התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'

לקראת השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע כשהוא מארח את מאמנה של הפועל קריית אונו - אודי כבודי לאחר שבשבוע שעבר אלי ניצח את יובל עופרי

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 23-01-2020
  • 11:24

אודי כבודי מגיע לתחזית השבועית

 

שמשון תל אביב - צעירי טייבה  

משחק חשוב לשמשון תל אביב שרוצה להגיע לפלייאוף העליון. היא מארחת את צעירי טייבה שניצחה במשחק העונה את קריית אונו ופתחה פער של תשע נקודות מסגניתה בית דגן וכנראה בשבועות הקרובים יבטיחו את העלייה לליגה א'.

שמואלי - 2

כבודי - x

          

עמישב פ''ת – מחנה יהודה

שתי הקבוצות נמצאות במשבר רציני. עמישב פ''ת מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים ועדיין יכולה להיות בפלייאוף , מחנה יהודה שנלחמת על הישרדות בליגה מגיעה לאחר הפסד ביתי מול בית"ר פ''ת. משחק חשוב לשתי הקבוצות שכל תוצאה אפשרית בו.

שמואלי - 1

כבודי - 1

 

עמישב רוצה לחזור למסלול הניצחונות

 

עירוני שדרות - קריית מלאכי

קרב  צמרת מעניין על מקום בפלייאוף. שתי הקבוצות בתקופה טובה ורוצות ניצחון, קריית מלאכי מגיעה לאחר ניצחון חשוב על מודיעין ונמצאת בתנופה.

שמואלי - 2

כבודי - x

 

בני אילת - מ.ס באר שבע  

בני אילת התדרדרה למקום השביעי והיא חייבת ניצחון לאחר שני הפסדים רצופים, הפסד נוסף ירחיק אותם מהמאבק על מקום בפלייאוף. הבאר שבעים מגיעים בתקופה טובה לאחר שטיפסה למקום החמישי.

שמואלי - 1

כבודי - 1

 

צעירי כפר קנא - מג'דל כרום   

צעירי כפר קנא במקום הרביעי ונלחמת על העלייה, מגיעה לאחר ניצחון חוץ במעלות והיא מארחת את המוליכה מג'דל כרום שמגיעה לאחר ניצחון על צעירי סכנין.

שמואלי - 2

כבודי - 1

 

בני פרדיס - איחוד כפר קרע

משחק צמרת מרתק כששתי הקבוצות קרובות למוליכה נשר. פרדיס איבדה את המקום הראשון לאחר הפסד בבית שאן וכפר קרע מגיעה לאחר ניצחון ביתי על נווה שאנן.

שמואלי - 1

כבודי - x

 

השקמה רמת גן - צפרירים חולון

השקמה רמת גן ממשיכה להוביל את הטבלה והיא מגיעה לאחר ניצחון חשוב ביהוד, היא מארחת את צפרירים חולון שמגיעה לאחר ניצחון על נווה גולן וחוזרת להילחם על העלייה.

שמואלי - 1

כבודי - 1

 

קריית עקרון – בני יצ'אלאל    

קריית עקרון המפתיעה של שבוע שעבר שחילצה תיקו מול נחלת יהודה המעומדת לעלייה, פוגשת את בני יצ'אלאל החזקה שמוליכה את הטבלה. האם קריית עקרון יעשו הפתעה נוספת וינצחו את המוליכה?

שמואלי - 2

כבודי - x

 

מוליכת הטבלה יוצאת לעקרון

 

מ.כ ירושלים - מ.ס רמלה  

שתי הקבוצות צמודות בטבלה ומגיעות לאחר ניצחונות במחזור הקודם. ירושלים המפתיעה תנסה לנצח את רמלה כדי לפתוח פער גדול יותר, לעומתה רמלה חייבת ניצחון כדי להיצמד ולנסות להגיע לפלייאוף.

שמואלי - x

כבודי - 2

 

הפועל פרדסיה – ספורטינג תל אביב

הפועל פרדסיה המוליכה שניצחה את עירוני אריאל  ורוצה לנצח את יריבתה לעלייה - ספורטינג תל אביב שמגיעה בתקופה לא טובה, לאחר התיקו מול אריאל וההפסד המפתיע לבני הרצליה. כנראה שזה משחק החשוב ביותר לשתיהן... ניצחון לפרדסיה ייתן יתרון גדול על ספורטינג תל אביב וניצחון לספורטינג תל אביב יפתח את המאבק לכל הצמרת.

שמואלי - 2

כבודי - 1

 

ספורטינג רוצה להישאר במאבק על הכרטיס לליגה ב'

 

צעירי טירה – בני רעננה

צעירי טירה חייבת ניצחון כדי להתקרב לחבורת הצמרת, כשהפסד ירחיק אותם מהמאבק. לעומתה בני רעננה שחזרה למאבק העלייה, תרצה שבמשחק בפרדסיה יאבדו נקודות כדי לעלות בחזרה לראשות הטבלה.

שמואלי - x

כבודי - 1

 

בני רעננה תקווה לאיבוד נקודות של פרדסיה

 

דליית אל כרמל – מ.ס טירת הכרמל

ההזדמנות היחידה לדליית אל כרמל להיצמד לטירת הכרמל היא אם ינצחו אותם, לעומתה טירת הכרמל חייבת ניצחון כדי שבית"ר חיפה לא תברח לה.

שמואלי - 2

כבודי - x

שמשון ת"א שרוצה להגיע לפלייאוף תארח את צעירי טייבה

הוסף תגובה
תגובות
  1. גורל עליית השקמה יוכרע בארבעת המשחקים הקרובים (איתן פתאל 24-01-2020, 10:03)
    היום בבית נגד צפרירים אח"כ בחוץ נגד רו"ח, אח"כ בבית נגד רמת ישראל ואח"כ בחוץ נגד אינטר עליה. כל אחד מהמשחקים הנ"ל הוא סוג של להיות או לחדול וזוהי בעצם הצמרת של מחוז ת"א, הכוחות שקולים והרמה יחסית גבוהה, אבל אצלנו בבית בשקמה אנחנו חייבים לנצח, למרות בעיית הפציעות ותנאי מזג האוויר ובסה"כ להביא מינימום 7 נקודות. יש אמונה ויש אלוהים טזה חוק יסוד אצלנו.
  2. צודק איתן אבל יש מיד אחר כך נגד שיכון ותיקים בחוץ ונווה גולן בבית! (דני השקמה 24-01-2020, 12:04)
    2 קבוצות עקשות וטובות ..לכן יש 6 משחקים קובעים ולא 4.. כשרוצים לעלות חייבים לעבור דרך כול הצמרת .