מועדון עירוני באר שבע פותח עונה

עירוני באר שבע, היינו מועדון כדורגל אשר הוקם כיוזמה של מספר שחקני כדורגל לשעבר אשר היו פעילים בליגות החובבניות, ומנוהל ע"י עו"ד משה היקלי ועל הצד המקצועי אחראי אורי היקלי . הרעיון שעומד הוא מאחורי הקמת הקבוצה היא ליצור מועדון אשר בבסיסו יהיה בניהול ושליטה של שחקני הכדורגל עצמם. רגע לפני שקבוצת הבוגרים תפתח עונה בליגה ג', המועדון מחפש שחקנים נוספים.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-07-2019
  • 15:40

המועדון עירוני באר שבע הציב לעצמו מטרות לעתיד הרחוק והקרוב,  והן יצירת הון אנושי איכותי ברמת השחקנים מעבר לכישרון הטבעי למשחק הכדורגל ,חיבור ויצירת קשר לקהילה הסובבת על ידי עשיית פעולות לתרומה למען הקהילה הנתמכת באופניים שונים , שיפור הפעילות הגופנית בשעות הפנאי , הקמת מחלקת נוער המושתת על ערכי ליבה של החברה הישראלית, חיבור של מחלקת הנוער לפן החינוכי .

 

הצוות המקצועי שנבחר לנהל את המועדון, בנוי מאנשי חינוך אקדמאים ומעבר להכשרתם הם מאמנים מקצועיים המביאים עימם ארגז כלים נרחב ויכולות מתודיות נרחבות. את קבוצת הבוגרים מאמן יוני סופרנוב ואת ילדים ב' עידן אברהם.

 

נכון לרגע זה, מגרש המשחקים  של הקבוצה זה המגרש ברהט, אך הוגשה עתירה מנהלית מול עיריית באר שבע לקבלת מגרשים להמשך הפעילות של מועדון עירוני באר שבע.

 

אורי היקלי מאמן מקצועי בתגובה: "המטרה היא ליצור בסיס , תשתית וקבלת הכרה ומודעות בכדורגל הישראלי , ברמה המקצועית המטרה היא ליצור מועדון צומח מקבוצת ילדים ב' אשר תקבל מעטפת מקצועית מלאה , עד להגעתה לקבוצת הבוגרים אשר בעצמה מורכבת מהון אנושי של שחקנים אשר שיחקו בעבר במחלקות הנוער ובוגרים השונות באזור הדרום".


כמו כן, מוסיף היקלי שכרגע סגל הקבוצה הבוגרת מונה 18 שחקנים רשומים , כאשר הם מחפשים 8 שחקנים נוספים בעלי יכולת שאמורים לשדרג את הקבוצה.

קבוצת הבוגרים של עירוני באר שבע (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה קדימה לליגה העל עוד שנה באיזה ליגה אתם (מתי 16-07-2019, 18:04)
  2. יאללה קדימה לליגה העל עוד שנה באיזה ליגה אתם (מתי 16-07-2019, 18:04)
  3. יאללה קדימה לליגה העל עוד שנה באיזה ליגה אתם (מתי 16-07-2019, 18:04)
  4. יאללה קדימה לליגה העל עוד שנה באיזה ליגה אתם (מתי 16-07-2019, 18:04)
  5. כל דבר שהוא נוגע נהרס (מנחם 17-07-2019, 00:37)
    ראו לדוגמא את מכבי ב''ש נשים שבבעלותו רק מפסידה. וגם כנ''ל מכללת קיי בכדורגל אולמות. סוף סוף יש קבוצת בת לבית''ר עזרא