סיכום מחזור 16: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' היו לנו השבוע משחקים נהדרים. מריחים את המחזורים האחרונים וניתן לראות כיצד כל הקבוצות נלחמות ולא מוותרות על אף נקודה. בני יפו וכפר קאסם חולקים נקודה עם משחק מלא בשערים, עמישב פתח תקווה רושמת ניצחון שני ברציפות ובמשחק העונה בין הוד השרון לקריית אונו גם אף קבוצה לא הצליחה לקחת את שלושת הנקודות

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-05-2021
  • 07:16

בית א'

בבית א' ראינו איך שמשון תל אביב עולים למקום הראשון, ספורטינג תל אביב "נתנו בראש" לבית דגן החזקה ועמישב פתח תקווה לא התקשו מול הפועל פרדסיה שמבחינתם כנראה הליגה כבר הסתיימה.

 

שמשון תל אביב 0 – עוצמה חולון 0

שחקני שמשון תל אביב אירחו את שחקני עוצמה חולון בידיעה שמחנה יהודה במחזור חופשי וכל תוצאה מלבד הפסד תעלה אותם למקום הראשון. שחקניו של צביקה לוי כבר הבטיחו את המקום שלהם בפלייאוף העליון ולמעשה כל שנשאר להם זה להגיע מוכנים לפלייאוף. במשחק מול עוצמה ראינו ירידת מתח והשחקנים התקשו מאד, הוציאו תיקו מאכזב מאד מבחינתם, אבל לפחות הם יכולים להסתכל על כולם מהמקום הראשון בטבלה. בחולון רושמים כבר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והמרחק מספורטינג ת"א המתאוששת הולך וגדל. במחזור הבא חולון יארחו את מחנה יהודה החזקים ושמשון תל אביב את בית דגן.

 

צביקה לוי, מוביל את שמשון לליגה א. לאחר הבטחת הפלייאוף היתה לקבוצתו ירידת מתח מול חולון (צילם: יח"צ)

 

הפועל פרדסיה 0 – עמישב פתח תקווה 1

שחקני עמישב פתח תקווה הגיעו אל פרדסיה עם מטרה אחת: לקחת את שלושת הנקודות ולהמשיך את הבטחת ההישארות שלהם בליגה. שחקניו של דורון ממן שוב עשו את העבודה משער של גל טיטלבאום המוכשר והם כבר עם ניצחון שני ברציפות, ומוצאים את עצמם במקום החמישי והמוכבד ורק לחשוב שלפני חודש הקבוצה נלחמה על הירידה ואפקט החלפת המאמן עזר לה מאד. שחקני פרדסיה כבר מודעים למקומם בתחתית ושם אפקט החלפת המאמן לא עשה את העבודה. הקבוצה עם ניצחון אחד בלבד ומחכה להם עוד משחק אחד עד לסיום הליגה הסדירה: כפר קאסם בחוץ. 

 

דורון ממן מאמן עמישב - רושם לזכותו ניצחון שני ברציפות (צילום: רמי גרידיש)

 

מ.ס. בני יפו 3 – הפועל כפר קאסם 3

בני יפו וכפר קאסם הזכירו לנו מה זה משחק מלא בשערים, יפו יכולים להרגיש שנגנבו להם שתי נקודות. מהדקה ה- 63 שחקני יפו היו ביתרון 3-1 והרגישו שהמשחק שלהם, אך שני שערים זריזים של האורחים מכפר קאסם עם פנדל בדקה ה- 91 ושער גדול של הבלם/קשר נעם נגד בדקה ה- 95 השאירו בקבוצה נקודה אחת. נועם הגיע לשועאע לפני כחודש ומוכיח את יכולתיו בכל משחק ורואים את זה בתוצאות הנהדרות שהקבוצה עושה לאחרונה.  במחזור הבא יפו ינוחו עם מחזור חופשי וכפר קאסם יארחו את הפועל פרדסיה.

 

עירוני בית דגן 1 – ספורטינג תל אביב 3

 

בית ב'

בבית ב' היה לנו את הוד השרון וקרית אונו עם משחק העונה שהסתיים בתיקו, בית"ר רמת גן לא התקשו בכפר ברא ובתחתית רו"ח תל אביב ובית"ר פתח תקווה חלקו גם הן את הנקודות.

 

הפועל הוד השרון 2 – הפועל קרית אונו 2

בצמרת בית ב' היה לנו את המשחק העונה. המקום הראשון נגד המקום השני. הוד השרון עם משחק נהדר במחצית הראשונה שבה אפילו הובילו משער של מור שקד. קריית אונו עשו מהפך ענק במחיצת השניה עם צמד שערים של גיל גילקרוב. והוד השרון עם שער משווה בדקה ה 95 של אור לווימשטיין המוכשר שמוכיח שלהוד השרון יש הרבה אופי ולא קל לנצח אותם.  שחקני הוד השרון שומרים על מעמדם במקום הראשון בטבלה וקרית אונו עם שלוש נקודות פחות צמודים אליהם ולא מרפים. להוד השרון יש ניצחון אחד יותר ונראה שעד לסוף העונה הסדירה זו תהיה מלחמת ראש בראש על צמרת הטבלה. במחזור הבא הוד השרון יתארחו בפתח תקווה וקריית אונו יארחו את רמת גן לקרב ישיר על מקום בפלייאוף.

 

רע אשד - קפטן הוד השרון. היה מצויין במשחק מול קריית אונו אבל הורחק לקראת סיומו.

 

הפועל כפר ברא 0 – בית"ר רמת גן 3

שחקניו של דודו חלף הגיעו לכפר ברא במטרה להמשיך להיצמד לצמרת כמה שניתן. עד הדקה ה- 84 זה היה נראה שהולך להיות פה תיקו 0-0 בלי יותר מדי מהלכים אטרקטיביים, אך צמד של בר אהרוני עם שער נוסף של שי רוטמן סגרו את הפינה. בכפר ברא רושמים הפסד שלישי ברציפות וכדאי במשחקם האחרון בליגה הסדירה לנצח בכדי לא למצוא את עצמם בתחתית.

 

רו"ח תל אביב 2 – בית"ר פתח תקווה 2

 

בית"ר כפר סבא 0- הפועל קלנסואה 1

 

 

מצטיין המחזור: גיל גילקרוב עם צמד משחק העונה

מאמן המחזור: אודי כבודי קריית אונו

שחקני שמשון תל אביב - חוגגים את המקום הראשון (צילום: ליאור טרי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק הוד השרון /קרית אונו (נומרו אונו 02-05-2021, 12:31)
    כתב נכבד ככול הנירא לא היתה במשחק אתה כותב שהוד השרון במחצית ראשונה היתה טובה מקרית אונו המצאה טובה הם לא הגיעו לשער של קרית אונו בכל המחתית הגול זו היתה בעיתה ראשונה לשער ק.אונו שלתה והחמיצה בליסוף. כך היה גם במחצית השניה למעשה הוד השרון היתה צריכה להפסיד בתואה גבוה אז בבקה עם כותבים משהו קודם בודקים
  2. אם מגיבים בבקשה בלי שגיאות כתיב (אבשלום קור 04-05-2021, 23:23)