סיכום מחזור 17: ליגה ב' דרום ב'

איזה מחזור של הכרעות היה לנו בליגה ב׳ דרום ב׳!!! תמונת הפלייאוף העליון כמעט הושלמה. שדרות העפילה לפלייאוף על חשבונה של קריית מלאכי המאוכזבת, אילת לא עוצרת כל הדרך אל הפלייאוף וגוברת על מודיעין. ומה עם שאר המשחקים? כל התוצאות בפנים

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-05-2021
  • 11:15

בית א'

 

בני אילת – עירוני מודיעין 1-2

בני אילת ממשיה להוביל את הטבלה, ושוב הקבוצה הדרומית לא התקשתה הפעם מול מודיעין הקבוצה מאכזבת של העונה. קבוצת בטן טבלה שספגה את הפסדה השישי. חניכיו של שרון חיטמן מכוונים להגיע לליגה א' וכל ניצחון נוסף רק מקדם אותם לשם. 

 

בית"ר קריית גת  – בית"ר יבנה 0-2

החבורה של אשר אלפסי מקריית גת אירחה את יבנה למשחק שעל הנייר לא צריך להיות קשה במיוחד. כבר בדקה הרביעית הגיע השער הראשון של המארחת, וסמוך לשריקת הסיום הגיע השער השני. ביבנה רושמים את הפסדם ה – 11 העונה, והקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לליגה ג׳. 

 

מכבי קריית מלאכי- מכבי עירוני שדרות 2-0

וואוו איזה משחק היה לנו על כר הדשא בקריית מלאכי, מפגש של להיות או לחדול! מלאכי ידעה שהיא חייבת ניצחון במחזור הזה, ואילו שדרות של עופר טלקר הייתה יכולה לשחק על תיקו, אבל שדרות לא באה להסתפק בתיקו והישאם אזברגה הימם את מלאכי עם צמד שערים אדיר שהוביל את הירוקים משדרות ישרות למשחקי הפלייאוף. שתי כרטיסים אדומים נשלפו במשחק, אחד לעומר שוורץ והשני לאליעזר איילין. מלאכי המאוכזבת לא השכילה לכבוש או לנצל את ההיתרון המספרי ותשחק בפלייאוף התחתון.

 

 

בית ב'

מכבי נתיבות – שיכון המזרח 1-3

שחקניו של אהוד כחילה הגיעו למשחק דרוכים ומוכנים להשאיר את הנקודות בבית.  כבר בדקה שישית כבר הגיע השער הראשון שהוריד את המתח , אך מאותו רגע המשחק היה מנומנמם ואפילו שקול.במחצית השנייה נתיבות הוסיפה עוד שני שערים  ורשמה ניצחון שקידם אותם בטבלה. בשיכון המזרח רושמים את הפסדם הרביעי העונה והקבוצה במקום החמישי והבטוח.

 

 

שמעון וקנין מאמן שיכון המזרח - לא הצליח להביא קסמים הפעם (צילום: יח״צ)

 

בית"ר אשדוד – מ.ס. באר שבע  1-4

בקרב התחתית בין שני המקומות האחרונים בטבלה אשדוד הוכיחו לבאר שבע שלא סתם הם מקום אחד מעליהם. באשדוד חגגו את ניצחונם השלישי העונה עם ארבעה שערים נהדרים. בבאר שבע הצליחו העונה להשיג רק ניצחון אחד ונראה שהסיפור שלהם העונה גמור.

 

בית"ר מעלה אדומים – מ.כ. ירושלים 0-0

 

הפועל ירוחם 0 – צעירי רהט 0

 

אלעד בן דוד (מכבי ציון שדרות) - שחקן המחזור!

שוערה המצטיין של שדרות מוכיח כל משחק מחדש שלירוקים יש שוער בשער! הוא רושם עונה אישית מצוינת זאת אחרי פציעה לא פשוטה, כשלאורך כל העונה הוא ספג רק ארבעה שערים! אלעד שנחשב לאחד השוערים הטובים בליגה, עלה לשחק מול מלאכי לא בכשירות מלאה ובכל זאת שיחק על כל הקופה יחד עם קבוצתו. הוא רשם משחק נהדר, לקח הצלות מרשימות, וגם שמר מחזור נוסף על רשת נקייה. בן דוד הוא בורג מהותי בהצלחת שדרות העונה, והוא רושם משחק אדיר ומוביל את הקבוצה כל הדרך אל הפלייאוף.

 

אלעד בן דוד, רושם עונה אישית אדירה! (צילום: אורי גבאי) 

 

מאמן המחזור- שרון חיטמן (צילום: מועדון הכדורגל בני אילת)

 

בני אילת - ממשיכים לחגוג (צילום: רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות