"זה לא יהיה פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע"

כך אמר יניב אוחנה, יו"ר הפועל צפת, שהתייחס למתכונת החזרה לפעילות שצפויה לכלול שלושה משחקים בשבוע. בצפת פתחו את העונה טוב ורוצים לחזור כבר לכר הדשא ולהמשיך את המומנטום החיובי, אך חוששים ממכת פציעות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-01-2021
  • 08:44

בצפת בנו השנה קבוצה נהדרת והייתה פתיחת עונה פנטסטית: האימונים היו מצוינים, משחקי האימון היו ללא הפסדים והכל היה כשורה – עד שהגיע הסגר השני במחצית חודש ספטמבר שממנו הכל התחיל לצלול כלפי מטה.

 

יניב, איך אתם מתמודדים עם העונה הזאת?

"זה לא פשוט. התחלנו את האימונים טוב והיינו מצוינים. תוך חודשיים הקבוצה הייתה מגובשת, משחקי האימון היו ללא הפסדים והכל הלך טוב. לאחר הסגר של חודש ספטמבר חזרנו בתחילת נובמבר ונפצעו לנו כמה שחקנים. הייתה הרגשה טובה בהתחלה: ליגה ב', איצטדיון חדש, קיווינו לתת עונה טובה אך הכל השתבש."

 

לדעתך הליגה עוד תחזור?

"אני מאוד מקווה שכן, אבל זה לא יהיה פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע. יש שחקנים שעובדים במקביל, ישנם חיילים בקבוצה ויהיה להם קשה מאוד לשלב את הכל. לפי מה ששמעתי אנחנו נחזור תוך שבועיים/ שלושה לפעילות ויתנו לנו שבוע התראה. זה יהיה קשה לחזור."

 

איך השחקנים שומרים על הכושר?

"המאמן מעביר תכנית אימונים לשמירת כושר ובמקביל גם תכנית תזונה. אני מקווה שרוב השחקנים ישמרו על עצמם. כולם מקפידים לרוץ הרבה ואני מקווה שיהיה קל לחזור."

 

מה מטרות הקבוצה?

"בעונה הזאת יש רק מטרה אחת והיא להישאר בליגה. כמובן שתמיד אנחנו רוצים לכוון לפליאוף עליון, אבל קודם כל נחזור ונקווה שכולם יהיו בריאים ושלמים."

יניב אוחנה - רוצה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שהייתה (צילום: אלבום פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אז על תשחקו (לחמי 24-01-2021, 10:00)
    אף אחד לא מחייב אותכם לשחק כולה ליגה חובבנית ליגה למקומות עבודה במיקרה הטוב לכו לעבו
  2. צודק 3 משחקים בשבוע לא הגיוני 2 כן. (דני 25-01-2021, 14:11)
    גם למקצוענים זה קורה פעם ב..ונדיר אז לחובבים ממש בלתי ...