הניסיון הכריע: כפר שלם גברה על שמשון ת״א

במשחק לא גדול הצליחה כפר שלם לנצח את שמשון ת"א, משערים של אוהד קדוסי וניב ווהבה. שמשון ת״א הייתה נאיבית במשחק וגם שילמה על זה בהפסד, אך זכתה לכבוש שער מרהיב מרגליו של יוסי רומנו שכבש מ30 מטרים. צביקה לוי: ״היינו נאיבים קצת בקבלת ההחלטות״, אוהד קדוסי: ״חבל שלא ניצחנו בצורה יותר משכנעת״

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-11-2021
  • 18:38

הפועל כפר שלם אירחה את שמשון ת"א למשחק שעל פניו הכפר חייבים לקחת שלוש נקודות ללא קושי. שמשון הגיעה למשחק לאחר שהשיגה תוצאות טובות לפני הפגרה ובידיעה שתיקו יחשב הישג גדול. 

 

שחקני שמשון תל אביב בפתיחת המשחק 

 

הכפר שנמצאת במקום השני פתחה חזק את המשחק וניצלה עד תום את חוסר הנסיון של שחקני שמשון ת"א, שמחצית ראשונה ספגו שני שערים מטעויות גדולות של הגנת שמשון.

 

המשחק נפתח בצורה שקולה ודווקא שמשון ת"א הגיעו למצבים מסוכנים, אך בדקה ה20 אוהד קדוסי מנצל חור בהגנת שמשון ת"א ומקבל כדור מיואב גביזון, עוצר בחזה ומקרוב כובש 1-0 לכפר שלם.

 

דקה 40 עמית מלכה מרים כדור קרן, וניב ווהבה עולה מעל כולם ונוגח חזק פנימה 2-0 לכפר שלם שיורדת למחצית עם יתרון 2-0

ב אבל בקלות הייתה יכולה לרדת ביתרון גדול יותר לאחר שחלוצי הכפר הרבו להחמיץ. 

 

מחצית שניה שחקני הכפר משום מה הורידו הילוך וקצב המשחק נפגע, ולא ברור מה היו ההנחיות של מאמן הקבוצה עומר פרץ אבל בהחלט שחקני הכפר לא עלו עם אותו קצב של המחצית הראשונה.

 

יוסי רומנו משמשון ת"א, כבש את אחד השערים היפים שנראו העונה

 

שמשון ת"א הצליחו לצמק משער מרהיב של יוסי רומנו שבע פצצה מכ 30 מטרים כדור שפוגע במשקוף ויורד פנימה. עד הסיום שמשון עוד ניסו להשוות אך ללא הצלחה. 

 

לסיכום: כפר שלם יכולים בהחלט להיות מרוצים משלושת הנקודות, אבל היכולת חייבת להשתפר. מנגד שמשון ת"א יכולים להיות מרוצים מכך שכמעט והצליחו להשוות, אבל מה שהכי פגע בשמשון זה החוסר נסיון של השחקנים הצעירים שלהם, והרבה נאיביות שלהם כי עם קצת אמונה יכלו גם להשוות. 

 

צביקה לוי: ״היינו נאיבים בקבלת החלטות״

 

צביקה לוי:"הגענו למשחק קשה מול קבוצה מצויינת, היינו נאיבים קצת בקבלת ההחלטות. קיבלנו 2 גולים מתנות שלנו זה המחיר שאנחנו משלמים על חוסר נסיון. בחצי השני ביצעתי כמה חילופים בניסיון לשנות את המשחק ולהעז יותר, ודווקא היינו יותר טובים לקראת הסוף הצלחנו לצמצם וכמעט להשוות. הפנים למשחק הבא אין יותר מדי זמן להתאכזב הפנים כבר לבני לוד.״

 

יוסי רומנו כובש השער המדהים של שמשון תא:"משחק קשה, באנו על הנייר קבוצה פחות טובה היינו שווים לפחות נקודה. התוצאה לא משקפת עבדנו קשה ושבוע הבא משחק חדש ונבוא לנצח"

 

אוהד קדוסי כוכבה של כפר שלם ומי שכבש את אחד השערים לטובת קבוצתו:"העיקר שניצחנו, הגענו במטרה לנצח את המשחק ואני שמח שניצחנו, חבל שלא ניצחנו בצורה יותר משכנעת כי הגענו להמון מצבים וחבל שלא ניצלנו אותם וסתם נלחצנו בסיום. חשוב לנו הניצחון והמטרה עכשיו למשחק הבא יש לנו שבוע הבא שני משחקי ליגה ונגיע במטרה לנצח אותם. יש לנו עוד מה לשפר ויש עוד דברים לעבוד עליהם אבל אנחנו במסלול הנכון. "

הוסף תגובה
תגובות
  1. בחיאת איתן תביא עוד חלוץ (אוהד מהשכונה 27-11-2021, 19:57)
  2. לא היה (י 27-11-2021, 20:30)
    למה לא רשום כלום על השער השני שהובקע לא עבר טת הקו אין שום דיוח על זה בודה
  3. לא היה (י 27-11-2021, 20:30)
    למה לא רשום כלום על השער השני שהובקע לא עבר טת הקו אין שום דיוח על זה בושה
  4. איתן אנחנו צריכים עוד חלוץ (אוהד 28-11-2021, 00:01)
    הקישור היה מצוין אתמול ולא הייתה רגל מסיימת אחרי שקדוסי יצא אנחנו צריכים בדחיפות להביא עוד חלוץ ! יאללה כפר שלם ! ! ! ⚽️????
  5. הכפר (אוהד 28-11-2021, 09:40)
    רמנו חביבי תגיד תודה שלא כיבלתם תבוסה מר בחור רומנו היחמצנו הרבה גולים ותגיד תודה רבה ולך לישון על העף אתם לא הייתם שוים נקודה תחפש נקודות במקום אחר ילה להיתראות בסיבוב הבא גם תקבלו בראש ושב בשקט ירומנו לך לשחק בביתר עזרא
  6. הכפר (אוהד 28-11-2021, 09:48)
    אולי תילך לשחק ברעננה ותרד איתם ליגה ותשב בשקט ואל תעשה רעש שאתה מאוכזב שהפסדתם נגד כפר שלם תגיד תודה שלא הובסתם שקט לך לישון על האף