מ.ס. טירת הכרמל פותחת עונה בליגה ב'

מ.ס טירת הכרמל תפתח את העונה הבאה בליגה ב' לאחר שעלתה ליגה לראשונה בהיסטוריה. אורן פלאש יהיה המאמן על הקווים, כשהקבוצה השאירה את הסגל הקיים מהעונה שעברה וצירפה את השוער אלי ברקוביץ', מאור סיסו, אבי מלכה, שלו ברוור, אילן רנקביץ', דודי אלישע, עידן גיראד ודימה אוסצי במטרה לתקוע יתד בליגה ב' ולנסות לשאוף להגיע לחלק העליון של הטבלה. כרגע בגלל מצב הקורונה, עדיין לא יודעים איך תיראה הליגה ומתי היא תיפתח...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 12-09-2020
  • 17:49

לקראת פתיחת העונה, ערכנו עם מאמן טירת הכרמל, אורן פלאש ראיון קצר. אורן, מה הציפיות שלך מהקבוצה?

"אני רוצה שהקבוצה תשחק כדורגל התקפי וטוב ואנחנו רוצים להתברג כמה שיותר גבוה."

 

מי לדעתך תהיינה הקבוצות בצמרת העונה?

"לדעתי הקבוצות החזקות תהיינה מכבי אום אל פאחם שהיא עם סגל מצוין ומאמן מצוין ומנוסה כמו הישאם זועבי, גם בני ריינה קבוצה מצוינת עם סגל טוב מאוד, אבל יש מצב שיתחילו את העונה בליגה א' בגלל האיחוד של קרית אתא וצור שלום, ככה שאי אפשר עדיין לצפות איך תיראה הליגה."

 

מה התוכניות שלך לקראת העונה הקרובה?

"הקבוצה עלתה השנה לראשונה לליגה ב', יש כמה שחקנים שישארו בקבוצה וכמובן שיש המון שחקנים חדשים שצירפנו, ככה שהקבוצה כמעט חדשה לגמרי, הקבוצה נבנית קודם כל מחומר אנושי טוב ושחקנים טובים. יש לנו עבודה קשה מאוד לחבר את הכל וזאת כבר העבודה שלי. אני נמצא במועדון שהוא מקום מצוין לעבוד בו, יש הנהלה מצוינת שעובדת ימים ולילות להשיג תקציב בכדי להביא את השחקנים הדרושים ואני מקווה שנעמוד במטרות שלנו."

אורן פלאש ינסה לתקוע יתד עם טירת הכרמל בליגה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (טיראי 12-09-2020, 21:21)
  2. לאורן (חיים 13-09-2020, 08:57)
    בהצלחה ענקית איש יקר