סיכום מחזור 9: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' היו לנו המחזור משחקים מעולים. בני טייבה חגגו ניצחון בכפר קאסם וגרמו למוחמד סמארה לקחת את האחריות ולהתפטר. בית דגן רושמים ניצחון על כפר סבא, קריית אונו חוגגת עם עוד ניצחון וקלנסוואה לא מרחמת על רמת ישראל.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-11-2021
  • 10:00

בית א'

בבית א' כפר קאסם רושמת עוד הפסד והפעם לבני טייבה, בית דגן מנצחת את בית"ר כפר סבא ובני יפו לוקחים שלוש נקודות עם אחד אפס קטן על בית"ר פתח תקווה.

 

הפועל כפר קאסם  -שמשון בני טייבה 1-0

שחקני כפר קאסם רושמים את הפסדם השישי העונה שגורמים למאמן הקבוצה מוחמד סמארה לשים את המפתחות ולהתפטר. בטייבה חגגו ניצחון שני העונה והקבוצה מתחילה להתרחק מתחתית הטבלה.

רמי עמאר - בלם כפר קאסם

 

עירוני בית דגן – בית"ר כפר סבא 1-2

בבית דגן התאוששו יפו מההפסד הגדול לבית"ר פתח תקווה במחזור הקודם ורושמים את הניצחון הרביעי העונה שבזכותו הקבוצה עולה למקום השני. בכפר סבא זה היה ההפסד השלישי שמוריד אותם למקום החמישי, אך הפרש הנקודות כה מזערי מהמקום השישי ועד השני, כך שניצחון לפה או לשם יכול לשנות הכל.

 

מ.ס. בני יפו – בית"ר פתח תקווה 0-1

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים שאנחנו לא זוכים לראות בכל מחזור. קריית אונו חוגגת ניצחון גדול על רו"ח תל אביב, צעירי טייבה לא מתקשים נגד בית"ר רמת גן וקלנסוואה רושמת ניצחון ענק על שחקני רמת ישראל.

 

רוו"ח תל אביב – הפועל קריית אונו 3-1

הפועל קריית אונו רושמת את ניצחונה החמישי העונה כשהיא מנצחת בגדול את שחקני רו"ח תל אביב עם שלישייה כשהיא חוזרת מפיגור 1-0. בתל אביב המצב לא מזהיר עם ניצחון אחד בלבד, אך הפרש הנקודות בינם לבין פרדסייה ועמידר לא גדול, כך שאפשר לטפס במעלה הטבלה בזכות ניצחון או שניים.

 

הפועל רמת ישראל – הפועל קלנסוואה 5-2

שחקניו של חיים סירוטקין לא עוצרים ומככבים עם חמישייה לרשת של שחקני רמת ישראל. פיראס עווד מוכיח לכולם שהוא שחקן ברמה ושהוא שווה את הקרדיט. שחקני רמת ישראל יורדים למקום החמישי בבית בעקבות ההפסד, אך עדין נמצאים בהפרש של שלוש נקודות מהמקום השני.

 

קלנסוואה - חוגגים

 

צעירי טירה – בית"ר רמת גן 1-4

שחקני קלנסוואה - בלתי ניתנים לעצירה

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדסיה - עמישב 1:2 (ברק 15-11-2021, 11:10)
    ההפתעה הגדולה של המחזור. ניצחון שני רצוף והפעם על קבוצת צמרת