"אני אהיה חבר שלהם עד שריקת הפתיחה"

אסף רז, שוערה של עירוני טבריה, התפנה לדבר על המפגש עם האקסית, פתיחת העונה המוצלחת, השערים הנקיים והחיבור עם הקהל והעיר: "משהו השנה הגיע והעיר את העיר הזו"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 13-10-2021
  • 15:28

את העונה האחרונה סיים אסף רז, אז שוער טירה, עם אכזבה גדולה, לאחר שקבוצתו עשתה דרך אדירה בליג,  אך לא הצליחה להעפיל לליגה הלאומית.

 

את העונה הזו הוא פתח עם טבריה, כאשר הוא והקבוצה סופרים חמש ניצחונות בפתיחת עונה מושלמת, ולאט לאט הם מתחילים לבסס את עצמם כמוליכיי הליגה הקבועים. גם במישור האישי רושם השוער פתיחה טובה, כאשר הוא סופג רק שני שערים, והוא שומר על רשת נקייה במשך שלושה משחקים.


ביום שישי הקרוב הוא יפגוש לראשונה את טירה, באחד מהמשחקים המסקרנים והמעניינים יותר שיש לליגה להציע.


אסף, פתחתם טוב מאוד את העונה, מה אתה חושב שהוביל לזה?
"הכנה נכונה, באמת שנותנים לנו את כל התנאים להצליח שחקנים טובים, אווירה טובה, חדר הלבשה חזק, חיבור מדהים עם האוהדים ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה."


גם אישית אתה במצב טוב, מה גרם להצלחה שלכם בחלק האחורי?
"אני חושב, שהחיבור שלי עם ההגנה הוא חיבור שמההתחלה הצליח, הבנה והרבה דיבורים, יש לנו שחקנים עם ניסיון מאוד גדול, וזה עוזר לי, וגם אני עם הניסיון שלי עוזר להם, וגם עוד פעם אווירה טובה וחברות, זה דברים שנשמעים לך כמו קלישאה, אבל כשאתה באווירה טובה עם החברים שלך אתם גם נלחמים אחד בשביל השני עוד יותר. אמרתי כבר אימונים טובים, ואני גם אחמיא למאמן השוערים שלי, לדודו בן הרוש, שעושה עבודה נפלאה, מחזיק אותי בכושר גם בגיל 34, אני רק מקווה שזה ימשך ככה ונראה לכולם, למה ניצחנו שש משש, ושזה לא מקרי."


סוף העונה שעברה היה מאוד חמוץ בשבילך, איך אתה שם את זה מאחוריך?
"אני כבר שמתי את זה מאחוריי, ברגע שהתחילה עונה חדשה, אמנם עם אותן מטרות, אני לא יכול להיתקע על מה שהיה. אני חושב שקודם כל עשינו עונה טובה, וחוסר מזל משווע, שאני לא אכנס איתך עכשיו משחק משחק מה שהיה, אבל זה הזוי שלא עלינו ליגה, אבל הכל לטובה, כנראה שלא היינו צריכים לעלות. אוספים את השברים איך שאומרים ומנסים שוב, אמנם בקבוצה חדשה, בעיר אחרת, אבל עוד פעם, ספורטאי צריך להסתכל קדימה ולא להיתקע על העבר."

 

אסף רז : ''היה אשתקד חוסר מזל משווע, הזוי שלא עלינו ליגה.'' (צילום : רמי גרידיש)


מה אומר עבורך המשמעות של מפגש עם טירה?
"קודם כל, זו לא פעם ראשונה שאני פוגש קבוצה ששיחקתי בה בעבר, זה תמיד פיקנטי. יש לי שם חברים טובים מאוד, נשארנו בקשר טוב כולם, אני אהיה חבר שלהם עד שריקת הפתיחה, ובשריקת הסיום אני אמשיך להיות חבר שלהם, אבל במהלך המשחק אני רואה רק קבוצה אחת, רק את טבריה."

 

לסיום, יש מסר שהיית רוצה להעביר לקהל של טבריה?
"זו גם לא קלישאה, הם באמת השחקן ה-12, זה חיבור מטורף, אני מרגיש שזו הייתה עיר כבויה ובאמת משהו השנה הגיע והעיר את העיר הזו, אבל אנחנו גם מרגישים את העוצמות של העיר במגרש, וכשהם מגיעים, כמו במשחק האחרון מול הרצליה, ודחפו אותנו גם בדקות שלא היו טובות, ומעודדים אותנו. אתם לא מבינים כמה רוח גבית אתם נותנים לנו. אני מאוד מקווה, שלמרות שהמשחק בשידור ישיר בטלוויזיה, זה לא יפגע בכמות האוהדים שיבואו, וכל אוהד שמגיע וכל קול שנשמע שם, שיעודד אותנו ויתן לנו סיבה, אז אני באמת מאוד מאוד מקווה לראות את כל העיר במגרש."

 

אסף רז מתכונן למפגש עם האקסית (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חב. דור (טבריה 13-10-2021, 16:03)
    אחת השוערים. הטובים. ששיחקו. במועדון. קרידיט שמעון הדרי כהן שוער שני. ברמה גבוהה מאוד
  2. גונב דעת (כליכי 13-10-2021, 16:11)
    מה אתה מבלבל את המוח תקבל 5 גולים בתחת בגללך לא עלינו שנה שעברה חתיכת שוער חלש
  3. חדר ‏הלבשה טוב כימיה בין השחקנים תמיד עובד (רמי אוחיון 13-10-2021, 16:29)
    ‏אחלה אסף אנחנו אוהבים אותך ואת כל הקבוצה באמת שהחיבור שלנו אתכם נפלא שיהיה ככה לעד אמן
  4. עם אכזבה גדולה.... (עם לא אם 13-10-2021, 17:40)
  5. כמה שלמו לך ריינה על השער שספגת (כמה שלמו לך ריינה על השער שספגת 13-10-2021, 19:12)
    מוכר סדרתי : תמורת כסף פספס כדור פעמים ברחבה מול ריינה ונתן להם תיקו שלא היה מוצדק. במקום לאגרף
  6. טירה תבאו עם המדים הוורודים (טבריני 13-10-2021, 20:27)
    למה אתם עומדים לקבל הרבה חחחח