עירוני אריאל פותחת עונה: המאמן חסן עאסי חתם בקבוצה

עירוני אריאל, מי שסיימה את העונה שעברה בליגה ג' במקום החמישי, החלה להתכונן לעונה הבאה כשהמטרות היא להתברג גבוה יותר בטבלה, לשם כך החתימה אריאל את חסן עאסי שישמש כמאמן הקבוצה. חסן אימן בהצלחה רבה את כפר ברא, והוא מגיע לאריאל במטרה להצעיד אותה קדימה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 27-06-2020
  • 09:27

עירוני אריאל החתימה את חסן עאסי שישמש כמאמן הקבוצה בעונה הבאה. המאמן שהעלה את הפועל כפר ברא לליגה ב' לפני שנתיים בפעם הראשונה בתולדותיה, ואף השאיר אותה בליגה כנגד כל הסיכויים, אימן בשנה שעברה את הנוער של מ.ס טירה וזכה איתם באליפות המחוז. עאסי בן 37 חדור מוטיבציה להצליח באריאל ולעמוד במטרות ובאתגרים שהוצבו לפניו. כבר בגיל 17, אהב חסן לאמן מאשר לשחק הבין שהאקדמיה היא העתיד ולשם הוא מכוון. חסן אימן במחלקות הנוער של מכבי פ''ת והגיע עד לקבוצת הבית של כפר ברא כשהוא בוגר סמינר הקיבוצים, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ובחינוך גופני ותואר שני בהיסטוריה של מזרח התיכון.

 

חסן עאסי יוביל את אריאל בעונה הקרובה

 

לקראת העונה הבאה הקבוצה החתימה לעונה נוספת את השוער ברק אברגיל, עדן זלמן בעונתו הרביעית בקבוצה, אסי וסיהון שימשיך במשרה מלאה הן כשחקן מפתח והן באחת מקבוצות הילדים. סנדו אבו פרטיי ימשיך בעונתו השנייה ברציפות בהגנה, מי שחוזר לקבוצה לעמדת הקישור הוא עומר פרץ לאחר עונה במ.ס ב''ש בליגה ב', עומר שיחק בליגה הלאומית בהפועל רמת גן, נס ציונה ויעסוק בנוסף גם בהקניית כושר גופני בקבוצות הילדים והנוער. עוד הצטרף לקבוצה מיימון עאסי, כשהקבוצה נבנית על דו קיום משחקנים מהמגזר.

 

לאחר עזיבה צפויה ויזומה ופרידה מוסכמת ממספר שחקנים, אריאל הייתה צריכה להיערך מחדש והיעד הטא להשאיר את רוב שחקני הבית, חלקם ישארו ויתווספו אליהם מספר כשרונות שיעלו מהנוער לקבוצה הבוגרת שמכוונת גם לצמרת הגבוהה ככל שניתן בליגה ג' שרון, במטרה לסיים מעל המיקום אשתקד (מקום 5).

 

חסן עאסי אמר לאחר החתימה באריאל: "אני נרגש מאוד. תודה רבה על האמון שניתן לי, אני תמיד שואף להשיג את העונה הטובה שלי בקריירה - דווקא באריאל. נעניתי למשימה להיות עם הקבוצה הכי יציבה בשנים האחרונות והאנשים המקצועיים שיש בה. אני רוצה להמשיך להוביל אותה לצמרת הגבוהה."

דובר קבוצת עירוני אריאל אמר: "הצלחה רבה למאמן חסן עאסי, שיהיה לו בהצלחה. אנחנו ניתן בו אימון ואשראי רב במרב התנאים במסגרת האפשר, ממנהל ועד התקציב ובחירת השחקנים שיאפשרו לו להצליח במשימתו."

עירוני אריאל רוצה לעשות עונה טובה יותר מאשתקד

הוסף תגובה
תגובות
  1. תודה (חסן עאסי 27-06-2020, 12:58)
    תודה לכם תודה רבה אלי שמואלי , נקווה שנצדיק את הצפיות של המועדון ושלנו שתהיה עונה מוצלחת לכולם אמן ותודה
  2. בהצלחה (שי 28-06-2020, 10:37)
    מאמן מצוין וקבוצה מצוינת