מחנה ניצחה את שדרות ותפגוש את נורדיה במשחק המבחן על המקום בליגה א'

הפועל מחנה יהודה של רמי צבי, שנבנתה בתחילת העונה במטרה לשרוד בליגה, ניצחה היום (שישי) את מכבי שדרות 2-1 וכעת היא רחוקה 90 דקות מהמקום בליגה א', כדי שזה יקרה, היא תצטרך לנצח את ביתר נורדיה ירושלים בשלישי הקרוב במשחק המבחן.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-06-2021
  • 17:55

הפועל מחנה יהודה ומכבי שדרות נפגשו היום (שישי) באשדוד למפגש על המקום במשחק המבחן לליגה א'. הקבוצה של רמי צבי סיימה שנייה בפלייאוף ליגה ב' דרום א'. מכבי שדרות רשמה פלייאוף דרמטי כשסיימה במקום השני בצוותא עם הפועל ירוחם, אותה היא ניצחה בתחילת השבוע.

 

לאחר 20 דקות שקולות, אורן שירי נשלח לכדור ובפעולה אישית יפייפיה הוא גבר על אור עלואה והכניע את אלעד בן דוד, 1-0 ענק למחנה יהודה. שדרות חזרה למשחק פנדל מדויק של דקל כחלון אך את אקורד הסיום קבע ינאי אלבז שניצל יציאה לא טובה של השוער אלעד בן דוד וקבע את תוצאת המשחק, 2-1 למחנה יהודה.

 

בעקבות התוצאה, הקבוצה הצנועה מפתח תקווה העפילה למשחק המבחן על המקום בליגה א' מול נורדיה ירושלים. החבורה הצנועה של רמי צבי נבנתה בתחילת העונה במטרה לשרוד בליגה וכעת היא רחוקה 90 דקות מעליית ליגה. משחק המבחן יתקיים בשלישי הקרוב. שדרות סיימה את העונה בצורה מאכזבת במיוחד כשהיא נכשלה שוב בניסיון להעפיל לליגה א'.

רמי צבי רחוק משחק אחד מליגה א' (צילום : אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המחנה עולה (שיקו 25-06-2021, 23:59)
    כל הכבוד לשחקנים ,למאמן וליתר העוסקים במלאכה!! יישר כוח!! לא להשתכר בחתונה של אורן ביום שני ולסיים המשימה בהצלחה למחרת בערב בעזרת השם !!!
  2. מועדון מסודר מגיע לו להגיע לליגה א' (צבי 27-06-2021, 14:27)
    הלוואי שכל מועדון בליגות הנמוכות יתפקד כמו מחנה יהודה, מועדן קטן קטן , אבל מאוד מסודר , מחלקת נוער איכותית , והמגרש עבר שיפוץ מאסיבי , בקיצור מגיע להם לעלות ליגה !