אוהד רון בתחזית ליגה א’ צפון

נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, והיום (שלישי) יתקיים מחזור סופר מעניין כאשר התחתית בשני הבתים ממש בוערת!! האם בועיינה תתאושש מפתיחת הפלייאוף החלשה ותנצח את צור שלום? ומה לגבי רובי חיפה שחייבת ניצחון על טייבה? והקרב הישיר בין זלפה ודבוריה? מעניין כבר אמרנו..

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-05-2021
  • 10:01

ונעבור למשחקים:

בית א:

הפועל הרצליה- הפועל בני פרדיס

הרצליה אחת מאכזבות העונה, מנצחת את בועיינה המפורקת וחוגגת כאילו הם עלו לפלייאוף. אנשי הרצליה צריכים לחזור לפרופורציות אתם בעונה כשלון! מומו ניסטל איכזב והשחקנים חלשים בשביל להמשיך לעונה הבאה במועדון לפחות רובם. בני פרדיס מגיעים לכל משחק כדי לנצח, אבל האמת בשלב זה של העונה מי שצריך את הנקודות לוקח ולכן הרצליה תנצח. 

 

מכבי צור שלום- הפועל בועיינה

צור שלום מאוד מאכזבת העונה בדיוק כמו הרצליה והם פוגשים את הפועל בועיינה שהיתה מצויינת בעונה הסדירה, אבל בפלייאוף הורידו רגל ונותנים לשחקנים הצעירים שלהם לשחק. זה בסדר מבחינתם שהם כבר מתכוננים לעונה הבאה, אבל צריך לזכור שיש קבוצות שנלחמות על החיים שלהן בליגה ולדעתי קבוצות צריכות לעלות עם ההרכב הכי חזק שלהן. צור שלום כמו הרצליה חייבת את הנקודות ולכן היא גם תנצח.

 

 

האם קבוצתו של חיים לוי תרשום ניצחון? (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

עירוני טבריה- מגדל כרום

עוד אכזבה מגיעה אלינו מעיר הכנרת. טבריה שחלמה על צמרת גבוהה חייבת לנצח את כל המשחקים שנותרו ולהתפלל בקברי צדיקים כדי לברוח ממשחקי המבחן שמתקרבים. טבריה חייבת לנצח את מגדל אבל, בטבריה כפי שהיה במשחק האחרון בין שתי הקבוצות שהסתיים בתיקו ללא שערים הכל יכול להיות. ניצחון לטבריה והפנים קדימה.

 

בית ב:

בני ערערה- הפועל בקה אל גרביה

עיסא נוגידאת הגיע לערערה ועשה קסמים במועדון יחד עם אלדר פשכחצקי השוער הענק שיכול להוביל כל קבוצה לצמרת הגבוהה, אבל בערערה הוא פשוט הציל אותם מירידת ליגה שוער ענק! באקה וערערה סיימו את העונה ואין להן חשש למשחקי המבחן. ערערה במומנטום יותר טוב והם גם ינצחו. 

 

עיסא נוג'ידאת, עשה עבודה נהדרת בערערה (צילום: חגאג ראחל) 

 

רובי חיפה- צעירי טייבה

רובי חיפה קרובה לתחתית, ואני במקום אנשי רובי מקים מפגן תמיכה להחזרת איש העסקים מיקי קופל, כדי לנסות לשכנע אותו לחזור  למועדון. קופל הפך את רובי למועדון הכי בריא בעיני בליגה, עם שחקנים צעירים ומוכשרים. העונה יש רק שחקנים צעירים שכנראה לא כאלה מוכשרים לפי התוצאות שלהם. משחק עונה בשביל שתי הקבוצות בידיעה שניצחון של אחת מהן והיא יכולה להתחיל לחשב את ליגה א׳ בעונה הבאה. טייבה רק עלתה ליגה ועושה עונה סבירה מבחינתה, מאמין שרובי ינצחו וישחררו הרבה לחץ. אבל לרוץ ולקנות אוהלים וצידה ולשבת ליד המפעל של מיקי קופל למחאה.. קופל תחזור!! אתה חסר!!

 

אוהדי רובי שפירא צריכים לגרום למיקי קופל לחזור. גם במחיר של אוהל מחאה מול החברה שלו.( צילום: חגאג ראחל) 

 

בני זלפה - דבוריה

קרב תחתית ישיר על מקום בליגה א׳ עונה הבאה! זלפה ודבוריה נלחמו כל העונה והכל מתנקז למשחק אחד. שמחק בו הכל יוכל לקרות. חנא פרהוד מאמן זלפה מכיר את המשחקים האלה הן כשחקן והן כמאמן ויכין את קבוצתו לקראת ניצחון. תיקו ושתי הקבוצות יותר מאבדות נקודות מאשר לוקחות נקודה. חייבת להיות הכרעה פה, ולדעתי זלפה ינצחו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי בלי קופל זה קבוצה של ליגה ב (אחד שיודע 04-05-2021, 11:12)
  2. רובי בלי קופל זה קבוצה של ליגה ב (אחד שיודע 04-05-2021, 11:12)
  3. רק אנחנו ננצח (מגדל 04-05-2021, 11:13)