סיכום מחזור 6: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון לבשה חג השבוע בעיקר בזכות משחק הענקיות בין כרמיאל לכפר מנדא שהסתיים בתיקן. מלבד זה היו אחלה משחקים המחזור. בני ממב"ע עם ניצחון גדול על מכבי אחווה שעב, יפיע מנצחים את נהריה בבית, טמרה את דיר חנא והפועל עראבה חזרו למסלול הניצחונות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-10-2021
  • 13:42

בית א'

בבית א' הקבוצות מתחילות להיות צמודות לצמרת וזה נהיה מעניין. בני ממב"ע מנצחים את מכבי אחווה שעב, כרמיאל וכפר מנדא מתחלקות בנקודות, צפת מפסידים בבית לג'דידה מכר וצעירי סכנין מנצחים את בני טובא.

 

בני ממב"ע – מכבי אחווה שעב 0-3

שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן ממשיכים במומנטום החיובי ורושמים ניצחון שלישי ברציפות. נאג' אבו ג'בל ואסעד עמאשה החלוצים הביתיים ממשיכים להוכיח שהם מכונות שערים. שחקניו של פחרי עסקאלה רושמים את הפסדם השלישי וחייבים להתאושש בכדי לא להיקלע לתחתית הטבלה.

 

שחקני בני ממב"ע - יש להם סיבה לחגוג (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל עירוני כרמיאל – אחווה כפר מנדא 2-2

בקרב הענקיות של בית א' גל קבוצה לקחה הבייתה נקודה אחת בלבד והמשיכה לעבר המחזור הבא. כרמיאל שומרת על הבית והצליחה לא להפסיד את המשחק עם שני שערים נהדרים. בשורות כפר מנדא שחקניו של אחמד סבע לא באו להעביר את הזמן והבקיעו גם שני שערים משלם ובסופו של מותחן הקבוצות מתחלקות בנקודות.

 

המבקיעים בשורות כרמיאל - רמי דאהר וסהר דהאן (צילום: דוברות הפעל עירוני כרמיאל)

 

הפועל צפת –מכבי ג'דידה מכר 2-0

 

צעירי סכנין – בני טובא זנגריה 0-2

 

בית ב'

בבית ב' היו אחלה של משחקים. שחקני יפיע חזרו חדים מהמחזור החופשי ומנצחים את נהריה, טמרה לא מתקשים נגד דיר חנא, אחי עכו מנצחים בבית את בני כאבול ועראבה מנצחים את עירוני בני שעב בחוץ.

 

מכבי עירוני יפיע – בית"ר נהריה 1-3

שחקניו של רמי אבולעילה רושמים ניצחון ביתי לאחר מחזור חופשי בשבוע שעבר ומתמקמים במקום הרביעי בטבלה. נהריה רושמים את הפסדם השלישי העונה ומתחילים להתמקם בתחתית הבית, למזלם דיר חנא עדין ללא ניצחונות כלל והם מצליחים להיות עם הראש מעל המים.

 

שחקני יפיע - חזרו חדים מהמחזור החופשי (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

צעירי טמרה – הפועל דיר חנא 1-2

צעירי טמרה בינתיים מככבים בבית ב'. לאחר חמשיה משחקים הקבוצה עם ארבעה ניצחונות כשהיא במקום השני בטבלה. בדיר חנא רושמים משחק חמישי ללא ניצחון ומקווים שהניצחון המיוחל יגיע בקרוב.

 

אחי עכו – בני כאבול 1-2

 

עירוני בני שעב – הפועל עראבה 3-1

צעירי טמרה - חוגגים עוד ניצחון (צילום: דוברות צעירי טמרה)

הוסף תגובה
תגובות