האם רפי בוסקילה ימשיך עונה נוספת בהפועל בית שאן?

רפי בוסקילה הגיע להפועל בית שאן כחודשיים לסוף העונה בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה, במטרה ששנה לאחר מכן יקבל תקציב ראוי לעליית ליגה. רפי השאיר את בית שאן בליגה, אבל עכשיו כנראה מתקשים להעמיד תקציב ראוי. האם המאמן שלו יש הצעות ממספר קבוצות בליגה הלאומית ובליגה א', יישאר בבית שאן או שיחפש אתגר חדש?

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-07-2019
  • 07:50

לקראת פתיחת העונה הבאה, שאלנו את רפי מספר שאלות. רפי, איך אתה מסכם את העונה שעברה?
"הגעתי לבית שאן במטרה להישאר בליגה. נכון זה לא היה פשוט ואף אחד לא ציפה שנישאר ללא מבחנים, ובסופו של דבר עשינו את הבלתי יאומן. ראוי לציין את התנהלות ההנהלה שאפשרה שקט מקצועי ונתנה את כל הכלים למען השגת המטרה".


רפי ממשיך ומספר: "כאשר ישבתי עם המפרק וחברי ההנהלה, סיכמנו שאגיע להשאיר בליגה ולהסתכל לעבר העתיד והוא להתמודד בצמרת לעליית ליגה, כי מקום כמו בית שאן חייב להיות בליגה גבוהה יותר".

 

מה אתה עושה בימים אלה? האם התחלת בהכנות לקראת עונה הבאה?
"בחודש האחרון אני עובד באופן אישי עם שחקנים כמו יובל שאווט, ערן אזרד, גולדמן, וובה בראון, דור כוכב, אימרי זייד, שלומי מראד, תומר סויסה, אלמוג שנקור, אופק בנון ועוד מספר שחקנים. מבחינת הקבוצה ההכנות לקראת העונה הבאה כרגע נעצרו ואני מחכה להתפתחויות. אני חושב שלאוהדים בבית שאן מגיעה קבוצה בליגה גבוהה, אין בהרבה ערים את התשוקה וההתלהבות של האוהדים שיש בבית שאן. בטקס סיום העונה שעברה, ראש העיר הבטיח שתהיה קבוצה ראויה ואין לי ספק כי הוא יעמוד במילה שלו. במשחק האחרון ראיתי את החיוך על פניו כשהבטחנו את ההישארות ואני מאמין שהוא ירצה שהקבוצה תעלה מעלה".


אז איפה הדברים עומדים ברגע זה, איפה נראה אותך בעונה הבאה?
"היו לי 2 אופציות לשמש בצוות מקצועי בקבוצות בליגה בלאומית, אך עניינים טכניים לא אפשרו זאת. כרגע יש כל מיני גישושים מקבוצות בליגה א', אך אני לא ממהר, אשקול כל הצעה לעומק. לאמן בליגה ב' בקבוצה ללא מטרות צמרת זה לא בכוונתי. מה גם שיש עדיין מספר קבוצות שעדיין לא התחילו כלל להתכונן".
 

האם רפי בוסקילה יאמן את הפועל בית שאן גם בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן פח (עפולאי 06-07-2019, 09:02)
    מאמן פח איפה שנמצא חדר הלבשה הרוס מערבב רכלן בגלל זה נשאר בלי עבודה 5 שנים אחורה מפוטר
  2. פחות מ 700-600 תקציב קשה מאוד לעלות (דני 06-07-2019, 17:57)
  3. הפועל בית שאן (שמעון 07-07-2019, 07:31)
    אולי מוריניו יעזור
  4. חלש (אמיר 07-07-2019, 10:03)
    קטעים חחחחחחחחח בדיחה