בעוספיה מרוצים מחזרת הליגה

לאחר ההחלטה של קבינט הקורונה על החזרת הליגות הנמוכות לפעילות, אחת הקבוצות שהכי שמחה ומרוצה מהחזרה, היא מכבי עוספיה מוליכת ליגה ג' מחוז שומרון שעברה שינוי גדול בקיץ האחרון בדמותו של בעל בית חדש לקבוצה, הנשיא ראיד זאהר.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-02-2021
  • 08:28

כזכור, ליגה ג' לא משוחקת כבר מדצמבר ונעצרה לאחר שלושה מחזורים בלבד.מכבי עוספיה אשר השקיעה מאמצים וכספים רבים בכדי לעלות ליגה מרוצה מאוד מההחלטה להחזיר את הליגה, לאחר שהחלטת הממשלה עצרה אותה כשהיא בראש הטבלה ומובילה את הליגה עם 9 נקודות משלושה משחקים בהם השיגה שלושה ניצחונות מרשימים!


מי שעומד מאחורי ההצלחה של הקבוצה הוא נשיא המועדון, ראיד זאהר, אשר העמיד תקציב גדול לקבוצה והשקיע בהבאת שחקנים טובים לליגה ג לצד סגל מקומי די טוב. לצד ההשקעה של זאהר בסגל השחקנים, הוא גם חיזק את הצוות המקצועי של הקבוצה כאשר לצידו של המאמן שיבל לאלא, עובד המנהל המקצועי דורון בן דור אשר העלה את מכבי נווה שאנן לליגה ב' לפני שנתיים.

 

זאהר, מעורב מאוד בכל הנעשה בקבוצה ולא רק בפן המקצועי והניהולי, הוא מנהיג ערכים חדשים שלא היו לפני. דואג שהשחקנים יתנדבו בפרויקטים שונים לטובת התושבים והיישוב, הוא אומר "האדם לפני הכדורגלן, על מנת שעספיא תחזור להיות בליגה גבוהה, צריכים להשריש ערכים לשחקנים. כבוד לאחר ותרומה לקהילה."

 

זאהר ממשיך ואומר "שמח מאוד על הפתיחה המצוינת של הקבוצה, התאכזבתי מכך שהליגה נעצרה, זה פגע לנו במומנטום, אבל עכשיו נחזור בכל הכוח ואנו ממוקדים במטרה שלנו."

הנשיא ראיד זאהר תומך בעוספייה (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוסיפייה (בנדה 25-02-2021, 18:07)
    טילמדו ליחתוב ונולד כחבה