"אנחנו שואפים למעלה, ויש לנו קבוצה שלא מביישת פלייאוף עליון"

מ.ס דימונה בנתה העונה את אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה א' דרום, כשהיא פותחת את העונה עם שני ניצחונות רצופים ותוצאת תיקו אחת. אחד השחקנים המשמעותיים שהגיעו העונה לדימונה הוא הקשר עודד בירו, שמציג יכולת מצוינת בכל משחק ופורע שטרות כבר מהפתיחה כשהוא אחראי לארבעה שערים בכל המסגרות. בראיון לאתר גולר הוא מספר על החיבור לדימונה ועל השאיפות לעתיד ואומר: "אני מקווה ומאחל לעצמי שזו תהיה העונה האחרונה שלי בליגה א״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-09-2021
  • 19:31

תהליך הבנייה של מ.ס דימונה במהלך הקיץ לא היה פשוט. מרבית השחקנים שעזרו לקבוצה להשיאר בליגה בעונה הקודמת עזבו את המועדון, וצמד המאמנים החלו במלאכת בניית הסגל מחדש. הדרך הייתה לא פשוטה משום שהמיקום הגיאוגרפי של דימונה תמיד היה בעוכרייה, והקבוצה התקשתה להביא שחקנים ממרכז הארץ לדרום. 

 

בסופו של דבר זה קרה, ודימונה הצליחה לבנות קבוצה אטרקטיבית מאוד, אם כי עדין יש לה מס' עמדות שהיא חייבת לחזק, אבל עד כמה הקבוצה הצליחה לרשום שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. מי שהיה חלק בלתי נפרד מההצלחה של דימונה מפתיחת העונה, הוא הקשר עודד בירו חלק מהרכש שהגיע העונה לדימונה. 

 

בירו (21) גדל במחלקות הנוער של עירוני בית דגן, משם עבר לשחק בבית"ר רמת גן בנוער וזוהי גם הייתה טבילת האש הראשונה שלו בקבוצת בוגרים. העונה השנייה שלו בבוגרים הייתה אשתקד באור יהודה, כאשר בסיום העונה הקבוצה נשרה לליגה א'.

 

אך למרות הירידה המאכזבת עודד בירו היה אחת מנקודות האור של הקבוצה, שהוא כובש 3 שערים בכל המסגרות ומבשל נוספים. העונה הקשר הצעיר והמוכשר פותח דף חדש בדמותה של מ.ס דימונה, וכבר בפתיחת העונה הוא מוכיח שהוא מנייה בטוחה לאחר שהוא כובש ארבעה שערים בכל המסגרות, כשהמטרה המרכזית היא לעזור לקבוצה להתברג בפלייאוף העליון. 

 

עודד מה הוביל אותך העונה לדימונה?

"היו לי כמה הצעות מהמרכז, אבל דימונה יותר משכה אותי. בהתחלה זה היה נשמע לי גדול מדי, אבל אחרי שישבתי עם המאמן והגעתי למתחם וראיתי את התנאים והאנשים. זה היה משהו שקשה להתעלם ממנו ובגלל זה הגעתי לשם."

 

מה אתה יכול לספר על חדר ההלבשה שנבנה שם העונה?

"אני לא משחק הרבה שנים בקבוצת בוגרים, אבל זה החדר הלבשה הכי טוב שראיתי מבחינת שחקנים. שילוב של שחקנים בוגרים וצעירים וכולם ביחד יד אחת כל החדר הלבשה, והוא מאוד מאוד בריא."

 

כבשת עד כה ארבעה שערים בכל המסגרות , שערים מכריעים לקבוצה. איך התחושה?

"האמת שאני ציפיתי לזה, הגעתי מאוד חד לעונה הזאת ועבדתי מאוד קשה בפגרה וגם לא הייתי חתום ישר בקבוצה אז היה לי חודש וחצי לעבוד בו קשה, ואני מקווה ומאחל לעצמי שזו תהיה השנה האחרונה שלי בליגה א' ואני אוכל לעשות את הקפיצת מדרגה הזאת. אנחנו שואפים למעלה, ויש לנו קבוצה שלא מביישת פלייאוף עליון."

 

איך העבודה מול רונן ווינשטיין וישראל אברג'יל?

"יש לנו אימונים ברמה הכי גבוהה שיש, מכינים אותנו לכל משחק אם זה מבחינת כושר ועבודת טקטית הכל מהכל."

 

מחכה לכם משחק לא פשוט מול יבנה במחזור הבא, ספר על ההכנות?

"אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק באים חדים וחוזרים עם שלוש נקודות."

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה (דימונה 26-09-2021, 23:59)
    לא מספיק טובים . חייבים חיזוק
  2. הייתה לאור יהודה קבוצה מעולה לפלאוף העליון (אוהד אור יהודה 27-09-2021, 20:48)
    עונה שעברה הייתה לאור יהודה קבוצה מעולה לפלאוף העליון . מה שגרם לאור יהודה לרדת ליגה זו ההנהלה רצתה ליגה ב וחבל בשביל האוהדים
  3. א (א 28-09-2021, 12:42)
    בהצלחה