האדומים אשדוד גברו על הבקעה, יפו מנצחת את חולון

הטירוף והדרמה בליגה א׳ דרום ממשיכים גם במחזור הנוכחי, עם כמה תוצאות דרמטיות! הפועל אדומים אשדוד לוהטת!! ואחרי מאבק לא פשוט מול בקעת הירדן, הניסיון עשה את שלו בזכות שער של יוסי אסייג שנכנס כמחליף, ואשדוד בדרך הבטוחה ללאומית. החבורה של איציק ברוך גוברת על חולון משער אחד קטן- גדול של ניקו לנדסמן וחזק במאבק, חולון מתרחקת מהחלום על עלייה. ומה עם שאר המשחקים? כל התוצאות בפנים!!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-04-2021
  • 20:00

 

פלייאוף עליון:

 

הפועל ״אדומים״ אשדוד- הפועל בקעת הירדן 0-1 

יצא קדוסי נכנס אסייג, והביא ניצחון חשוב לאדומים אשדוד שעושה את דרכה בצעדי ענק לליגה הלאומית! מאז עזיבתו של יובל נעים, אשדוד לוהטת, ואין ספק שהניסיון של השחקנים, וההתעוררות של האוהדים עוזרים לקבוצה. אחרי מחצית נטולת שערים ובה הבקעה לא עשתה לה חיים קלים, יוסי אסייג שנכנס כמחליף כבש שער והביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מאוד! אשדוד במקום הראשון עם עשר נקודות ותלויה בעצמה, וניצחון של האדומים במחזור הבא והם יכולים להתחיל לפתוח את השמפניות. 

 

מכבי ״קביליו״ יפו - ירמיהו ״גריל טאון״ חולון 0-1:

החבורה העיקשת של איציק ברוך לא מורידה רגל מהגז! היא גוברת על חולון משער בודד של ניקו לנדסמן שמביא נקודות חשובות לקבוצות, יפו שומרת על המקום השני וחזק במאבק העלייה כשהפער מהאדומים שנמצאת במקום הראשון ואותה תפגוש במחזור הבא הוא עשר נקודות. חולון רשמה עונה סדירה אדירה ויכולה להיות גאה! אך בפלייאוף לא מצליחה להרשים ונראה שגם השיחות של האיש החזק קנפו לא הספיקו, כך שחלום העלייה של חולון מסתיים. 

 

פלייאוף תחתון:

 

מכבי הרצליה- מכבי יבנה 1-2

הרצליה כבר סיימה את העונה ויכולה ללכת לים, ובכל זאת היא באה להילחם נגד יבנה שהייתה צריכה את הנקודות הרבה יותר ממנה. החבורה של יוסי זוזוט הייתה חייבת לרשום ניצחון במאבקי התחתית שלה אבל כנראה לא רצתה מספיק! יבנה כמעט הייתה יכולה להסתפק בתיקו, אך עמוק בתוך תוספת הזמן גל דיין כבש שער ועשה מהפך, ויבנה עדין מסובכת.

 

 

מכבי שעריים- הפועל אשקלון 1-2

אם ארז בלפר היה פותח את העונה במכבי שעריים, כנראה שהכחולה מרחובות הייתה מתמודדת בפלייאוף העליון עכשיו. הקבוצה לוהטת, מחוברת ומציגה יכלת טובה והיא כבר עשרה מחזורים ללא הפסד! שעריים שכבר יכולה ללכת לים, רוצה להמשיך ולשחק על סופרטיביות ובעיקר כבוד, ומנצחת את אשקלון המדשדשת. 

 

הפועל אזור- שמשון כפר קאסם 0-0

 

עירוני אור יהודה- מ.ס דימונה 0-0

 

עירוני כסייפה- בית״ר נורדיה 2-0 

 

עירוני אשדוד- הפועל מרמורק 5-1

 

 

הקהל האדום חוגג ניצחון חשוב (צילום: רז זהבי באדיבות האדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד עולים אין מצב שיפו מנצחים באשדוד (אשדוד ללאומית 27-04-2021, 20:14)
  2. יפו (ארונל 27-04-2021, 20:14)
    אשדוד בפער של נקודה על יפו. ויפו ניצחו במשחק הקודם את הבקעה. הכתב שלכם צריך לעשות שעורי בית
  3. תודה לשחקנים ולמאמן על הכל על עונה אדירה (היידה יפו 27-04-2021, 20:31)
    שחקנים תנו את הנשמה ואת הלב בשביל הניצחון הכלכך חשוב במשחק הבא אנחנו איתכם באש ובמים אהובים.
  4. במדרגות תעלו יפו (אזוריה 27-04-2021, 21:00)
    שנה הבאה ניפגש בליגה א דרום!
  5. לאיציק ברוך ולשחקנים המדהימים כל הכבוד אנו גאים בכם ! (אוהד יפו 27-04-2021, 21:03)
    אתם בדרך הנכונה ומאמינים בכם שתדעו להתעלות ברגע האמת , לא משנה היכן ונגד מי משחקים , צריך להגיע צנועים וב "דם,יזע ודמעות" להשיג את המטרה , היידה יפו בהצלחה !!!
  6. יפו בלב ולא בכסף (מרנדה 27-04-2021, 21:06)
    רז יסמרטוט תמיד מזלזל בניצחונות של יפו
  7. שחקני יפו אני כבר קורא שלא סופרים אתכם (יפו בדם 27-04-2021, 21:32)
    כמו ששחקתם ונצחתם באשקלון אתם יכולים לנצח בכל מגרש.תבואו קטנים תצאו גדולים ותנצחו עם הנשמה והלב .בבקשה קחו אותנו ללאומית מגיע לנו ולכם.
  8. יששש הפסדנו (גולן יפרח מעירוני 28-04-2021, 00:30)