סיכום מחזור 5: ליגה ב' צפון א'

איזה מחזור זה היה. כפר מנדא חוגגים עם רביעייה נגד צעירי סכנין, בני ממב"ע מרסקים את מג'דל כרום, בני שפרעם נשארים מושלמים ולא מתקשים בעראבה ואחי עכו זוכה בניצחון ראשון העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-10-2021
  • 11:54

בית א'

בבית א' היו לנו משחקים נהדרים. שחקני כפר מנדא לא מתקשים נגד צעירי סכנין וכובשים רביעייה, בני ממב"ע מתפוצצים על שחקני מג'דל כרום עם שישייה ושחקני כרמיאל חוזרים חדים לאחר שבוע של מנוחה.

 

אחווה כפר מנדא – צעירי סכנין 0-4

כפר מנדא עוברת עוד מסוכה לעבר הפליאוף העליון כשהיא מנצחת את צעירי סכנין עם ארבעה שערים. שחקניו של אחמד סבע יודעים את העבודה והם בכיוון הנכון. בסכנין הקבוצה רושמת הפסד שלישי העונה ושחקניו של ווהיב זבידאת כבר נמצאים במקום השביעי הלא בטוח בבית. במחזור הבא כפר מנדא יתארחו בכרמיאל למשחק חזק מאוד ושחקני סכנין יארחו את בני טובא.

 

שחקני כפר מנדא חוגגים (צילום: חגאג רחאל)

 

בני ממב"ע –בני מג'דל כרום 0-6

שחקני בני ממב"ע חוזרים לעניינים ורושמים ניצחון שני ברציפות כשהם מתפוצצים שחקני מג'דל כרום עם שישייה כשאסעד עמאשה מבקיע צמד. ווג'די קיש מצליח לחבר טוב את שחקניו ולהחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות כשהם כבר במקום הרביעי בבית עם שבע נקודות. במג'דל כרום המצב לא טוב כשלאחר ארבעה מחזורים הקבוצה במקום האחרון ללא ניצחונות כלל.

 

בני ממב"ע - חזרו לחיים (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

מכבי ג'דידה מכר – הפועל עירוני כרמיאל 1-0

 

בית ב'

גם בבית ב' היו אחלה של משחקים. בני שפרעם ממשיכים להוביל את הליגה והפעם מנצחים את שחקני עראבה, אחי עכו רושמים ניצחון ראשון העונה וצעירי טמרה מנצחים את נהריה בחוץ.

 

אחי עכו – עירוני בני שעב 0-2

שחקני עכו רושמים את ניצחונם הראשון העונה על שחקני עירוני בני שעב שעדין נמצאים ללא נקודות כלל העונה. בעכו הייתה ציפייה לפתיחת עונה אחרת לגמרי, אך שחקניו של פריד סחניני כנראה לא מצליחים לתרגם את ההצלחות של תחילת עונה שעברה. בעירוני שעב כנראה חייבים למצוא את המתכונת בשביל לנצח משחקים, אחרת העולה הטרייה מליגה ג' לא תישאר הרבה בליגה ב'.

 

איחוד בני שפרעם – הפועל עראבה 0-3

שחקני שפרעם החזקים נשארים מושלמים כשהקבוצה נמצאת עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. שחקניו של פיראס מוגרבי מסדרים לשחקני עראבה את ההפסד הרביעי העונה ללא קושי גדול מדי, בעיקר עם צמד של חוסיין בונשנאק. מצד שחקני עראבה המצב לא מזהיר ומאמן הקבוצה עבד רבאח צריך למצוא את המתכונת הנכונה לקבוצתו כדי שלא תיקלע למאבקי תחתית.

 

קהל בני שפרעם - ממשיך לתמוך בקבוצתו (צילום: דוברות בני שפרעם)

 

בית"ר נהריה – מ.כ. צעירי טמרה 2-1

 

מאמן המחזור - ווג'די קיש ( צילום: פרטי)

 

שחקן המחזור - אסעד עמאשה (צילום: אייהם גבארין)

כפר מנדא חוגגים - ובצדק (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות