סיכום סופ''ש בליגות ג'

סוף העונה קרוב לסיומו, שני מחזורים לסיום העונה בליגות ג' ובקרוב נדע את העולות לליגה ב' ומי תגענה לפלייאוף. עד שזה יקרה, שווה לקרוא את סיכום המחזור של אלי שמואלי

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 25-03-2019
  • 08:46

מחוז תל אביב:

המוליכה עוצמה חולון אירחה במגרשה את אינטר תל אביב, בן אלוני כבש את שער הניצחון לעוצמה חולון שמנצחת 1-0. השקמה הביסה את א.ס חולון 0-10, כבשו אבייתר נדלר (רביעייה), שון צופי (שלושער) וחזי טורס (צמד). רמת ישראל ניצחה בחוץ 2-4 את אליצור יהוד כשיעקב סבג סיים את המשחק עם שלושער. בית"ר יפו השיגה ניצחון חוץ 1-4 על צפרירם חולון לאחר צמד של יוטב מצליח. נווה גולן הביסה את אליצור יפו 1-9, אייל דואק קובי רום כבשו שלושער כל אחד. בני יהוד איבדה נקודות יקרות במשחק שהסתיים בתוצאה 3-3 מול אור יהודה. שיכון ותיקים ניצחה 0-2 את ספרטק רמת גן בדרבי הרמת גני, בר אלזרי כבש צמד.

 

קלנסווה שכבר עלתה לליגה ב' ממשיכה להפציץ 

 

מחוז מרכז:

בית"ר יבנה השיגה ניצחון ביתי חשוב בדרך לליגה ב', כשהביסה 0-4 את עירוני בת ים מצמד של אלנור אלייב. עירוני גדרה ניצחה בדרבי את בית"ר גדרה 2-5, ליאור סוויסה כבש צמד והעלה את מאזנו ל-44 שערים. הפועל רמלה ניצחה 2-5 את סיטי אשדוד, אברהם מלסה כבש שלושער. קריית עקרון הביסה בביתה 0-8 את צעירי לוד, ערן חדד, שלומי מושיאשוילי ורועי סופחי כבשו צמד כל אחד. המפתיעה של המחזורים האחרונים מ. ס רמלה ניצחה בחוץ 3-4 את טירת שלום. בית שמש הביסה בחוץ 1-7 את הפועל מצליח. במשחק ללא שערים, מבשרת ציון ובית"ר אשדוד נפרדו בתיקו מאופס. בני אשדוד הביסה 0-5 את מ.ס ראשון לציון.

 

קריית עקרון עם ניצחון ענק, 0-8 מול לוד

 

מחוז שרון:

העולה הטרייה הפועל קלנסווה הביסה 0-6 את בני טירה, ננו ועקנין (רביעייה) ועמרי הרמתי (צמד) כבשו לקלנסווה. ספורטינג תל אביב ניצחה 1-2 את צעירי טירה, אברהם ימריהן וסהר דנן כבשו ועזרו לספורטינג לטפס למקום השלישי. הפועל פרדסיה סיימה בתיקו 3-3 מול הפועל גלגוליה כשאילן בבייב (פרדסיה) ונאדים סלאח (גלגוליה) כבשו צמד כל אחד. הפועל אורנית הביסה 0-7 את השרון נתניה כשיוגב ציפרוט כבש רביעייה. בני רעננה ניצחה 2-3 את עירוני אריאל, קורקוס, מועלם ורצאבי כבשו עבור רעננה, שובל צרפתי מרעננה ואבירן בן הרוש מאריאל הורחקו, מ.ס נתניה ניצחה 0-3 את בית"ר טוברוק עם צמד של יוסי מולאט.

 

ספורטינג ת"א מנצחת ומטפסת למקום השלישי

 

מחוז שומרון:

בית"ר חיפה הביסה 1-9 את ביתר קריית אתא עם צמדים של יצחק גברה, אליאור לוי וגל מלכה. קריית חיים ניצחה 1-2 את טירת הכרמל, פיראן ורפאעי כבשו. אור עקיבא ניצחו 0-2 את אחווה פרדיס, לירי ויג ודימיטרי בליג כבשו לאור עקיבא. בית"ר פרדס חנה ניצחה 0-1 את מכבי ברקאי. נווה שאנן הובילה 1-2 על בני גסר אל זרקא לפני שהמשחק פוצץ.

 

מחוז דרום:

מכבי ב''ש ניצחה 0-7 את מכבי דימונה, רועי אללוף סיים את המשחק עם צמד. צעירי רהט הביסה 0-5 את שגב שלום, חאלד אבו אלעסל כבש את שערו ה- 29. הפועל שדרות והפועל מרחבים נפרדו בתיקו 1-1, עמית עמר העלה את מרחבים ליתרון ואביב אליה השווה לשדרות. מ.כ ערד הביסה 0-4 את מ.כ ב''ש. הפועל מטה יהודה ניצחה 0-3 את מכבי ירוחם לאחר צמד של הברטו דרסו ומכבי חורה ניצחה 0-2 את מכבי אשקלון.

 

מחוז גליל עליון:

אחי ביר אל מכסור - בני טובא 7-1

צעירי סכנין - חצור הגלילית 1-1

הפועל נהריה - איחוד בני סמיע 7-3

בני בענה - בני דיר אל אסד 0-1

דיר חנא - אחווה שעב 0-0

הפועל תרשיחא - עמאשה דנון 4-0

סיכום סופ''ש בליגות ג'

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק שלא ציינתם שעצמה חולון (ברק 25-03-2019, 11:23)
    אחרי הניצחון הזה הבטיחה סופית את עלייתה לליגה ב' אחרי כמה שנות העדרות. אגב זו הפעם השלישית שהם עולים
  2. עוד קבוצה שהבטיחה את עלייתה (ברק 25-03-2019, 11:25)
    היא הפועל רהט וזאת אחרי עונה אחת בליגה ג'
  3. עולה ליגה (ציון 26-03-2019, 00:11)
    צעירי רהט מליגה ג' דרום הבטיחה את עלייתה לליגה ב' שנה לאחר שירדה