"אני רוצה לראות את הקבוצה בשנה הבאה בליגה א' ונעשה הכל בשביל שזה יקרה"

כך אמר לירון יגר, מאמנה של הפועל עירוני כרמיאל שלהוט לפתוח כבר את העונה. אשתקד, הקבוצה היה קרובה מאוד להעפלה לליגה א', אך בשלבי הפליאוף צעירי כפר כנא גברה עליה. השנה, רוצים לעשות הכל בשביל להיות שם

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-09-2021
  • 19:39

בשנים האחרונות קורה במגרש הכדורגל של כרמיאל משהו טוב. הקבוצה הצפונית נבנית יפה ומבססת את מעמדה כקבוצה חזקה ורצינית. אלעד ג'אן, מנהל הקבוצה ביצע לא מעט החתמות ועשה הכל בשביל לבנות קבוצה איכותית וטובה. לירון יגר, בא לעונה החדשה עם מוטיבציה גבוהה לאחר שקיבל את המושכות לאימון הקבוצה שנה נוספת ורוצה לעלות ליגה.

 

לירון, אך עוברים האימונים?

"פתחנו את העונה לפני כחודשיים והאימונים עוברים בצורה מצוינת. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע כמה שיותר מוכנים לעונה. יש אווירה טובה בקבוצה וחדר הלבשה שמח."

 

איזה קבוצה נראה השנה בכרמיאל?

"במהלך הפגרה עבדנו קשה בהבאת שחקנים, במספר תפקידים שחיפשנו. אחרי ששנה שעברה הגענו לפליאוף ולא עלינו, הגענו למסקנה שאם רוצים להתקדם עוד שלב אחד קדימה, צריך לדאוג שתהיה קבוצה עם סגל רחב יותר. אנחנו עושים את הכל בשביל להביא את השחקנים רעבים יותר ואגרסיביים יותר."

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

"אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה. עיר כמו כרמיאל צריכה קבוצה בליגה גבוהה יותר, המועדון עבר שינויים בשנתיים האחרונות. אני רוצה לראות את הקבוצה בשנה הבאה בליגה א' ונעשה הכל בשביל שזה יקרה. לא עולים ליגה בדיבורים, נצטרך לעבוד קשה. אני מאמין בשחקנים שלנו והם יודעים את המטרות."

 

 

לירון יגר - מכוון גבוה. (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

הוסף תגובה
תגובות