סיכום מחזור 1: ליגה ב' צפון א'

לאחר קיץ ארוך ומייגע היא חזרה אלינו ובגדול ליגה ב' צפון. כמה שחיכינו לה נוכחנו לראות שזה היה שווה. מתכונת הבתים ממשיכה גם העונה, ובבית א' עירוני צפת פתחה את העונה עם שלוש נקודות חשובות ושאר הקבוצות התחלקו בנקודות. בבית ב' זכינו לראות שני ניצחונות במשחקים

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-09-2021
  • 13:06

בית א'

בית א' נפתח בסערה עם ניצחון גדול של צפת. ג'דידה מכר שמתרגלת לליגה לא הצליחה לנצח את כפר מנדא וגם כרמיאל וסכנין התחלקו בנקודות.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מ.ס. בני ממב"ע 2-2

שחקני כרמיאל אירחו את שחקני בני ממב"ע למשחק קצבי ומרתק באיצטדיון העירוני בכרמיאל. לאחר כמה תהפוכות שתי הקבוצות התחלקו בנקודות והייתה פתיחת עונה לא ראה בשני צידי המגרש. בשורות כרמיאל הבקיעו מוחמד אבו ריא ועדי אוהד ובשורות האורחים אלה היו נאג'י אבו ג'בל ואסאד עמאשה.

שחקני כרמיאל - זכו בנקודה ראשונה העונה (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני צפת – צעירי סכנין 0-1

צפת המתחדשת עם אלון אילוק האחד והיחיד על הקווים פתחה את העונה עם ניצחון ביתי. השער ששינה את המשחק הגיע בדקה ה- 79 מרגלו של דן כהן. בסכנין פתחו את העונה עם הפסד, אך אפשר להתחיל להתכונן למחזור הבא.

 

מכבי ג'דידה מכר – מ.כ. כפר מנדא 2-2

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו שני ניצחונות והרבה יותר שערים. עראבה פתחו את העונה בסערה וגם בני שפרעם הצליחו להתחיל את העונה ברגל ימין.

 

הפועל עירוני עראבה – הפועל דיר חנא 0-3

שחקני של עבד רבאח מעראבה פתחו את העונה נהדר עם ניצחון יפה על דיר חנא העולה הטרייה מליגה ג'. וסים בדארנה הבקיע צמד וחמד גנאים דייק מהנקודה הלבנה. לשחקניו של אחמד עבאס מדיר חנה זאת הייתה קפיצה ישר למים העמוקים וכעת הם יכולים להתאמן טוב לקראת המשחק הבא.

שחקני דיר חנא - לא הצליחו לפתוח את העונה עם ניצחון (צילום: סאשה חלילה, דוברות הפועל דיר חנא)

 

איחוד בני שפרעם – צעירי טמרה 0-1

בבני שפרעם העונה נפתחה ברגל ימין כשהם מנצחים את צעירי טמרה עם 1-0 קטן שמביא להם את שלושת הנקודות. מוחמד עומרייה הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה- 28 שממנו האורחים מטמרה לא הצליחו לחזור.  עד המחזור הבא יש לשתי הקבוצות שבועיים להתאמן טוב כדי להגיע מוכנים יותר.

 

מכבי עירוני יפיע – אחי עכו 0-0

שחקני כרמיאל - משיגים נקודה ראשונה העונה (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות