התחזית לסיום העונה בליגות ג'

לקראת סיום העונה, אלי שמואלי מסכם את העונה בליגות ג' עד כה. מי כבר עלתה לליגה ב'... מי לדעתו תעלה מהמקום הראשון... ומי הקבוצות שתגענה למאבקי הפלייאוף...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 27-03-2019
  • 08:38

מחוז תל אביב:

במחוז ת"א, ברכות לעולה החדשה עוצמה - חולון לליגה ב', על המקום בפלייאוף נאבקות שלוש קבוצות, השקמה, בני יהוד ורמת ישראל. מה נשאר להן במחזורים האחרונים ומה הסיכויים שלהן להגיע לפלייאוף? השקמה תארח את  עוצמה חולון ושיכון ותיקים, השקמה תצטרך לנצח במשחק אחד כדי להיות בפלייאוף. בני יהוד תפגוש את, ספרטק רמת גן ובית"ר עזרא וסיכוי גדול שכנראה תנצח את שתיהן. רמת ישראל תפגוש את אליצור יפו ואליצור יהוד וסיכויים טובים שכנראה תנצח אותן, אבל מקום בפלייאוף יהיה רק אם בני יהוד תאבד נקודות. ההימור שלי: השקמה תארח את בני יהוד בפלייאוף.

 

השקמה, תגיע לפלייאוף? (אלי שמואלי)

 

מחוז מרכז:

במחוז מרכז הדרמה והמתח משמעותיים יותר, והקרב על העלייה והפלייאוף יוכרע במחזור הסיום. המובילה בית"ר יבנה פתחה פער של 3 נקודות מגדרה ותפגוש את  קריית עקרון וסיטי אשדוד. ניצחון ותיקו יסגרו את העלייה לליגה ב' עבור יבנה. על מקום בפלייאוף מתמודדות בני אשדוד וקריית עקרון. הפועל גדרה תפגוש את מ.ס ראשל'צ ומ.ס. רמלה המפתיעה. כדי לעלות גדרה תצטרך לנצח את שני המשחקים ולצפות להפסד של בית"ר יבנה במשחק אחד. קריית עקרון תפגוש את  בית"ר יבנה וטירת שלום, כנראה שהמשחק נגד יבנה יקבע את מקומם בפלייאוף. בני אשדוד תפגוש את מ.ס רמלה וצעירי לוד, ניצחונות במשחקים יעלה אותם לפלייאוף. ההימור שלי: העולה תהיה בית"ר יבנה ובפלייאוף הפועל גדרה תארח את בני אשדוד.

 

האם בית"ר יבנה תשלים את המשימה ותעפיל לליגה ב'? (אלי שמואלי)

 

מחוז השרון:

במחוז השרון ברכות לעולה החדשה לליגה ב' - הפועל קלנסווה. על מקום בפלייאוף מתחרות הפועל פרדסיה וספורטינג תל אביב, שכנראה כפר יונה הבטיחה את המקום השני ותארח את אחת הקבוצות. פרדסיה שמצבה טוב יותר, תפגוש את בני טירה ובני רעננה והיא כנראה שתנצח את שני המשחקים. ספורטינג ת"א תלויה במשחקים של פרדסיה והיא תצטרך לנצח את  כפר יונה, ולצפות לאיבוד נקודות של פרדסיה. הפסד ותיקו לפרדסיה יסלול לספורטינג מקום מול כפר יונה בפלייאוף. ההימור שלי: כפר יונה תארח את פרדסיה בפלייאוף.

 

כפר יונה רוצה לעלות ליגה דרך הפלייאוף (אלי שמואלי)

 

מחוז שומרון:

במחוז שומרון ברכות לעולה החדשה לליגה ב' - מכבי נווה שאנן. על מקום בפלייאוף מתחרות בני קלנסווה ואור עקיבא לאחר שבית"ר חיפה הבטיחה את המקום השני. בני קלנסווה תפגוש את בני גסר אל זרקא ואור עקיבא, וכנראה תנצח את שתיהן ותפגוש בפלייאוף את בית"ר חיפה. ההימור שלי: בית"ר חיפה תארח את בני קלנסווה.

 

ספורטינג ת"א לא תלוי בעצמה (אלי שמואלי)

 

מחוז דרום:

במחוז הדרום צעירי רהט עלתה לליגה ב', שני מחזורים לסיום ומגיע לה ברכות על החזרה לליגה ב'. על מקום בפלייאוף נאבקות שלוש קבוצות, מכבי ב''ש, הפועל מרחבים וערד. למכבי ב''ש נותרו שני משחקים, נגד עירוני חורה ומטה יהודה, ניצחונות יבטיחו לה את המקום השני, הפועל מרחבים תפגוש את שדרות, מ.כ ב''ש ומכבי אשקלון, ערד תפגוש את מ.כ ב''ש, מכבי אשקלון ועירוני חורה. ההימור שלי: מכבי ב''ש תארח את הפועל מרחבים בפלייאוף.

 

מחוז גליל עליון:

בגליל עליון המוליכה צעירי סכנין במצב טוב שחסר לה ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את העלייה לליגה ב'. על מקום בפלייאוף תתמודדנה שלוש קבוצות, חצור הגלילית, בני טובא ואיחוד בני סמיע. צעירי סכנין תפגוש את  בני דיר אל אסד ואחווה סכנין, חצור הגלילית תפגוש את הפועל נהריה ואחווה שעב, בני טובא תפגוש את בני בענה ועמאשה דנון, איחוד בני סמיע תפגוש את  אחווה שעב ובני בענה. ההימור שלי: צעירי סכנין תעפיל לליגה ב' וחצור הגלילית תארח את בני טובא בפלייאוף.

 

מחוז גליל תחתון:

בגליל התחתון מצבה של המוליכה מכבי בני ביר אל מכסור טוב מאוד כשהיא מובילה בחמשש נקודות על המקום השני, עירוני יפיע. בני ביר אל מכסור תפגוש את מ.ס. שפרעם בסמת טבעון ועירוני יפיע. בסמת טבעון המדורגת שלישית, תפגוש את בועיינה, צעירי עילוט וביר אל מכסור. המדורגת רביעית, עירוני בני שעב תפגוש את בית"ר כפר כמא, אהלי טמרה וקריית ים. ההימור שלי: מכבי בני ביר אל מכסור תעפיל לליגה ב' ועירוני יפיע תפגוש את עירוני בני שעב בפלייאוף.

 

מחוז יזרעאל:

במחוז יזרעאל הקרב על העלייה פתוח כשפרדס חנה כרכור ועירוני אום אל פאחם תאבקנה עד מחזור הסיום על העלייה לליגה ב'. פרדס חנה תפגוש את צעירי איכסל ובית"ר אום אל פאחם. עירוני אום אל פאחם תפגוש את בני מוקיבלה ואת מכבי גבעת אולגה. בקרב על מקום השלישי מתחרות עין סהלה וכפר כמא. עין סהלה תפגוש את הפועל אלבטוף וכפר כמא. כפר כמא תפגוש את מכבי גבעת אולגה ועין סהלה. ההימור שלי: פרדס חנה כרכור תעפיל לליגה ב' ועירוני אום אל פאחם תפגוש את עין סהלה בפלייאוף.

בני קלנסווה מחפשים מקום בפלייאוף (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליאור סוויסה הנוכל מגדרה( ראשלצ) (חחחחח ליאור סוויסה עוד עונה בליגה ג 27-03-2019, 14:11)
    גדרה איך זה להשאר בליגה ג עוד עונה( ליאור סוויסה) המושחת
  2. השקמה תסיים 3 תיקו מול עוצמה וניצחון על השיכון. (שישקו 27-03-2019, 19:17)