סיכום עונה ליגה ג' שרון

הפועל פרדסיה עלתה לליגה ב', ספורטינג תל אביב תלך למבחנים, משה אסולין, כפיר גוטמן ועבד סרסור הפציצו, לירן תגר נבחר למאמן העונה, כפר יונה הייתה הקבוצה המפתיעה, בני טירה ועירוני אריאל היו אלה שאכזבו ובית"ר מ.א שומרון הייתה החלשה בליגה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 21-05-2020
  • 08:16

במחוז שרון הייתה קבוצה אחת שברחה לליגה ושלוש קבוצות נוספות שנלחמו על המקום שני - ספורטינג תל אביב, בני רעננה וצעירי טירה. ספורטינג ניצלה את משבר הקורונה ותפגוש במשחק העלייה את השקמה רמת גן ממחוז תל אביב. הקבוצה החלשה בליגה הייתה בית"ר שומרון שספגה 118 שערים העונה עם ממוצע של 4.5 ספיגות למשחק והיא השיגה העונה רק נקודה אחת היסטורית בדרבי מול עירוני אריאל - אחת המאכזבות של העונה. 

בליגה ג' שרון נכבשו 34.3 שערים ממוצע למחזור - 4.3 למשחק. משה אסולין, כפיר גוטמן ועבד סרסור נבחרו למלכי השערים כשהרשיתו 23 שערים כל אחד. בראש טבלת האדומים נמצאים חמישה שחקנים עם 2 כרטיסים כל אחד - שי סונגאוקר, בן אטיה, עדי אבוסעדה, סארי פדילה וגל אלדר, בתואר מלך הצהובים 'זכה' נעים בדיר מכפר קאסם עם 9 כרטיסים. בני טירה ועירוני אריאל סיימו עונה גרועה ואיבדו סיכוי להיצמד לצמרת. 

 

ספורטינג תל אביב תנסה לעלות לליגה ב' במשחקי המבחן

 

הקבוצה של העונה: הפועל פרדסיה שגם זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת של העונה

החבורה של לירן תגר השיגה 22 ניצחונות העונה, תוצאת תיקו 1 ושני הפסדים, כשהם משיגים 67 נקודות - 8 הפרש מסגניתה ספורטינג תל אביב. פרדסיה כבשה 91 כיבושים - ממוצע של 3.6 שערים למשחק, היא ספגה רק 20 שערים ממוצע - 0.8 שערים למשחק. אחרי שכשלו בעונה שעברה לעלות לליגה ב', הפעם פרדסיה הצליחו לעשות את העבודה ולעלות לליגה ב'. על המקהלה הכתומה ניצח המאמן לירן תגר ועל הדשא כיכבו השחקנים כמו שי רוטמן, אביחי שימחי, אדגר שמייב, תמיר בן עמי, אילן בבייב, עומר דייגי, שי ניב דניאל סולימן ויאן סולימיינוב שעשו עונה יפה. מי ששותף להצלחה והרבה בזכותו פרדסיה עלתה היה לירון מלאכי שאיחד את הקבוצה. 

 

הקבוצה הפוריה העונה בליגה הייתה ספורטינג תל אביב שכבשה 107 שערים העונה, ההגנה הטובה בליגה היא של צעירי טירה שספגה רק 15 שערים העונה עם ממוצע של 0.6 למשחק.


מאמן העונה: לירן תגר (הפועל פרדסיה)
לאחר שלא הצליח לעלות בעונה שעברה הפעם תגר עשה זאת בגדול. לירן תגר שנחשב למאמן מקצועי ויסודי, הוביל את פרדסיה בצדק ובעונה גדולה בחזרה לליגה ב' עם אחוזי הצלחה גבוהים.

 

לירן תגר - מאמן העונה

 

שחקני העונה: אביחי שמחי (הפועל פרדסיה) ויעקב יואבוב (ספורטינג תל אביב)

 

יעקב יואבוב - שחקן העונה

מלכי השערים: משה אסולין, כפיר גוטמן ועבד סרסור (הפועל פרדסיה)

הקבוצה המפתיעה של העונה: כפר יונה
יש שיגידו שכפר יונה היא קבוצה שיכולה הייתה להתמודד גם בצמרת, אבל לאחר השנה הלא פשוטה שעברה על הקבוצה הצנועה של אמיר אברהם, המקום המכובד בצמרת התקבל כהפתעה גדולה. אמיר אברהם שילב בקבוצה הרבה שחקנים צעירים ונמרצים שעוד ישמעו עליהם בעונות הקרובות.

 

כפר יונה - הקבוצה המפתיעה של העונה

 

הקבוצות המאכזבות של העונה: בני טירה ועירוני אריאל

 

נבחרת העונה

שוער: מחמוד חסאקיה (צעירי טירה)

הגנה:

דניאל ביטון (ספורטינג תל אביב)

תמיר בן עמי (הפועל פרדסיה)

ראובן טביקה (ספורטינג תל אביב)

דה סנטוס (בני רעננה)

קישור:

אברהם ימרהן (ספורטינג תל אביב)

אביחי שימחי (הפועל פרדסיה)

משה אסולין (בני הרצליה)

אדגר שמייב (הפועל פרדסיה)

התקפה:

מוחמד גינדיה (צעירי טירה)

יעקב יואבוב (ספורטינג תל אביב)

 

משה אסולין - אחד ממלכי השערים של העונה

 

הנבחרת השנייה של העונה

שוער: ארז כובני (ספורטינג תל אביב)

הגנה:

נדב אביטן (הפועל פרדסיה)

אבי סנדור (בני רעננה)

מוחמד בשארה (צעירי טירה)

דור בללי (ספורטינג תל אביב)

קישור:

עומר עיראקי (צעירי טירה)

אופיר חלוואני (בני רעננה)

ציון אשטגה (ספורטינג תל אביב)

בר פולק (עירוני אריאל)

התקפה:

כפיר גוטמן (גבעת שמואל)

שי רוטמן (הפועל פרדסיה)

 

שחקנים נוספים שבלטו העונה:

נתנאל משה אסייג, סהר דנן, יואן סולימיינוב, דניאל סולימן, עירון כהן, יוני מששה, טל גרינברג, עבד סרסור, איתי בר דוד, גיא פסטרנק, יניב אוסטרובסקי, שי ניב, אבי מלאש, דניאל חקמון, שובל צרפתי, רועי גולסה, עדן זלמן, תום אלחדד, עמרם אוטמזגין, אושר גואטה, אסף חלויאן, סאהר פדילה ועוד הרבה שהפתיעו לטובה העונה.

הפועל פרדסיה עולה לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרדיט תמונות (לוי קטורזה 21-05-2020, 21:36)
    למה אין קרדיט על התמונות של ספורטינג ? אשמח אם תוסיפו בבקשה תודה
  2. מתי המשחק ספורטיג השיקמה? (דני השקמה 23-05-2020, 22:14)