סיכום המחזור 2: פליאוף ליגה ב' צפון

בליגה ב' צפון המחזור השני בפליאוף הראה לנו כדורגל מרהיב עם הרבה רגעי דרמה ושערים נהדרים. נשר דרסו את נווה שאנן עם 6-1 גדול, בדרבי של טירת הכרמל ראינו שיש קבוצה אחת בעיר, אחי עכו וכפר כנא נפרדו בתיקו ובני שפרעם נחלו לכרמיאל את ההפסד הראשון

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-06-2021
  • 15:37

אחי עכו – צעירי כפר כנא 2-2
אחי עכו אירחה את צעירי כפר כנא לאחר ההפסד לכרמיאל במשחק הראשון בפליאוף וקיוותה לחזור למסלול הניצחונות. שחקניו של מוחמס עבאס מכפר כנא לא נתנו לעכו את התענוג ובסופו של משחק הפכפך הקבוצות מתחלקות בנקודות. בשורות עכו כבשו חאלד כליב ומוסטפא גדבאן ובכפר כנא מוחמד עואודה כבש את צמד השערים.


הפועל עירוני כרמיאל – איחוד בני שפרעם 3-2
שחקני כרמיאל קיוו להמשיך את המומנטום החיובי וליצור ריצה של שני ניצחונות רצופים לאחר הניצחון הגדול מול עכו, אך שחקני בני שפרעם והמאמן איברהים אבו רקיק לא נתנו להם את התענוג. לאחר 3 דקות של כדורגל כבר הגיע השער הראשון של בני שפרעם שפתח את הסכר. בהמשך המשחק הפך לשקול יותר, אך שלושת הנקודות הלכו לשפרעם בסיום. במשחק הבא בני שפרעם יארחו את עכו וכרמיאל יתארחו בכפר כנא.

 

שחקני שפרעם חוגגים על חשבון כרמיאל (צילום: מחסן נסאר)

 

הפועל טירת הכרמל – מ.ס. טירת הכרמל 2-0
טירת הכרמל לבשה חג עם דרבי לוהט בין שתי הקבוצות העירוניות, אך רק קבוצה אחת לקחה את הנקודות בסופו של דבר והיא מ.ס. טירת הכרמל. שחקניהם של אורן פלאש ומאור סיסו כבר עם שני ניצחונות רצופים והם בדרך הנכונה לליגה א'. מנגד, שחקני הפועל טירת הכרמל עדין ללא נקודות כלל בפליאוף ובמשחק הבא ינסו לזכות בניצחון הראשון כשיתארחו אצל מכבי נווה שאנן אלדד, שנמצאים בסיטואציה דומה מאוד.

 

חגיגות הניצחון של מ.ס. טירת הכרמל

 

עירוני נשר – מכבי נווה שאנן אלדד 1-6
שחקני נשר ממשיכים במומנטום הנהדר שלכם ודורסים את שחקניו של ליאור טל עם תוצאה נהדרת של 6-1. בנשר הצהירו לא פעם ולא פעמיים שהמטרה היא להגיע לליגה א' ובשביל לעשות זאת הם רוצים לנצח בכל משחק. שחקני נווה שאנן סיימו את העונה הסדירה בצורה נהדרת והם חייבים להתאושש כדי להישאר בעניינים. במחזור הבא נשר יתארחו בטירת הכרמל אצל מ.ס. המקומית ונווה שאנן יארחו את הפועל טירת הכרמל למשחק קשוח עם שתי קבוצות שרוצות לזכות בניצחון הראשון.

קהל שפרעם - דחף את קבוצתו למשחק חוץ (צילום: מחסן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות