סיכום מחזור 4: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' כל מחזור משחקים הוא חגיגה גדולה. בבית א' נווה שאנן ממשיכה לחגוג והפעם עם ניצחון על עוספיא. איכסל מנצחת את כפר כמא ובני מוסמוס לא מצליחים לייצר ניצחון. בבית ב' בית"ר חיפה ממשיכים לחגוג והפעם עם ניצחון חוץ ברמות מנשה. דליית אל כרמל מנחים את ביר אל מכסור ובני בקע מנצחים את כפר קרע.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-10-2021
  • 10:01

בית א'

בבית א' היו משחקים נהדרים שלא מביישים אף מגרש, גם לא בליגה א'. נווה שאנן ממשיכים לנצח והפעם את עוספיא בבית, איכסל מנצחת את כפר כמא, בני מוסמוס מפסידים בבית לפרדס חנה וטירת הכרמל חוגגים על חשבון אום אל פאחם.

 

מכבי נווה שאנן אלדד – מכבי עוספיא 0-1

שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן רושמים ניצחון נוסף לרזומה והפעם על חשבון עוספיא. שער אחד של אסף סלע בדקה ה- 70 עשה את השינוי והביא לנווה שאנן את הניצחון. בעוספיא רושמים את ההפסד השני העונה והקבוצה עם שלוש נקודות בלבד בתחתית הטבלה. במחזור הבא נווה שאנן יתארחו בכפר כמא ועוספיא יארחו את בני מוסמוס.

 

שחקני נווה שאנן - רושמים ניצחון נוסף (צילום: אדיר יזירף, דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

בני מוסמוס – פרדס חנה / כרכור 2-1

שחקניו של זיאד אגרביה רושמים הפסד נוסף ולא מצליחים עדין לייצר ניצחון אחד העונה. ההחתמה הנוצצת של אוסמה אגרביה, בשאר בשיר עדין לא מספק את הסחורה. בפרדס חנה גל חסאן וגל מזרחי הצליחו להבקיע לרשת של בני מוסמוס ולהביא את הניצחון לקבוצה.

 

אוסמה אגרביה - מתי הוא יזכה לראות את קבוצתו מנצחת?(צילום: מחמד עלי)

 

מ.ס. טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם 1-4

שחקניו של מאוד סיסו מטירת הכרמל רושמים ניצחון ביתי כשהם לא מתקשים נגד שחקני אום אל פאחם ומארגנים להם את ההפסד השני העונה. שחקני טירת הכרמל נצמדים לנווה שאנן ומתמקמים במקום השני בטבלה. באום אל פאחם כדאי להתחיל לייצר נקודות כי שאר הקבוצות בורחות להם במעלה הטבלה.

 

מכבי אחי איכסל – כפר כמא 1-4

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים לפנתיאון. בית"ר חיפה מנצחים את רמות מנשה בחוץ, דליית אל כרמל לא מרחמת על ביר אל מכסור, בני באקה לא מתקשים נגד כפר קרע ובית שאן רושמים הפסד ביתי לטירת הכרמל.

 

הפועל רמות מנשה מגידו – בית"ר חיפה 2-0

שחקניו של אורן זליכה ממשיכים בקו הניצחונות כשהם לא מתקשים נגד שחקני רמות מנשה מגידו עם שערים של אושר אייזנקוט ואינעלם אברהם. ברמות מנשה חגגו בשבוע שעבר את הניצחון הראשון בליגה וינסו להשיג את הניצחון השני בשבוע הבא.

 

 

איחוד בני באקה  -איחוד בני כפר קרע 1-2

שחקני בני באקה משיגים את ניצחונם השלישי העונה ועולים למקום השני בבית עם 9 נקודות מארבעה משחקים. שחקניו של מואסי עמאר יודעים את העבודה והם כרגע בדרך הנכונה. מנגד, שחקניו של מוחמד עסלי במצב לא מדהים כשהקבוצה עם שלוש נקודות בלבד מתוך שלושה משחקים.

 

איחוד כפר קרע - חייבים להתחיל לייצר ניצחונות (צילום: דוברות איחוד כפר קרע)

 

הפועל דליית אל כרמל – אחי ביר אל מכסור 0-3

 

 

הפועל בית שאן – הפועל טירת הכרמל 2-1

 

מאמן המחזור - ליאור טל (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

שחקן המחזור - בר שם טוב (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל קובי)

שחקני רמות מנשה - לא הצליחו לייצר ניצחון שני ברציפות (צילום: דוברות רמות מנשה / מגידו)

הוסף תגובה
תגובות