! בנית קבוצה קטלנית, אנחנו נדבר חזק!!!
  9. אביב ציוני גם אני רוצה מהכדור שלקחת (תפטרו את ראובן אזור 27-11-2021, 10:18)
    ראובן מאמן חלש גמר את המועדון אבל בא בשקל ורבע ובובה של אלגזלי שיגיד תודה
  10. הכי מענינת (הליגה ניפתחה 27-11-2021, 12:09)
    תוצאות משמעותיות הניצחון של יפו החזיר את כפר שלם למעומדת ראשונה הניצחון של כפר קסם נתן להם ביטחון להתמודד עד הסוף הניצחון של מרמורק נותן להם סיכוי להיות בפלאוף ממקום 5 התיקו של שעריים ויבנה ישאיר אותם להתמודד על המקום החמישי אבל הם לא מסוגלות לנצח קבוצות צמרת בתחתית כל החמישה ישארו שם עד הסוף
  11. אביב ציוני (למגיב 9 27-11-2021, 15:07)
    לא כדור ולא נעליים!! אתה מבין כדורגל? הקבוצה עומדת מצויין!! ליאור אולי המאמן הטוב בליגה, קצת סבלנו מחוסר מזל, נדבר חזק!!
  12. אביב ציוני צודק! הבעיה זה לא ליאור (חיים מרציאנו 27-11-2021, 16:11)
  13. הרצליה ניצחה בעזרת השופטים .הרצליה קבוצה חלשה (הוגה דעות 27-11-2021, 17:31)
  14. לכתוב על ליאור ראובן אולי המאמן הטוב בליגה? (ציוני שמיוני לך תישן על אף 27-11-2021, 19:54)
    יחתיכת עיור הקבוצה עמוק בתחתית טוב שיש אשקלון וכסיפה אחרי אזור ליאור יאמן ילדים ונוער