סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון ב'

גם בליגה ב' השנייה היה מחזור מרגש ומעניין. נשר הבקיעו שביעייה לרשת של ביר אל מכסור, בית שאן חגגו על חשבון איכסל ובני ג'ת השיגו ניצחון נוסף.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-04-2021
  • 09:01

בית א'

בבית א' לא היו לנו הפתעות גדולות. בית שאן חוזרים לעניינים ובנשר לא מרחמים על אף אחד.

 

הפועל בית שאן 3 - מכבי אחי איכסל 1

שחקניו של שניר שטרית מבית שאן חוזרים לנצח ובגדול. לאחר שבמחזור הקודם הפסידו לנשר, שחקני בית שאן ידעו לגלות אופי ולחזור לעצמם מהר מאוד. בדקה ה- 15 שלו אובניש כבר כבש את השער הראשון, לאחר 10 דקות אייל ברזני הוסיף אחד מהנקודה הלבנה בהמשך מוטי אוחיון הוסיף את השלישי ואיכסל צימקו עם שער משלהם. במחזור הבא בית שאן ייצאו למשחק חוץ קשה במוסמוס ואיכסל יארחו את ביר אל מכסור.

שניר שטרית - הכין טוב את שחקניו (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

אחי ביר אל מכסור 1 - עירוני נשר 7

שחקני נשר הגיעו למשחק שעל הנייר לא אמור להיות קשה כלל. המארחים מביר אל מכסור הפתיעו ובדקה ה- 16 עלו ליתרון 1-0 משער של מוחמד חוגיראת, אך מאותו הרגע שחקניו של ווהב ברכאת לא ריחמו והבקיעו שביעייה לרשת של הקבוצה המקומית. נשר ממשיכה לבסס את המעמדה במקום הראשון. במחזור הבא נשר יארחו את פרדס חנה / כרכור וביר אל מכסור יתארחו באיכסל.

 

בית ב'

בבית ב' הפועל בני ג'ת רושמים ניצחון נוסף לרזומה, כפר קרע מנצחים ברמות מנשה וטירת הכרמל נפרדה מבית"ר חיפה עם 1-0 קטן.

 

הפועל בני ג'ת 3 - מכבי נוג'ידאת אחמד 2

בני ג'ת רושמים את ניצחונם השני העונה ומתקרבים למרחק של שתי נקודות מכפר כמא. מכבי נוג'ידאת אחמד כבר עם הפסד שביעי העונה וכדאי להתחיל לייצר רצף של ניצחונות כדי לא להסתבך. במחזור הבא בני ג'ת יארחו את כפר כמא למשחק של להיות או לחדול ומכבי נוג'ידאת אחד יארחו את נווה שאנן החזקים שנחו במחזור הזה.

 

הפועל טירת הכרמל 1 - בית"ר חיפה 0

הפועל טירת הכרמל לא נחים לרגע ורוצים להתקרב כל הזמן לנווה שאנן מפסגת הטבלה. בטירת הכרמל ידעו שחייבים לנצח את חיפה כדי לעשות זאת והניצחון הגיע עם 1-0 קטן שעשה את ההבדל. בשורות טירת הכרמל הבקיע בר יכבס בדקה ה- 75 מהנקודה הלבנה. בית"ר חיפה רושמת את הפסדה החמישי העונה ורואה את צמרת הטבלה הולכת ומתרחקת. 

אליהו דרעי קפטן בית"ר חיפה - חייב לחזור לכבוש (צילום: יונתן גינצבורג)

 

הפועל רמות מנשה / מגידו 0 - איחוד בני קרע 1

שחקני בית שאן - שומרים על הבית (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות