לקראת סופ"ש: מאמנים על הגריל

הפינה החדשה של אתר גולר: הפרשנים הבכירים ינסו לעזור לכולם להבין איזה מאמן נמצא תחת לחץ ענק ואיזה מאמן עלול לסיים את העונה כבר ביום שישי הקרוב? בדרום, האם זה יהיה איציק ברוך או גדי כרמלי? ובצפון - האם קובי דנינו או מאמן אחר? מעניין זה בטוח יהיה - ואנחנו פה כדי לעשות סדר

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-10-2021
  • 14:33

אמנם אנחנו רק במחזור השביעי, אך כבר עכשיו אפשר לציין מספר מאמנים בליגה א' צפון ודרום שמאכזבים ובגדול. מאמנים שאם לא יביאו תוצאות טובות כבר בסופ"ש הקרוב, עלולים לסיים את עבודתם. 

 

ליגה א דרום:

איציק ברוך (מכבי יפו)

מאמנה של מכבי יפו הצליח ובגדול בשנים האחרונות כשהיה תקציב נמוך יחסית - והוביל את יפו אשתקד עד למשחק ההכרעה מול אום אל פאחם, אותו הפסידו. העונה עם תקציב מהגדולים שהיו אי פעם במכבי יפו ועם שחקנים שמרווחים הרבה כסף, הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים וממקומים במקום החמישי הדי מאכזב מבחינתם - ואיציק מאמן הקבוצה, שהיה מוערך מאוד בשנים האחרונות, פשוט לא מצליח להוביל את המועדון הגדול הזה ולא בטוח שהוא מסוגל. הקבוצה לא נראית טוב והקהל, כך על פי מקורות כבר קרא לו להתפטר וביום בהיר אפשר לראות את אורי קרגולה כבר מתחמם באזור בת ים-חולון ובקרוב מאד יגיע גם ליפו. אם איציק לא ינצח את כפר שלם, לא נתפלא אם קרגולה כבר יעביר את האימון ביום ראשון הקרוב. 

 

איציק ברוך, מצפים מיפו להוביל את הטבלה. לא מקום חמישי. צילום: דדי ברק

 

גדי כרמלי (בני לוד)

גדי כרמלי עושה עונה גדולה עם בני לוד, לקח חבורה צעירה והוביל אותה לצמרת עד לפני 3 מחזורים, אבל מאז תיקו ושני הפסדי ליגה והשבוע נגד הפועל אזור יש לו משחק של צומת דרכים. לאן פני הקבוצה מועדות? לצמרת הגבוהה או לתחתית הבוערת? - וכולם ישכחו את הפתיחת עונה המדהימה. משהו בסגנון של כסייפה.

 

עוד מאמנים בסכנה: אפשר למצוא את ליאור ראובן מהפועל אזור, אבל שם עושה רושם שלמרות הכישלון העונה ולמרות היכולת הלא טובה שהקבוצה מציגה, לא יעשו שינוי בצוות המאמנים וזה עוד משהו לבחון אותו. מאיפה יש לליאור ראובן חסינות כזאת? זה משהו שצריך ללמוד, איך מקבלים חסינות למרות חוסר הצלחה. אל תטעו, להפועל אזור יש סגל שחקנים מעולה אבל השחקנים לא מציגים 70 אחוז יכולת ותקנו אותי אם אני טועה, האם זה לא מראה משהו על מאמן, שלא מצליח להוציא משחקניו את המיטב? 

 

עוד מאמן שנמצא בסוג של סיטואציה הוא יוסי זוזוט שלמרות התקציב הגדול לא מושך את קבוצתו לצמרת. יש ביבנה שחקנים שמרווחים הרבה מאד כסף ופשוט מאכזבים ובגדול. לגבי מאמן נורדיה, אין בכלל מה להוסיף ולא ברור איך הוא שרד את שבעת המחזורים הראשונים ללא פיטורים, שכן קבוצתו היא ללא ספק החלשה בליגה.

 

קובי דנינו, מצפים להרבה מעבר מצור שלום העונה. צילום: אלעד ירקוני.

 

ליגה א צפון:

קובי דנינו (מכבי צור שלום)

צור שלום עשו איחוד גדול עם קרית אתא והמועדון נחשב מבחינת התקציב שלו, לאחד הגדולים בליגה. אבל - ויש אבל, קבוצתו של קובי דנינו מקרטעת, בלשון המעטה. מקבוצה עם סגל שחקנים כפי שיש בצור שלום אנחנו מצפים להרבה יותר. במחזור החולף הקבוצה הפסידה לרובי חיפה בסוג של דרבי אזורי והשבוע יש להם עוד דרבי, מול נשר, שעוד הפסד אחד לא ונתפלא אם מאמן הקבוצה קובי דנינו יסיים את תפקידו. קובי מאמן צעיר עם פוטנציאל גדול להצליח והוא אף הצליח בעבר עם צור שלום, אבל משהו לא מתחבר לקבוצה ולא נתפלא שאם יספוג עוד הפסד הוא ימצא את עצמו בחוץ.

 

מוחמד עוודי (באקה אל גרביה)

מאמנה הצעיר של באקה אומנם העמיד קבוצה טובה העונה, אבל התוצאות לא מגיעות. הקבוצה לא מספקת את הנקודות והוא כבר הציע להתפטר ונענע בשלילה. אני לא מבין למה לא נתנו לו ללכת. הוא אומנם צעיר ומוכשר אבל באקה במקום האחרון בליגה וללא שינוי מהותי בעמדת המאמן הם יירדו ליגה. ביום בהיר רואים את אבי סבג מתחמם לאורך קווי החוף של נהריה ובקרוב מאוד יתחיל להגביר לקראת חזרתו לליגה א' הכל כך מעניינת. יש לציין כי באקה חייבית גם להתחזק ולמרות שיש סגל טוב, השחקנים הבכירים פצועים ולא באים לידי ביטוי. נכון שצריך לתת עוד זמן למאמן הצעיר אבל לא נתפלא אם עוד הפסד אחד והוא יחפש מקום חדש לאמן. 

 

לגבי שאר המאמנים, אין מישהו שמועמד ללכת ולמרות שפרדיס לא בתקופה טובה לאחרונה ומרבה להפסיד, אדהם זועבי עדיין זוכה לקרדיט מכיוון שצבר מספיק נקודות לשלב זה של העונה ולכן לא צפוי שינוי. לשאר המאמנים אנחנו מאחלים הרבה בהצלחה כי כל מחזור חשוב להמשך עבודתכם.

 

בהצלחה לכולם!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד מגדל (יוחאי 27-10-2021, 14:37)
    חבל לא שמת עוד הפעם את עומרי ביטון כל פעם שאתה שם אתה עושה לנו רק טוב . יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה בפער למרות הגיל הצעיר וה׳חוסר ניסיון ׳
  2. כרמלי מה קשור לעניין (בני לוד 27-10-2021, 16:05)
    כרמלי המאמן הטוב ביותר בליגה בלי תקציב רק עם ילדים מה אתה מבלבל תמוח בני לוד צריכים להתחנן שהוא ישאר
  3. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 27-10-2021, 18:11)
    כתבה קנטרנית ופוגענית במיוחד.זה לא חופש הביטוי אלא חופש הביזוי.לא מכובד.
  4. ידע (גלזר א . 27-10-2021, 18:57)
    אוהד רון , כבר הוכחת שהידע שלך בכדורגל נע בין 0 ל1 בסקלה של 100 . באם היה איחוד בין צור שלום לקרית אתא שם הקבוצה היה משתנה . העובדה שהשם לא השתנה אומרת שאין איחוד . לגבי מעמדו של קובי , אתה לא נביא ולא בין של נביא . לגבי התקציב , מיכון שאין איחוד אזי נשאר כמו ליפני שנתיים שלוש והוא לא גבוה כמו שאתה חושב .
  5. תגובה ל 2 בעניין כרמלי (אוהד יפו 27-10-2021, 19:06)
    באמת כרמלי לא קשור לעניין , אבל הכנאפה ואוהד רון , בחרו במישהו ולא משנה מי כדי שזה לא יראה מגמתי ,כאשר המטרה היא לפגוע באיציק ברוך ובמכבי יפו , אבל לא יעזור כלום , הליגה ארוכה ועוד קבוצות יחוו משבר בשלב זה או אחר של העונה , אני מקווה שיפו תתייצב ותתחיל לשחק לפחות כמו בעונה שעברה ואז השמיים הם הגבול חשבתי לתומי שאוהד רון התבגר , אבל כנראה שטעיתי והוא יעשה הכל למען הרייטינג .
  6. לא מדויק (רכש בקה 27-10-2021, 21:02)
    המאמן עוודי לא כזה צעיר ובטח לא מוכשר. אימונים ברמה של טרום ג' וניהול משחק בית שימוש. אין בו כלום חוץ מקשרים, ערבובים וקומבינות. תקחו מאיתנו כבר את הסבל הזה ותביאו מאמן נורמלי.
  7. 3 צודק, זה לא מכובד. (אוהד 28-10-2021, 12:58)
  8. לעוודי אין מושג (באקה 28-10-2021, 15:51)
    פחח הצחקתם אותי לוועדי אין קשר לענף שילך לאמן ילדים בני חמש זה מה שמתאים לו