ברוכים השבים : שישי של כדורגל בליגות הנמוכות

יום שישי הגיע ואתו חזרת הקהל למגרשים בליגות הנמוכות. במוקד, מכבי יפו תארח הפועל מרמורק למשחק העונה בליגה א' דרום. מכבי טמרה חייבת נקודות מול מ.ס טירה בצפון, שדרות תשחק מול בית''ר קריית גת ובלאומית כפר שלם תנסה להמשיך את מאבקי ההשארות מול נוף הגליל החזקה. כל המשחקים בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-03-2021
  • 09:54

ליגה א' דרום

מכבי קביליו יפו - הפועל מרמורק (12:45)

משחק צמרת לוהט ברמלה. החבורה של איציק ברוך תגיע למפגש לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ובידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול להוריד אותה למקום השלישי. מנגד, מרמורק, שניצחה באופן דרמטי את כסייפה במחזור הקודם, תרצה להגדיל את הפער בצמרת ולהתקרב צעד נוסף לעבר הפלייאוף. 

 

מלך השערים של מכבי יפו : מתן בית יעקב (ארבעה שערים)

מלך השערים של הפועל מרמורק : ערן לוי (ארבעה שערים)

 

מתן בית יעקב יצטרך לבוא חד למפגש (צילום : דדי ברק)

 

מכבי הרצליה - ירמיהו חולון (12:45)

קרב ישיר על המקום בפלייאוף. מצד אחד, החבורה של עידן בראון מציגה כדורגל מרשים כשהיא ניצחה במחזור הקודם  את אדומים אשדוד. מנגד, חולון החזקה טרם הפסידה עד כה בליגה. מי שתנצח במפגש תעלה למקום השני.

 

מלך השערים של מכבי הרצליה : דניאל גרץ (שלושה שערים)

מלך השערים של ירמיהו חולון : מאור אסור (ארבעה שערים)

 

מאור אסור נהדר העונה (צילום : דדי ברק)

 

שאר משחקי היום בליגה א' דרום : הפועל אזור - מ.ס דימונה (12:30), עירוני אשדוד - בקעת הירדן (12:30), מכבי שעריים - הפועל אשקלון (13:00), בית''ר נורדיה ירושלים - הכח עמידר רמת גן (13:15), שמשון כפר קאסם - אור יהודה (13:30)

 

ליגה א' צפון 

 

מכבי טמרה - מ.ס טירה (13:00)

טמרה תארח את מובילת בית א' למשחק על עונה שלמה. הצהובים של אמיר כהן יודעים שאיבוד נקודות נוסף עלול לסבך אותם במאבקי הצמרת וזאת לאור התוצאות הנהדרות שמשיגה הפועל בועיינה. מנגד, מ.ס טירה, שעדיין לא הפסידה העונה, תרצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העלייה כמה שיותר מוקדם.

 

מלך השערים של מכבי טמרה : משה בן לולו (שלושה שערים)

מלך השערים של מ.ס טירה : ניר עזריה (שבעה שערים)

 

מבחן גדול יצפה היום לטמרה (צילום : עודד חסין)

 

הפועל בני זלפה - הפועל ערערה (14:00)

קרב תחתית לוהט. שתי הקבוצות יגיעו למפגש עם אותה כמות נקודות ובידיעה שהפסד במשחק עלול לסבך משמעותית את מצבן בתחתית הצפופה של בית ב'. יובל שטרית מגיע לאחר הפסד לכאוכב במחזור הקודם ועיסא נוג'ידאת גם כן לאחר הפסד לריינה. 

 

מלך השערים של בני זלפה : ביאן אבוריא (חמישה שערים)

מלך השערים של הפועל בני ערערה : וליד צידאוי (שלושה שערים)

 

שאר משחקי היום בליגה א' צפון :  עירוני טבריה - הפועל כפר כנא (12:00), רובי שפירא - הפועל מגדל העמק (12:30), הפועל בני פרדיס - מכבי צור שלום (13:00), מכבי ריינה - מ.ס דבורייה (14:00), באקה אל גרביה - צעירי טייבה (14:30), מג'דל כרום - הפועל בועיינה (15:00)

 

ליגה ב' 

 

מכבי שדרות - בית''ר קריית גת (13:15)

מכבי שדרות תעמוד היום במבחן אופי גדול כשתפגוש את קריית גת החזקה. הירוקים, ששמו לעצמם מטרה להיאבק על עליית ליגה, יפגשו יריבה חזקה שלא תעשה חיים קלים לאף יריבה. במחזור הקודם שדרות ניצחה 2-0 מרשים את הפועל מרחבים, היום היא תנסה להמשיך את המומנטום.

 

ליגה לאומית

 

הפועל כפר שלם - הפועל נוף הגליל (15:00)

החבורה של עומר פרץ תנסה להמשיך את מסע ההיחלצות בליגה כשמולם תעמוד יריבה חזקה בדמות הפועל נוף הגליל. על הנייר מדובר בקרב קצוות אך כפר שלם הוכיחה שהיא מגיעה לכל משחק במטרה לנצח ואכן צפוי לנו קרב אדיר שיקבע רבות עבור שתי הקבוצות.

 

כפר שלם תמשיך לחגוג גם היום ? (צילום : יח''צ)

שישי של כדורגל עכשיו מתחיל ! (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו (יפואי 12-03-2021, 10:23)
    היום זה שלכם מילחמה מתן היום את כל הלב והנשמה הכל עובר דרכך
  2. יאללה מרמורק (אזוריה 12-03-2021, 11:29)
    תפרקו את הזבל