מ.ס דימונה פותחת את עונת 21/22

אחרי שהבטיחה את מקומה לעונה נוספת בליגה א׳, מ.ס דימונה ערכה אמש (ראשון) את אימון הפתיחה הרשמי לעונת 21/22 ובו שילבה מבחני קבלה לשחקנים. בין השמות שערכו אימון בכורה בקבוצה היו: דודי הילל, יונתן שגיב, רותם דהן ושחקנים נוספים מהעונה הקודמת. הסגל טרם הושלם, אך דימונה רוצה להעמיד קבוצה אטרקטיבית ונמצאת בשיאו של מסע הרכש

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-07-2021
  • 13:21

מ.ס דימונה ערכה אמש (ראשון) את אימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה לעונת 21/22. 

 

צמד המאמנים בשיחת פתיחה (צילום: יח״צ)

 

אחרי שהבטיחה את ההישארות בליגה, במ.ס דימונה עבדו במרץ לקראת העונה הבאה והנוספת בליגה א׳. מי שימשיך להוביל את הקבוצה על הקווים הם צמד המאמנים רונן ווינשטיין וישראל אברג׳יל שעשו עבודה נהדרת אשתקד, והצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה ולהפוך את מ.ס דימונה לקבוצה אטרקטיבית. הצמד בשאיפה לעשות זאת גם בעונה הבאה ולבנות קבוצה שתצליח להשתלב בליגה א׳, תשחק כדורגל חיובי, תעמוד במטרות המועדון ולא תעשה חיים קלים לליגה. 

 

רונן ווינשטיין וישראל אברג'יל באימון הפתיחה (צילום: יח״צ)

 

עד כה בוצעו מס׳ החתמות בדימונה ביניהן: דודי הילל שהגיע מהפועל הרצליה, יוני שגיב ממכבי יבנה, סהר דווידיאן שמגיע מהפועל הרצליה , בן אלגרבלי הבלם ששיחק במרמורק ויובל בן עמי ששיחק באדומים אשדוד. כמו כן, משה אסולין וליאל זגורי ימשיכו לעונה נוספת במועדון. 

 

דודי הילל יחזק את חוליית הקישור של מ.ס דימונה (צילום: יח״צ) 

 

יוני שגיב במדי מ.ס דימונה (צילום: יח״צ)

 

כמו כן, מ.ס דימונה התחזקה גם בין קורות השער לאחר שהחתימה את השוער הצעיר והמוכשר רותם דהן, שמגיע אחרי עונה בהפועל פתח תקווה. גם השוער המוכשר שגדל במועדון רז ביטון שב לשורות הקבוצה אחרי קדנציה בכסייפה. 

 

 

השוער רותם דהן, שאול מלכה מאמן השוערים, השוער רז ביטון ומאמן השוערים הנוסף אמיר אלווהשלה (צילום: יח״צ) 

 

במקביל לאימון דימונה ערכה מבחנים לשחקנים נוספים כדי להשלים את הסגל, ולמבחנים הגיעו בעיקר שחקנים צעירים. בדימונה מצהירים כי טרם השלימו את הסגל, ושמסע הרכש ימשך עד לבניית קבוצה אטרקטיבית שתתאים לליגה א׳ ותצליח לעמוד במטרות של הקבוצה בעונה הבאה, ובקרוב צפויות להיות החתמות נוספות. 

מ.ס דימונה באימון הפתיחה (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות