סיכום מחזור 13: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' ימי הזיכרון והעצמאות נתנו השבוע קצת מנוחה והיה לקבוצות משחק אחד במקום שניים. מעלות תרשיחא נחו טוב והגיעו מוכנים לעראבה, טובא חגגו ניצחון סוף סוף ויפיע התעוררו עם 9 שערים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-04-2021
  • 08:20

בית א'

בבית א' ראינו קבוצות שבאו מוכנות ונחו טוב השבוע. מעלות רשמה את ניצחונה השלישי, כפר כנא ממשיכה להוכיח שהיא רוצה לעלות ליגה וטובא התעוררה לחיים...

 

מכבי מעלות תרשיחא 1 – הפועל עראבה 0

מכבי מעלות תרשיחא חוזרים לחיים ורושמים את ניצחונם השלישי העונה משער של אדם נמיראת בדקה ה- 40. עראבה כבר עם הפסד שני ברציפות ומתחילים להתקרב לתחתית. במחזור הבא יהיו לשתי הקבוצות משחקים קשים מאוד: מעלות ייצאו למשחק חוץ בכפר כנא מהמקום הראשון ועראבה יארחו את אחווה שעב מהמקום השני.

 

צעירי טמרה 1 – צעירי כפר כנא 2

שחקניו של רושדי סובח מטמרה עושים עבודה יפה, שחקני הבית מתקדמים וכבר נמצאים במקום הרביעי בטבלה. מול שחקני כפר כנא מצמרת הטבלה זה לא הספיק ובסיום המשחק כפר כנא לקחו איתם את שלושת הנקודות. לשורות טמרה הבקיע מחמוד חאסן ובכפר כנא היה צמד של מוחמד עואודה.

 

רושדי סובח - הכין יפה את שחקניו מול כפר כנא (צילום: מועדון הכדורגל בני סכנין)

 

צעירי סכנין 1 – הפועל טובא 2

צעירי סכנין מוסיפים עוד מסמר לארון שלהם עם הפסד נוסף והפעם לשחקני טובא בבית. קבוצתו של רזק גנאים נמצאת עם ניצחון בודד ועל מנת להיות בליגה ב' גם בעונה הבאה צריך לשנות משהו בקבוצה. מנגד, פחרי אסקאלה רושם לזכותו ניצחון ראשון עם טובא על חשבון צעירי סכנין. במחזור הקרוב יארחו שחקני טובא את ביר אל מכסור מהתחתית למשחק שאותו הם חייבים לנצח.

 

שחקני טובא - חזרו לנצח (צילום: מועדון הכדורגל טובא זנגריה)

 

מ.כ. ביר אל מכסור 1 – עירוני כרמיאל 3

 

בית ב'

בבית ב' עכו חוזרים למסלול הניצחונות, נהריה מפציצה מול כפר כמא ובני שפרעם ממשיכים להוביל את הטבלה בכבוד וגאווה

 

עירוני בני כאבול 1 – איחוד בני שפרעם 2

בני שפרעם פשוט קבוצה שלא ניתנת לעצירה. שחקניו של המאמן איברהים אבו רקיק רושמים לזכותם את הניצחון העשירי ופותחים פער של 9 נקודות מהמקום השני. שחקני כאבול יורדים למקום הרביעי בטבלה עקב ההפסד וניצחונה של נהריה על כפר מנדא. לזכות כאבול הבקיע מחמוד זבידאת מבעיטת עונשין מ – 11 מטרים ולזכות שפרעם הבקיעו אחמד יונס וחוסין בושנאק.

 

בני שפרעם - לא ניתנים לעצירה ( צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

 

בית"ר נהריה 3 – כפר מנדא 0

בית"ר נהריה רושמים לזכותם כבר ניצחון שלישי ברציפות ועולה למקום השלישי עם מספר נקודות שווה לכאבול. בכפר מנדא המצב לא מזהיר כשהקבוצה כבר עם הפסדה החמישי ברציפות והם יורדים למקום השמיני בטבלה, או ליתר דיוק, השני מלמטה. בקבוצה חייבים למצוא את הדרך לחזור למסלול בכדי לא להתקרב מהר מדי לליגה ג'.

 

עירוני צפת 1 – אחי עכו 2

 

מ.כ. אלהנדה נצרת 1 – עירוני יפיע 9

בני שפרעם - פותחים פער של 9 נקודות (צילום: מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם)

הוסף תגובה
תגובות