חגיגת שערים: בית שאן הביסה את סנדלה גלבוע 1-6

ליגה ב' צפון פתחה באופן רשמי את עונת 20/21 ביום שישי האחרון, והמשחק שמשך את מלוא תשומת הלב היה בין הפועל בית שא לבין הפועל סנדלה גלבוע שהסתיים בתבוסה מבישה של האורחת מהגלבוע. שראל אזולאי מנכ"ל המועדון: "היה לנו משחק טוב. פתחנו את המשחק מצוין.", לגבי המשך העונה אזולאי הצהיר: "בית שאן לא תתמודד על ירידה העונה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-12-2020
  • 12:23

בשעה טובה ליגה ב' חזרה לפעילות, ופתחה באופן רשמי את משחקיה ביום שישי האחרון. המשחק החם ביותר ששוחק בליגה ב' צפון ב' היה בין הפועל בית שאן לסנדלה גלבוע. המקומיים הביסו את הקבוצה מהגלבוע שרשמה פתיחה מאכזבת, עם חגיגת שערים אדירה. כידוע בית שאן היא קבוצה של קהל שבכל משחק הוא השחקן ה -12 ודוחף, אך גם בלעדיו שחקני הקבוצה ידעו לאן לקחת את הניצחון בידיו ולרשום פתיחת העונה ברגל ימין.

 

אייל ברזני ומיכאל אזולאי כיכבו עם צמד שערים כל אחד מהם, ואליהם הצטרפו ניר פריזדה ומוטי אוחיון. גיא סלמה, שוער הקבוצה עצר פנדל בדקה ה- 50, כאשר התוצאה הייתה 2-0 וידע לשמור על המומנטום של קבוצתו. במחזור הקרוב, יארחו שחקני בית שאן את אחי ביר אל מכסור במסגרת המחזור השני.

 

שראל אזולאי, מנכ"ל המועדון: "היה לנו משחק טוב, פתחנו את המשחק מצוין. יש לנו קבוצה טובה שבנויה מ  -90% שחקני בית בהרכב. יש לנו סגל המשלב שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים כמו אייל ברזני, אדיר דיין ומוטי אוחיון. יש לנו מטרה אחת והיא לקדם את השחקנים הצעירים ולבנות שחקני בית על מנת שיובילו את הקבוצה בעתיד. זה היה ניצחון ראשון ואני מאמין שיהיו עוד משחקים קשים. אני מבטיח דבר אחד  - שבית שאן לא תתמודד השנה על קרבות הירידה. אנחנו נהיה קבוצה של מרכז טבלה ומעלה."

 

ארבעת כובשי השערים של הפועל בית שאן מסילות (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

 

ארבעת כובשי השערים (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוטי אוחיון-אוהבים אותך (סגול 14-12-2020, 20:24)
    אתה אחלה שחקן ובן אדם משכמו ומעלה.לא נשכח אותך.