ניצחון ענק לאדומים אשדוד, בני יהודה ממשיכה לאכזב

המחזור הרביעי בליגה הלאומית התקיים היום (ראשון) וסיפק לנו תוצאות מפתיעות ומבול של שערים. במוקד, אדומים אשדוד הביסה 5-1 את הפועל ר''ג, הכתומים של יוסי אבוקסיס הפסידו לראשל''צ, בני ריינה עם הפסד ראשון בלאומית וא.א פאחם ניצחה את אחי נצרת. כל התוצאות והאירועים בכתבה הבאה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-09-2021
  • 22:33

אדומים אשדוד - הפועל רמת גן 1-5

הקבוצה של רוני אוואט הציגה היום את אחת ההופעות הגדולות ביותר בעידן החדש של הפועל אשדוד. לאחר 40 דקות דיי משמימות, נירן רוטשטיין העלה את קבוצתו ליתרון לאחר שער מרהיב. בחצי השני אדומים אשדוד התפוצצו על האורדונים. תוך פחות מרבע שעה האדומים היו כבר ביתרון של 3-0 משערים של עידן כהן (עצמי) ושל ניר חסון הצעיר. בהמשך האורחת צימקה כשמיקו ממן ניצל טעות ענק בהגנת האדומים אך בעשר הדקות האחרונות אלי אלבז (פנדל) ואיתמר נוי נתנו את אקורד הסיום וקבעו 5-1 ענק. בעקבות התוצאה, אדומים אשדוד עלתה למקום השני בטבלה.

 

אדומים אשדוד עם ניצחון ענק בי''א. 

 

בני יהודה - הפועל ראשון לציון 4-2

לאחר הניצחון במחזור הקודם על בית''ר תל אביב, בני יהודה קיוותה לייצר מומנטום אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של יוסי אבוקסיס פתחה את המשחק בצורה נוראית כשספגה פעמיים משערים של נתי אסקיאס הצעיר שניצל חור בהגנת המארחת ומשער של מתיאוס לימה המצטיין לאחר בישול אדיר של אורי צעדון. בהמשך אלמוג בוזגלו צימק ובני יהודה החלה ללחוץ במטרה להשיג את השיוויון אך היא נענשה כשוובה בראון המנוסה כבש שער גדול. הכתומים לא ויתרו כשאיליי מדמון הצעיר כבש שער נפלא אך החותמת הסופית של ראשל''צ הגיעה כששון מלכה כבש שמונה דקות לסיום וקבע את תוצאת המשחק. בני יהודה סופרת הפסד שני מתחילת העונה, ראשון חוזרת לנצח.

 

חיים שאבו ניצח את בני יהודה (צילום : אביתר ברק)

 

מ.ס כפר קאסם סוהיב - מכבי בני ריינה 1-2

העולה החדשה קיוותה להפתיע את הקבוצה הלוהטת בלאומית. הראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה המארחת וזאת לאחר שמבצע יפה שהסתיים בגול של חמודי חטיב. ריינה לא ויתרה וחזרה למשחק שלוש דקות מאוחר יותר כששוער הקבוצה, גולן אלקסלסי, נתן בישול גדול לחלוץ חוליו סזאר שכבש את שערו השלישי העונה בליגה. תשע דקות לסיום חמודי חטיב השלים צמד ונתן לשלומי דורה ניצחון נוסף שמעלה את כפר קאסם סוהיב לראש הטבלה. ריינה עם הפסד ראשון בלאומית.

 

ניצחון נוסף לכפר קאסם סוהיב (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל א.א פאחם - אחי נצרת 1-3

הקבוצה של מוטי איווניר אירחה את אחי נצרת כשכבר בפתיחה האוהדים הביתיים סיפקו אווירה חמה ונהדרת. על כר הדשא דווקא האורחת הייתה הראשונה לכבוש כשאליאן רוחנא כבש. התגובה לא איחרה לבוא, תימור אביטן ניצל חור בהגנת אחי נצרת כשאיזן את התוצאה. בחצי השני א.א פאחם נראתה טוב והגיעה למצבים. רבע שעה לסיום איתי טאקו ביצע מהפך כשכבש מקרן, אקורד הסיום הגיע בתוספת הזמן כשניב סרדל דחק מקרוב ונתן את האות לחגיגות. הפועל א.א פאחם עלתה למקום השלישי, אחי נצרת נעצרה.

 

אום אל פאחם עם ניצחון מרשים (צילום : חגאג רחאל)

 

סקציה נס ציונה - רמת השרון 0-2

לאחר פתיחת עונה נוראית, סקציה נס ציונה רושמת ניצחון ליגה ראשון העונה כשהכתומים חגגו שערים של לבאן קוטליה (54) ואמנון טדלה (71). ניר ברקוביץ יקווה לייצר מומנטום במשחקים הבאים, עידן בראון עדיין ללא ניצחון.

 

סקציה נס ציונה סוף סוף מנצחת (צילום : עומרי שטיין, באדיבות אתר ONE)

 

תוצאות נוספות :

הפועל רעננה - הפועל עכו 3-1

הפועל עפולה - הפועל פ''ת 0-0

הפועל כפר סבא - בית''ר תל אביב 1-1

 

אום אל פאחם ניצחה במשחק היוקרתי (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות